Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor J4N0S » wo feb 23, 2011 7:36 pm

Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts
Hop hop vooruit met de geit
Avatar gebruiker
J4N0S
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:45 pm
Woonplaats: Bruxelles/Leuven

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor 1percent » wo feb 23, 2011 8:19 pm

J4N0S schreef:Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts


na drie uur snachts? dan neem ik aan dat je die nacht overslaat en die avond pas weer gaat slapen?
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Sublimo » wo feb 23, 2011 8:30 pm

Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Het is gewoon geen efficiënte manier om te partyen, lijkt mij. Na een nacht slapen is ook echt niet opeens de wereld verdwenen, je kan gewoon weer gaan partyen.


Ik snap je punt wel, daarom dat ik het ook nog maar een paar keer gedaan heb. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Dopey » wo feb 23, 2011 8:37 pm

Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Het is gewoon geen efficiënte manier om te partyen, lijkt mij. Na een nacht slapen is ook echt niet opeens de wereld verdwenen, je kan gewoon weer gaan partyen.

Ik gebruik het sowieso niet om te 'partyen'.
Meerdere nachten doorhalen doe ik nu ook niet meer hoor, dat kan ik niet meer aan. :beer:
Ik denk dat het voor mij typisch zo'n 'hoever kan ik gaan tot het écht niet meer leuk wordt dingetje' was.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor J4N0S » wo feb 23, 2011 8:48 pm

1percent schreef:
J4N0S schreef:Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts


na drie uur snachts? dan neem ik aan dat je die nacht overslaat en die avond pas weer gaat slapen?


Ik neem 2 kleine dosissen, 50mg voor ik naar het feest ga en dan tussen 12u en 3u nog is 50mg, dus meestal kan ik wel slapen in de late namiddag.. En voor noodgevallen is er nog steeds lormetazepam :)
Hop hop vooruit met de geit
Avatar gebruiker
J4N0S
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:45 pm
Woonplaats: Bruxelles/Leuven

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor maykel1986 » wo feb 23, 2011 9:16 pm

nooit langer dan 48 uur wakker geweest zo'n beetje.

1 nacht vind ik echt zat, paar keer gehad dat ik bij de 2e nacht tussen 4 en 6 uur wel in slaap viel.
done: wiet, hasj, ghb, speed, coke, paddo's, truffels, ketamine, 2c-b, 2c-c, 2c-i, mdma/xtc, lachgas, ritalin, oxazepam
Avatar gebruiker
maykel1986
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:28 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Inhalicus » wo feb 23, 2011 9:26 pm

Chris Pontius schreef:
Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Het is gewoon geen efficiënte manier om te partyen, lijkt mij. Na een nacht slapen is ook echt niet opeens de wereld verdwenen, je kan gewoon weer gaan partyen.

Ik gebruik het sowieso niet om te 'partyen'.
Meerdere nachten doorhalen doe ik nu ook niet meer hoor, dat kan ik niet meer aan. :beer:
Ik denk dat het voor mij typisch zo'n 'hoever kan ik gaan tot het écht niet meer leuk wordt dingetje' was.


Dat kan nog wel begrijpen, of puur om te kijken hoe vaag je ervan word, maar dat is dan voor één keer neem ik aan.
Avatar gebruiker
Inhalicus
Guppekop
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 590
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:39 pm
Woonplaats: ZH

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Dopey » wo feb 23, 2011 9:40 pm

Inhale schreef:
Chris Pontius schreef:
Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Het is gewoon geen efficiënte manier om te partyen, lijkt mij. Na een nacht slapen is ook echt niet opeens de wereld verdwenen, je kan gewoon weer gaan partyen.

Ik gebruik het sowieso niet om te 'partyen'.
Meerdere nachten doorhalen doe ik nu ook niet meer hoor, dat kan ik niet meer aan. :beer:
Ik denk dat het voor mij typisch zo'n 'hoever kan ik gaan tot het écht niet meer leuk wordt dingetje' was.


Dat kan nog wel begrijpen, of puur om te kijken hoe vaag je ervan word, maar dat is dan voor één keer neem ik aan.

Toen ik begon met pep haalde ik volgens mij standaard 2 (soms 3?) nachten door, maar toen ondervond ik er ook niet echt problemen van. Zolang het leuk bleef, en dat bleef het, ging je gewoon door. Uiteindelijk ga je steeds iets verder tot je per ongeluk een keer te lang doorgaat en op je muil gaat. Eenmaal 'te ver' gegaan zocht ik het niet meer op, nee. :P Dan weet je waar je grens ligt en zorg je dat je er voortaan veilig onder blijft. ^.^
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Yung Dagobert » do feb 24, 2011 12:51 pm

Kan het kwaad om na een avondje pep een zolpidem o.i.d. te pakken, om in slaap te raken?
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Flameon » do feb 24, 2011 1:14 pm

Cyd schreef:Kan het kwaad om na een avondje pep een zolpidem o.i.d. te pakken, om in slaap te raken?


Aan te raden is het niet (upper downer is geen goeie combi). Je kan betere andere manieren proberen, zoals je laatste lijn een paar uur vantevoren nemen of de zit gewoon uit zitten :D
Levensgevaarlijk zal het niet zijn als je het incidentieel eens doet btw
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Sublimo » vr feb 25, 2011 12:16 am

Het is niet goed, dat is een feit. Maar persoonlijk heb ik daar nog nooit last van ondervonden.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Pilletje » vr feb 25, 2011 12:18 am

3 nachten zonder slaap. 1x gedaan daarna nooit meer. Is ook al héél lang geleden trouwens.
Bij mij liep het af met een paniekaanval. En dat is alles behalve prettig

Op de 4de dag zonder slaap is toen mijn brommer gepikt terwijl ik in the middle of nowhere stond. Ik was al zo para als maar kon.. En dat was dan de laatste druppel , met alle gevolgen van dien. Was toen nog niet veel gewend qua pep maar dacht uiteraard toen al dat ik het aankon :oops: (tja, ik zat op de pep.. Overmoed)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Flameon » vr feb 25, 2011 1:44 am

Jezus drie nachten zonder slaap. Ik heb niet veel slaap nodig maar een uurtje of vijf per nacht heb ik toch wel nodig om ff te refreshen. Dat 3 nachten je para maakt kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen. Je harddisk loopt vol :D
Avatar gebruiker
Flameon
Donateur
Offline
 
Posts: 2319
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Bouwde dit forum mee op. Nu niet meer actief

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Pilletje » vr feb 25, 2011 11:50 am

Kan je wel zeggen ja, voelde me zowel emotioneel als fysiek echt TOTAAL uitgeput. Zéér onaangename ervaring die paniekaanval. Had gelukkig na een minuut al door dat het tussen m'n oren zat, dus is er geen ambulance aan te pas moeten komen.
De dag erna (heb die nacht ook niet véél geslapen, maar wel iets) heb ik nog een aantal 'mini-paniek' aanvalletjes gehad. Het vreemde was dat telkens ik over die paniek aanvallen nadacht de paniek leek terug te komen. Heel bizar.

Ben ergens ook wel blij dat ik het eens heb voorgehad. Moest het nu ooit nog voorvallen zou ik zéker veel beter kalm kunnen blijven. Heb er eigenlijk ook helemaal geen angst meer van dat het zou gebeuren. Ik weet zeker dat ik het dan beter zou kunnen controleren.
Denk trouwens dat het veel met deze instelling te maken heeft dat ik er NOOIT meer last van heb gehad toen ik na heel wat slaap terug de oude was.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor **Spacerr** » zo feb 27, 2011 5:19 am

72 uur is mijn record.
**Spacerr**
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 5:15 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor °Thomas° » zo feb 27, 2011 6:17 pm

nooit langer dan 50uur wakker geweest. en is voor mij meer dan lang genoeg. dan zie ik al serieus af de dag nadien!
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Tripper » zo feb 27, 2011 6:36 pm

Langste tijd wakker dat is 3 dagen.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Jack Daniels » di maart 01, 2011 12:33 am

74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Erebus » za maart 05, 2011 10:52 pm

Drie dagen en twee nachten is wel zo'n beetje het langste, maar dat is al weer heel erg lang geleden. Tegenwoordig hooguit één nachtje overslaan en dan val ik de avond erna geheid in slaap, hoeveel ik ook gebruik. Gelukkig ook maar.
Erebus
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 115
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 2:14 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Intoxication » za maart 05, 2011 11:13 pm

Andyy schreef:74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig

dat noeme ze bijna braindead kerel; door zo'n dingen kort je je leven in met maanden volgens mij

ot: niet meer dan 1 nacht
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Ketalar » za maart 05, 2011 11:24 pm

Intoxication schreef:
Andyy schreef:74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig

door zo'n dingen kort je je leven in met maanden volgens mij


Dit, een vriend vertelde me dat er zo'n formule is omdat te berekenen dat je echt per nacht er serieus steeds meer maanden van je leven afgaat per nacht dat je doorgaat. Gaat zelfs niet evenredig. Ik ben er serieus van geschrokken en ik wil echt niet weten hoeveel ik m'n leven verkort heb met die ene keer van 100u wakke zijn. Pff, nooit meer :?
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor °Thomas° » zo maart 06, 2011 1:50 pm

NorthernLightBE schreef:
Intoxication schreef:
Andyy schreef:74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig

door zo'n dingen kort je je leven in met maanden volgens mij


Dit, een vriend vertelde me dat er zo'n formule is omdat te berekenen dat je echt per nacht er serieus steeds meer maanden van je leven afgaat per nacht dat je doorgaat. Gaat zelfs niet evenredig. Ik ben er serieus van geschrokken en ik wil echt niet weten hoeveel ik m'n leven verkort heb met die ene keer van 100u wakke zijn. Pff, nooit meer :?

100u wakker ? holy shit. in wat voor toestand bevind je je dan?
10 000 years of expirience in a 15minute trip!
Avatar gebruiker
°Thomas°
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 288
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 5:58 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Ketalar » zo maart 06, 2011 11:00 pm

Knettergek; even quoten want ik heb geen zin om het allemaal opnieuw te typen
Spoiler! :
Dus het begon al op het einde van het feestje begon ik het in mijn hoofd te halen dat alle mannen die daar stonden en niet waren aan het feesten, undercover agenten waren. So far so good, maar daarna, toen ik naar huis stapte ( via park) hoorde ik de hele tijd op de achtergrond geroep en gelach en mijn naam geroepen. Eigenlijk een beetje een scene uit zo'n hele slechte film dat iemand je naam roept en een laatste maal wuift alvorens te verdwijnen achter de horizon. Telkens als ik keek zag ik iemand zwaaien en weer verdwijnen, terwijl ik m'n naam hoorde geroepen worden op de achtergrond. Ik heb toen nog m'n vrienden gebeld om na te checken of ze me achtervolgden ( ! ). Eenmaal ik in die paranoide sfeer zat werd het echt 'benauwd'. Zelfs LSD vind ik makkelijker te controleren en minder bedreigend dan deze sfeer. Ik begon iedereen die ik tegenkwam op straat te verwarren met een bekende. Zo zag ik daar een oude leerkracht, de treinchauffeur werd een vriend waarmee ik net ben mee uitgegaan etc. Eenmaal thuisgekomen wil ik eigenlijk gewoon wat slapen ( wordt me onmogelijk gemaakt door de enorm domme doseringen). Ik pak dus maar 2mg Lormetazepam om me te ontspannen en moe te laten worden. Dan werd het me echt 'menens'. Toen die insloegen begon ik helemaal te tollen, te zwalpen overal. Ik herinner me dat ik aan de ontbijttafel zat om wanhopig wat te eten, maar dat ik veels te ver weg was; ik had gesprekken met mensen die aan tafel zaten, maar dan plots besefte ik dat ik net hele conversaties heb aangehoord en gevoerd met mensen die er helemaal niet waren. Ik probeerde een sms te sturen omdat ik zelf wel door had dat dit helemaal niet normaal is, maar ik kan het niet meer. De zinnen die ik typ slaan nergens op en ik snap ze ook helemaal niet. Wat er de volgende minuten gebeurde ben ik compleet vergeten, maar het de ervaring was als een soort nachtmerrie achtige speed paranoia die ik meemaak zoals je een benzo 'coma' meemaakt. Heel kort ( of ik herinner me de rest net meer en ENORM heftig). Ik herinner me trouwens totaal geen details, juist 1 vaag beeld van andere mensen die aan tafel zitten en daarna de gedachte dat ik besefte dat ik alleen zat en alles ingebeeld was. Ik vermoed dat het zeker niet erger is geworden, want niet zo lang erna ben ik vitaminen gaan kopen en dat dit redelijk goed lukte. Ik wist überhaupt niet dat zo hard 'trippen' op speed mogelijk was


Daarna overwin je je moeheid en voel je je echt helemaal niet moe meer, je stemming wisselt enorm (psychotisch echt, het ene moment enorm euforisch en zo wazig als iets). Dan nog een tijdje zo rondgelopen tot ik uiteindelijk mijn 'klop' kreeg nog een ander feestje wat later zo en zelfs m'n feestje niet meer kon doorgaan tot de ochtend omdat ik plots gewoon zelfs met loeiharde hardcore en een beetje mdma op in slaap viel al rechtstaand tussen een bende feesters. Dikke afrader.Nooit meer gewoon..
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Tripkonijn » zo maart 06, 2011 11:08 pm

J4N0S schreef:Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts


die zie ik zo ook al :roll2: :conf:
'leer uit een slechte ervaring' zei grootvader konijn
Avatar gebruiker
Tripkonijn
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 362
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:02 pm
Woonplaats: in't Konijnenhol

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor sjonnie » za maart 12, 2011 2:44 am

Ongeveer 4 dagen dus zown 90 uur
En dat waren de meest verschrikkelijke dagen ooit...
Veeel pep erdoor heen en staar-sessies gehad..
Vreselijk doe t noooit meer!

was wel mooi 5 kilo kwijt :grin:
wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren..
Avatar gebruiker
sjonnie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 8:59 pm
Woonplaats: Himalaya

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor maykel1986 » za maart 12, 2011 8:18 pm

sjonnie schreef:was wel mooi 5 kilo kwijt :grin:


en hoe snel was het er weer aan? :kleuter:
done: wiet, hasj, ghb, speed, coke, paddo's, truffels, ketamine, 2c-b, 2c-c, 2c-i, mdma/xtc, lachgas, ritalin, oxazepam
Avatar gebruiker
maykel1986
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:28 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor sjonnie » di maart 15, 2011 9:12 pm

maykel1986 schreef:
sjonnie schreef:was wel mooi 5 kilo kwijt :grin:


en hoe snel was het er weer aan? :kleuter:



Hou alsjeblieft op...
3 dagen? :grin:
wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren..
Avatar gebruiker
sjonnie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 51
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 8:59 pm
Woonplaats: Himalaya

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor ryder11700 » wo maart 16, 2011 12:29 pm

rond de 120 uur geloof ik het was ongeveer een dag of 5 waarvan ik de laatste 2 dagen niets had genomen, heb daarna wel 2 dagen aan een stuk door geslapen.
i'm the urban spaceman baby i've got speed
i've got evereything i need

i don't need plesure i don't feel pain
if you were to knock me down i'd just get up again
ryder11700
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 153
Geregistreerd: zo maart 06, 2011 9:00 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor snuifduif » vr maart 18, 2011 1:57 am

Ik ben ook een keer 5 dagen wakker geweest. Rare week maar wel heel leuk :mrgreen:
En dat over het 'inkorten van je leven als je speed gebruikt' lijkt me vrijwel complete bullshit. Er is geen formule om je resterende levenstijd te bereken en er gaat ook niet 'wat af' als je speed gebruikt :roll: Bangmakerij
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Erebus » vr maart 18, 2011 8:22 pm

snuifduif schreef:Ik ben ook een keer 5 dagen wakker geweest. Rare week maar wel heel leuk :mrgreen:
En dat over het 'inkorten van je leven als je speed gebruikt' lijkt me vrijwel complete bullshit. Er is geen formule om je resterende levenstijd te bereken en er gaat ook niet 'wat af' als je speed gebruikt :roll: Bangmakerij


Het lijkt me ook niet dat er een formule is, maar dat speed je leven inkort klopt wel degelijk.
Erebus
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 115
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 2:14 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron