Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun [18mg+7mg] 3-Methyl-PCPy

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Testrun [18mg+7mg] 3-Methyl-PCPy

Berichtdoor Jmths » za maart 12, 2022 4:54 pm


Wat
T0:00, 14:00 - +18mg 3-Methyl-PCPy
15:45 - +7mg 3-Methyl-PCPy
Tolerantie: In de dagen hiervoor 3-MeO-PCE gebruikt (5-15mg doseringen) en 3 dagen geleden een 21mg 6-APB allergietest gedaan. Aanzienlijke Dissociatieve tolerantie aanwezig.

Algemene Informatie
Spoiler! :
Wie
Man
90kg
1.81m

Wat is 3-Methyl-PCPy
Met de huidige informatie beschikbaar laat 3-Methyl-PCPy in referentiekader zich waarschijnlijk het best vergelijken met 3-Methyl-PCP, zie: tripreports-dissociatieven/testrun-3-methyl-pcp-t15291.html

3-Methyl-PCPy heeft een Thieno i.p.v. Piperidine ring aan het N atoom / de amine vergeleken met 3-MeO-PCP. De Amine kan enigszins worden gezien als het zwaartepunt in de molecuul en de stuurveer in de bloedstroom, de verwachting is dus dat 3-Methyl-PCPy sterk gelijkende psychoactieve effecten aan 3-Methyl-PCP vertoont.

3-Methyl-PCPy bestaat nu waarschijnlijk grofweg een jaar en is dus nauwelijks een jaar beschikbaar geweest op de clearnet markt. Er is dus zover zeer weinig informatie nog te vinden over 3-Methyl-PCPy.

Afgaand op verwachtingen / analogie en de wikipedia pagina is 3-Methyl-PCPy voornamelijk een NMDA antagonist (het blokkeert fysieke signalen en verhoogt cognitieve signalen) en een relatief matige noradrenaline, dopamine en serotonine heropname remmer.
3-Methyl-PCPy valt onder de categorie ‘Aryl’cyclohexilamines, Aryl tussen haakjes omdat de definitie van Aryl vrij breed is.

Voorwoord
De 3-Methyl-PCP batch die ik in het verleden heb mogen uitproberen was een niet optimale batch, je kunt gerust stellen dat deze een beetje naar synthetische kattenpis rook. Dit is echter wel mijn sterkste referentiekader t.o.v. van 3-Methyl-PCPy.

Mijn verwachting van de 3-Methyl-PCPy is een iets subtielere maar sterk gelijkende 3-Methyl-PCP ervaring.



Het Rapportje
Spoiler! :
T0:00, 14:00 - +17mg 3-Methyl-PCPy
Ik had een zakje met 30mg 3-Methyl-PCPy ontvangen waarvan ik verwacht 25mg uit het zakje te kunnen halen. Ik probeerde dus 15mg 3-Methyl-PCPy af te wegen met het plan na 1-1,5 uur 10mg 3-Methyl-PCPy bij te herdoseren.
De 17mg 3-Methyl-PCPy brand flink in beide neusgaten (50-50 verdeeld) een soort van zachte aromatische (amandel/terpetine/plastic/zacht?) nageur volgt kort daarop in mijn neus. Ik wacht 60 seconden / 1 minuut en spray 2x na met een neusspray met lauw thee waterwater na.

Ik schat in dat ik eerder 18mg heb gesnoven/geconsumeerd aangezien de weegschaal de resterende ‘8mg’ 3-Methyl-PCPy niet meer registreert.

T0:06, 14:06 - Ik voel vrijwel direct de effecten opkomen, een lichte waas voltrekt zich voor mijn ogen. Een lichte opbouwende druk op mijn hoofd is langzaam merkbaar.

Met de gedachte aan de Rus Sasha Shulgin in het achterhoofd en de huidige strijd om Kiev in Oekraïne momenteel op zijn ‘hoogtepunt’ komen de effecten van de 3-Methyl-PCPy over mij heen over wat gepaard gaat met een lichte misselijkheid in mijn maag.

Dit wordt een dag die de rest van mijn leven in mijn hoofd gedrukt zal staan.

T0:15. 14:15- 14:26 - De effecten komen nog altijd gestaag op en lijken zich langzaam te stabiliseren, het is een prille lentedag.

De effecten voelen inheems maar ongeveer wat ik ervan had verwacht tot zover. Het zet mijn gedachten op wat er nu is, licht misselijk met een emotioneel mat pijngevoel onder het hart en boven de maag.

Met wat er nu speelt in de wereld, er valt eigenlijk niets te zeggen. En ik vrees dat dat ook de boventoon gaat wezen met hoe ik de 3-Methyl-PCPy momenteel ervaar.

T0:35, 14:35 - Ik besluit om aan een 3-Methyl-PCPy .png met transparante achtergrond te gaan werken in paint.

T1:10, 15:10 - +7mg 3-Methyl-PCPy (nasaal, linker neusgat)

T1:25, 15:25 - De sterkste effecten sinds initiële dosering zijn er al wel weer vanaf.

T2:48, 16:48 - Effecten nog zeer mild maar prettig aanwezig, de 7mg na/bij dosering lijkt de prettige subtiele nasleep wat te verlengen. De 3-Methyl-PCPy voelt iets zachter aan dan 3-Methyl-PCP.

T3:00, 17:00 - De prognose (14:50) is dat de effecten om 17:00 zo goed als uitgewerkt zijn met een nog lichte nauwelijks merkbare nasleep.

T4:00, 18:00 - Effecten gaan iets langer naslepen dan verwacht, maar dus niet vervelend. Op dit punt verwacht ik mij rond 20:00 weer zo goed als baseline te voelen.

T6:00, 20:00 - Effecten zijn op subjectief niveau volledig afgenomen, ik voel mij zo goed als helder / terug op baseline.

T8:30, 22:30 - Ik lig op bed, val vrijwel direct in diepe slaap / verder geen slaapproblemen.



Conclusie
Spoiler! :
Er valt niks kwaads of goeds te zeggen over 3-Methyl-PCPy, de effecten voelde initieel 'een beetje buiten me', maar misschien is dat altijd wel een beetje hoe we ons voelen wanneer tijden veranderen met enige onzekerheid. Het lijkt voor mij wel de dag ietwat te neutraliseren, dus misschien is het in context bekeken zo slecht nog niet.

Ik moet zeggen dat rond 15:34 de 3-Methyl-PCPy mij uit een vervelende mindflow heeft weten te halen. Het is weer eens wat anders en ik ben (16:00) eigenlijk wel te spreken over de 3-Methyl-PCPy. Het vervelende bedrukkende gevoel dat ik had voor het innemen van de 3-Methyl-PCPy lijkt ondertussen te zijn verdwenen.

Snoep verstandig, have fun.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner