pink_sky schreef:Dat is lang, bij mij ook zoiets van een maximum van 3 dagen en nachten.
Vierde dag begon ik te hallucineren, nu ja ervoor ook al, maar zat zo door mn reserves.
Ben toen het uitgewerkt was en na een benzo'tje gaan slapen, voor zeker 24 uur.
Nu doe ik het wat kalmer , wil niet meer zoveel van mn lichaamsreserves gebruiken/misbruiken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
BOOBS schreef:3 dagen. Ik vond het niet leuk. Ik heb 1,5 in de aldi naar eieren gezocht. Alles zit daar in dezelfde soort dozen en ik werd wel een beetje Parma daarbinnen. Uiteindelijk gevraagd.
Verder was elke prullenbak op straat na een twee blik een prullenbak. Daarvoor altijd een oude man.
En licht vibrerendel beeld bij vooral dingen van geometrische aard.
FrozenToast schreef:hij werd een beetje parma
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
9.5gram caffiene bedoel jelownub schreef:Ben nu sinds Vrijdag ochtend 6 uur wakker en ga zo naar bed. Heb in het hele weekend denk ik ongeveer 10 gram pep opgesnoven.
Vanmiddag mijn laatste lijn gehad om 4 uur dus we gaan eens kijken of we vanacht nog kunnen slapen.
Weltrusten!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Trippie schreef:Hoorde ik daar iemand "versneden pep" denken?
lownub schreef:Trippie schreef:Hoorde ik daar iemand "versneden pep" denken?
Met 3 man in totaal 10 gram ik dacht dat ik het erin had staan.
Mijn excuus.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten