Vinz schreef:Spiritualiteit is voor mij nog steeds de belangrijkste factor, zeker met een upper.
JongGeleerd schreef:De afwijking op de 50% is te verwaarlozen, omdat het in grote hoeveelheid wordt geproduceerd.
JongGeleerd schreef:"Geen significante afwijking" "te verwaarlozen"
Potato, potato
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Echte mannen laten scheten en die echte mannen zijn daar trots op!
ParadijsVogel schreef:Hmmm, de kans op scheten laten tijdens yoga houdt me toch wel enigszins tegen om naar een yoga-klas te gaan. .
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
serokiller schreef:je kunt het geen voordeel noemen, en op sommige momenten kan het nogal vervelend zijn. hoe je het ook wend of keert, scheten laten kan geen voordeel zijn.
Dione schreef:ParadijsVogel schreef:Echte mannen laten scheten en die echte mannen zijn daar trots op!ParadijsVogel schreef:Hmmm, de kans op scheten laten tijdens yoga houdt me toch wel enigszins tegen om naar een yoga-klas te gaan. .
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Klimtox schreef:Een echte gentleman zou iemand anders de schuld geven en vervolgens met de reddende fles deo aan komen zetten.
Klimtox schreef:Ik zie je liever niet meer, maar is dat mogelijk?
knolselderij schreef:schaduwmensen zijn je beste vrienden, als al je vrienden weg zijn en je bent helemaal alleen, komen de schaduwmensen om te voorkomen dat je eenzaam en alleen bent
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten