J4N0S schreef:Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts
Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Het is gewoon geen efficiënte manier om te partyen, lijkt mij. Na een nacht slapen is ook echt niet opeens de wereld verdwenen, je kan gewoon weer gaan partyen.
Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Het is gewoon geen efficiënte manier om te partyen, lijkt mij. Na een nacht slapen is ook echt niet opeens de wereld verdwenen, je kan gewoon weer gaan partyen.
1percent schreef:J4N0S schreef:Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts
na drie uur snachts? dan neem ik aan dat je die nacht overslaat en die avond pas weer gaat slapen?
Chris Pontius schreef:Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Ik gebruik het sowieso niet om te 'partyen'.
Meerdere nachten doorhalen doe ik nu ook niet meer hoor, dat kan ik niet meer aan.![]()
Ik denk dat het voor mij typisch zo'n 'hoever kan ik gaan tot het écht niet meer leuk wordt dingetje' was.
Inhale schreef:Chris Pontius schreef:Inhale schreef:Omdat het niet gezond is, je er vaag van wordt, het na een tijdje ook niet eens leuk meer is.
Ik gebruik het sowieso niet om te 'partyen'.
Meerdere nachten doorhalen doe ik nu ook niet meer hoor, dat kan ik niet meer aan.![]()
Ik denk dat het voor mij typisch zo'n 'hoever kan ik gaan tot het écht niet meer leuk wordt dingetje' was.
Dat kan nog wel begrijpen, of puur om te kijken hoe vaag je ervan word, maar dat is dan voor één keer neem ik aan.
Cyd schreef:Kan het kwaad om na een avondje pep een zolpidem o.i.d. te pakken, om in slaap te raken?
Andyy schreef:74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig
Intoxication schreef:Andyy schreef:74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig
door zo'n dingen kort je je leven in met maanden volgens mij
NorthernLightBE schreef:Intoxication schreef:Andyy schreef:74 uur ofzo, mensen horen praten die er niet zijn is best leip maar onprettig
door zo'n dingen kort je je leven in met maanden volgens mij
Dit, een vriend vertelde me dat er zo'n formule is omdat te berekenen dat je echt per nacht er serieus steeds meer maanden van je leven afgaat per nacht dat je doorgaat. Gaat zelfs niet evenredig. Ik ben er serieus van geschrokken en ik wil echt niet weten hoeveel ik m'n leven verkort heb met die ene keer van 100u wakke zijn. Pff, nooit meer
J4N0S schreef:Na 2dagen wakker te zijn vond ik het welletjes geweest. Had de hele tijd last van schimmen en probeerde te grijpen naar mensen waarvan ik dacht dat ze naast mijn bed stonden. Sindsdien neem ik nooit meer bij na 3u 's nachts
sjonnie schreef:was wel mooi 5 kilo kwijt
maykel1986 schreef:sjonnie schreef:was wel mooi 5 kilo kwijt
en hoe snel was het er weer aan?
snuifduif schreef:Ik ben ook een keer 5 dagen wakker geweest. Rare week maar wel heel leuk![]()
En dat over het 'inkorten van je leven als je speed gebruikt' lijkt me vrijwel complete bullshit. Er is geen formule om je resterende levenstijd te bereken en er gaat ook niet 'wat af' als je speed gebruiktBangmakerij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten