Naphtha schreef:FranX schreef:Naphtha schreef:En wanneer ga je het nou nuttigen? Of had je dat al gedaan?
Euh.. ergens in de komende 2 weken...
Liever jij dan ik.. Of liever niemand in m'n directe omgeving. Maar oxicodone en valium hadden ook niet zon verslavend effect op je?
Tot nu toe heeft het gebruik van stoffen zoals amfetamine, ketamine, coke opium en oxicodon geen verslavende effecten bij ons opgeroepen. Ik denk echter niet dat wij 'supermensen' we zijn immers ook hooked on nicotine en kennen wel degelijk cravings naar cafeïne.
Mogelijk speelt ons 'drugsritueel' een rol. Hoe wij dat beleven kan je hier
http://drugsforum.info/general-chat/hoe-wij-met-ons-drugsgebruik-om-gaan-t6930.html nalezen.
In 2014 was ons gemiddelde gebruik hoger dan in de voorgaande jaren. In de afgelopen 8 weken is het gebruik weer aan het dalen naar eens per twee/drie weken. Ik zorg er wel altijd voor dat we bepaalde middelen niet achter elkaar gebruiken maar telkens afwisselen tussen stimulanten, psychedelica, downers etc.
Misschien speelt dat allemaal een rol of spelen we toch een gevaarlijk spel en hebben we domweg mazzel.
Maar je hebt wel degelijk een punt. Klooien met zaken zoals meth brengt een hoog risico met zich mee. Hoe het uitpakt (goed of slecht) laat ik hier op DF weten.