Koekert schreef:Wat gebeurt er als je te veel speed pakt? En wat zijn de verschijnselen? Hoor wel eens mensen zeggen dat ze doorgesnoven zijn ofzo. Maar heb geen idee wat ze bedoelen eigenlijk .
norco schreef:BRABANT
norco schreef:BRABANT
seth schreef:jij niet simpelaar,
Koekert natuurlijk
Koekert schreef:norco schreef:BRABANT
Juist
Koekert schreef:Wat gebeurt er als je te veel speed pakt? En wat zijn de verschijnselen? Hoor wel eens mensen zeggen dat ze doorgesnoven zijn ofzo. Maar heb geen idee wat ze bedoelen eigenlijk .
seth schreef:pep nemen, pep snuiven, pep snatsen....
gewoon het woord pakken ipv nemen. Dat vooral.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
s0s>9000 schreef:Dan word je zo, en dat wil je echt niet.
Ik bedoelde te veel speed in korte tijd. Dus in de zin van richting OD of andere nare verschijnselen.NorthernLightBE schreef:Bedoel je nu te veel speed( bv teveel speed in 1 nacht) of te vaak speed( qua gewoonte)
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Vinz schreef:Koekert schreef:Wat gebeurt er als je te veel speed pakt? En wat zijn de verschijnselen? Hoor wel eens mensen zeggen dat ze doorgesnoven zijn ofzo. Maar heb geen idee wat ze bedoelen eigenlijk .
Dan ga je een Glock 22 kopen, en als mensen dan met je fucken schiet je ze overhoop. Omdat je remmingen en empathie weg zijn.
Veggol schreef:Natuurlijk weer een inkoppertje voor EI
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 34 gasten