Poseidon schreef:knip.... Moet de consequenties er uit trekken.
JongGeleerd schreef:Ik drink de laatste tijd veel appelsap, maar ik heb er nog niet van gemerkt.
Lucide dromen heb ik wel al ervaren één keer zomaar en één keer door truffels.
JongGeleerd schreef:Mwoah, het kan wel het laatste zijn wat ik heb gedronken, maar ik drink liever niet vlak voor 't slapen, dan moet ik 's nachts pissen
supermario schreef:Mijn intersse in appelsap is aangewakkerd. Spijtig dat ik er zo moeilijk kan aangeraken.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Basshoven schreef:Biologische appelsap, good stuff
Ivo schreef:@Henkie: geen vendors
Snoeper schreef:supermario schreef:Mijn intersse in appelsap is aangewakkerd. Spijtig dat ik er zo moeilijk kan aangeraken.
Haha waarschijnlijk zul je nu wel een aantal PB.'s krijgen. Laat je niet misleiden want er is veel slechte kwaliteit sap in omloop.
henkie84 schreef:Mijn advies: Flevosap! 100% puur appelsap, te verkrijgen bij (mag ik dit vermelden op dit forum?) de betere supermarkt (AH, C1000, etc. )
Overigens had ik gisternacht ook levendige dromen, daarna las ik dit topic, en ik had de avond van te voren inderdaad behoorlijk wat appelsap op (1 fles van de eerder genoemde). Binnenkort ga ik experimenteren met dream herb, mocht het iets moois opleveren zal ik ook een reportje schrijven.
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Dat flevosap heeft bij mij ook standaard een plekje in de koelkast. Heerlijk spul en nog biologisch ook.
Maar wanneer moet je dit dan drinken en is 1 glas dan al voldoende? Ik droom zelf amper, komt denk ik door de wiet, maar das een ander verhaal.
Overigens schijnt melatonine ook dromen weer op te wekken als je blowt. Eens kijken wat dat doet icm appelsap. Risky combo, ik weet het, maar ik ben hardcore.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Andere Tripreports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten