door misantropie » ma mei 30, 2011 5:47 pm
Ik heb donderdag xtc genomen in de dag 2 pillen en savos een lijntje, ik heb niet kunnen/willen slapen. Ik heb ook niet echt geprobeerd, 5 minuten ofzo. smorgens natuurlijk bijgepakt. Savonds gaan slapen, en heb in totaal 4 uur geslapen. Zaterdag heb ik niets genomen en heb die nacht 8 uur geslapen. Nu gisteren heb ik wel een klein beetje genomen om men taak af te krijgen, anders ging het echt niet vooruit. Heel dom natuurlijk. Maar ik geraakte niet meer in slaap, ik had heel veel bang, als ik men ogen dicht deed, zag ik ook soms dingen, niet heel helder, het was donker maar het is een soort rode gloed, ik zag mijn vriendin, een leeuw, ... Ik zag die dingen altijd en die gingen verder in het donker tot ze onzichtbaar werden, meestal als ik probeerde aan iets anders te denken maar dan kwam er gewoon iets nieuw. Uiteindelijk toch volgehouden en in slaap gevallen, uiteindelijk 6 uur kunnen slapen. Maar ondertussen wel paar keer wakker geworden maar ik viel snel terug in slaap. Nu deze morgen wist ik niet goed wat ik moest denken, ik heb heel veel schrik voor een psychose, en wist niet wat te doen en ik moest echt constant huilen. Ik voelde me ook heel depressief. M'n moeder denkt dat het door de examens komt, ze heeft me naar de dokter gestuurd en ik heb wel niks van men drugsgebruik verteld maar dus alleen wat ik meemaakte. Hij schreef me een anti-psychotica, iets tegen de angst en vitamientjes voor. Die angstpîllen helpt wel maar ik mag van men moeder die anti-psychotica niet nemen. Zij heeft met mensen met psychoses gewerkt en vindt het veel te zwaar voor mij. Nu vandaag ben ik wel veel rustiger, maar toch nog altijd wat onrust en ook bang dat het terug harder zou worden.
Heeft iemand al iets soortgelijks meegemaakt of van gehoord?
done: tabak, alcohol, weed, hasj, poppers, relatine, paddo's, GHB, speed, coke, mdma, truffels, ketamine, 2c-b, LSD, mephedrone, 4-FMP, crystal meth, dichloropane, DMT, NRG-2.
to do: 4-HO-MiPT, 3-FMC, ethcathinone.