Monologic schreef:Wat heb je te wijten aan je impulsiviteit? Ik ben blij dat je denkt dat ik een echt persoon ben. Scheelt mij weer nadenken over wie/wat ik ben. Voel je trouwens op geen enkele manier verplicht om te reageren om mijn vermoedens. Ik schrijf enkel op wat ik denk en probeer daarbij niemand zich ongemakkelijk te laten voelen. Wat bedoel je precies met "internettrol"? Ik zit je in ieder geval niet te trollen.
Groet,
Monologic
Naturelover schreef:las dat je een gesprek op school had over blowen? hoe is dat afgelopen?
voldie schreef:yoow man
had al een gesprek op school over blowen een tijdje geleden gehad, dat was vooral gepreek en waarschuwingen over verslaving en psychoses en dat soort dingen
het gesprek dat ik laatst had was met iris zorg ( moest ik wel van school doen), maar dat was wel een chill gesprek die man vroeg meer van wat de voordelen en nadelen van blowen voor mij waren enzo. en uiteindelijk kwam het er op neer dat hij het goed vond dat ik door ging met blowen zolang ik maar goeie cijfer haalde
TESTOSTERONBOM schreef:Bump
verneukeratief schreef:Zooohee jij bent echt gangster met een tripreport over je eigen verjaardag sukkeltje met al je kenkervrienden
Yung Dagobert schreef:Goed rapport Vinnieboy!
Yung Dagobert schreef:Is JongGeleerd nu zijn vervanger?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Maanvos schreef:TESTOSTERONBOM schreef:Bump
Fuck off
Keer terug naar Andere Tripreports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten