Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor FranX » zo maart 16, 2014 3:00 pm

We besluiten om de stof methoxetamine een kans te geven en na inlezen van de verschillende verslagen op het Internet besloten we om ieder te beginnen met 70 mg oraal. Hopelijk zouden we daarmee een idee van een zogenaamde M-hole kunnen krijgen.

Methoxetamine zou in 70 mg oraal volgens de meeste beschrijvingen aan de onderkant zitten van een 'Strong dosis'. Erowid noemt 60 – 100+ mg oraal strong en aangezien we geen tolerantie hebben leek 70 mg wel een goed uitgangspunt om te beginnen. Helemaal zeker van onze zaak waren we niet omdat de gelezen ervaringen nogal uiteenliepen. De een noemt het heftig en een ander in vergelijkbare dosis vond de ervaring meevallen. Tja, wat is wijsheid?

Methoxetamine behoort tot de dissociatieve middelen zoals Ketamine maar het zou meer potent en meer duister zijn. Dat laatste zou komen omdat het wat trekjes van PCP zou hebben. Drugsinfoteam omschrijft het zo; “Methoxydine (4 MEO- PCP), Methoxetamine (MXE) en PCP behoren met Ketamine en PCP tot de groep drugs die Arylcyclohexylamines of dissociatieve drugs worden genoemd”.

Ketamine kennen we goed. We hebben in het verleden diverse ervaringen gehad met S-ketamine, R- ketamine en het racemisch mengsel van -S en -R ketamine samen. Hoe het precies zit met de S, R of racemisch ketamine kan je hier nog eens rustig nalezen:
http://drugsforum.info/dissociatieven/de-3-soorten-ketamine-uitgelegd-r-s-r-s-t2934.html

Onze persoonlijke voorkeur bij ketamine is de racemische variant (bij de R variant menen we minder diep te gaan, van de S juist te diep en het racemaat vinden wij precies goed.) Wij gaan bij ketamine altijd voor de zogenaamde K-hole (in ons geval doorgaans vanaf 350 mg pluggen) en zo om de drie maanden 'K-holen' we. Doorgaans met succes en tot volle tevredenheid.

Maar nu was er Methoxetamine. Hoewel ik altijd roep; “never change a winning team” waarmee ik maar wil zeggen dat de beste paden de bekende paden zijn ondergraaf ik mijn motto regelmatig met; “als je nooit iets verandert verandert er nooit iets'. Kortom in een vlaag van doe eens gek lagen er gisteravond 2 capsules klaar met voor ieder 70 mg MXE.

Omdat we de stof nooit goed aandacht hebben gegeven besloten we om heel bewust de werking ervan te monitoren. Dus het plan was om MXE in te nemen en dan lekker op bed te gaan liggen om de werking ervan te beoordelen.

Wie: Echtpaar 40+, gezond en in opgewekte stemming.
Waar: thuis in bed.
Wat nog meer: Een borreltje (Zelf geconstrueerde bananenvodka... lekker) en klein jointje.

21:00 uur


Alle voorzorgmaatregelen zijn getroffen. Links en rechts naast het bed staan emmertjes en bij ieder hoofdkussen ligt een handdoekje. Misselijkheid kan soms optreden en soms kan, zoals bij ket, het verlangen om te plassen groter zijn dan de motoriek op dat moment aan kan. Vandaar de emmertjes.
Ook leg ik bij ieder hoofdeind een flesje water zodat in geval van dorst niemand op zwaaiende benen de lange weg naar het sanitair behoeft af te waggelen.
We droppen ieder 70 mg MXE.

21:30 uur

We liggen lekker tegen elkaar aan en het onvermijdelijke “voel-jij-al-wat” gesprek begint. Nee, we voelen nog niets.... of misschien toch... iets vaags op de achtergrond.
Ik begin me te vervelen en besluit in afwachting op de dingen die zouden moeten gaan komen vrouwlief wat te masseren. Je moet toch wat.

22:00 uur


We voelen ons wel wat vaag en de motoriek is niet meer zo heel optimaal maar geen spoor van de steeds sterker wordende zuigende kracht van een opkomende ketamine-trip waartegen je het geheid verliest. Ik ga uit bed en hoewel mijn coördinatie niet helemaal zuiver is rook ik moeiteloos een sigaret. Vrouwlief wacht nog steeds braaf en ligt verder wel lekker.

22:30 uur

We zijn nu anderhalf uur na inname. Ik heb her en der een verdooft gevoel maar kan ook in het donker nog probleemloos met mijn wijsvinger het puntje van mijn neus in een keer aanraken. Er zijn geen visuals, hoogstens zijn we wat dromerig. Maar de MXE lijkt nu toch wel wat op te komen.

23:00 uur

Van dissociatie is geen sprake, soms drijven we in gedachten wat weg, hebben korte droompjes maar niets spectaculairs. We zijn coherent en fysiek wat moeizamer maar nog steeds aanspreekbaar en aanwezig. We zijn bang dat we niet veel verder zullen komen.

23:30 uur

Ergens halverwege “de klim” naar het plateau zijn we blijven steken en we besluiten naar beneden te gaan om iets te drinken en te roken. Zonder veel problemen weten we de trap af te dalen en onszelf te installeren. Ik zet de TV aan maar die kan niet boeien. Radio dan maar.

00:15 uur

We hebben beide het gevoel dat de effecten die er waren nu snel afnemen. Bummer! Geen M-hole, geen duistere zielenreizen, geen maffe verstoringen maar wel een zeer onbevredigend gevoel. In deze hobby is niets zo vervelend als niet komen waar je wilt zijn. Wat te doen?

We besluiten om deze toch wat teleurstellende ervaring te redden door ieder zo een 220 mg ketamine bij te nemen. We kiezen voor de ket omdat we er weinig voor voelen om nog eens anderhalf uur te wachten tot de MXE haar werk zou doen. Waarom 220 mg? Omdat we wel degelijk al vaag waren en geen black-out wilde riskeren. En omdat mijn eerste gok bij verdeling toevallig uitkwam op 220.

00:45 uur

We liggen terug op bed en onze aarsjes zijn gevuld met 220 mg ketamine. Als vanouds voelen we het aanzwengelende steeds harder zuigende gevoel van de ketamine. Ha, de avond is gered en het komt goed dacht ik nog.

01:45 uur

De ket heeft ons tot de voordeur van de K-hole gezogen maar daar bleef het dan ook bij. Erger nog de ket-effecten blijken ongewoon snel af te nemen. Hoe kan dat nu? Ik realiseer me dat ik niets weet over combo's ket en MXE.

01:15 uur

Ook vrouwlief is niet “over de drempel” gekomen en is ergens in het voorportaal van de weg naar K-hole blijven hangen en ook alweer rap op haar retour. Wat te doen?
We vinden het erg jammer dat we niet even lekker diep zijn gegaan. Bijpakken dan maar?

01:30 uur

Een beetje als een dronken zeeman aan boord van een stampend schip op volle zee weet ik wonderwel onze lube-shooters te vullen met wat op het oog ongeveer 150-200 mg ketamine moet zijn. Waarom we voor bijpakken hebben gekozen? You tell me.

02:30 uur

De tweede ronde ket hebben we matig voelen opkomen maar ook die ging bij beide als een nachtkaars uit. Van iets wat op een K-hole leek was geen sprake en het bleef bij wat dissociatief gesputter in de marge. We besluiten om het op te geven en te gaan slapen.
Ondanks de MXE en twee maal x ket weet ik wederom het bed uit te komen en ik rook een jointje voor het open raam denkend aan waar het mis zou kunnen zijn gegaan.

Conclusie:

In ons geval brengt 70 mg MXE wat vaagheid en het gevoel van iets groots wat vervolgens niet komt. Kennelijk hadden we door de MXE een tolerantie opgebouwd tegen de ket die later daar overheen kwam (ik gok maar wat.)

De andere dag:

Beide zijn goed opgestaan, hebben heerlijk ontbeten waarbij ik het bovenste deel van dit verhaal schreef. Inmiddels is het 14:00 uur en hebben we in het zonnetje al zo een twee uur relaxed staan schoffelen. Stemming goed.

Sowieso is gedurende de gehele ervaring geen enkel negatieve of onverwachte body-load ervaren.

We hebben besloten om de zaak een paar maanden te laten rusten en als het uitkomt om dan voor 120-140 mg MXE oraal te gaan.
Eens zien waar we dan uitkomen.

Erowid: https://www.erowid.org/chemicals/methoxetamine/methoxetamine.shtml
Drugsforum.info: http://drugsforum.info/research-chemicals/methoxetamine-t181.html
Drugsinfoteam: http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/research-chemicals/mxe-4meo-pcp
Lube-shooter:http://www.easytoys.nl/glijmiddel-waterbasis/lube_shooter_4614.html?gclid=CLbDo5qLl70CFQnpwgodI44A9g&gclsrc=aw.ds
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Hamukun » zo maart 16, 2014 3:16 pm

Mooi report! Ik zou van MXE ook zeker geen k-hole verwachten, en vond het zelf ook nog redelijk 'stuurbaar' in die zin dat als ik echt wil ik wel kon bewegen, maar als ik goed onspande ik ook goed kon wegzakken. In gezelschap vind in MXE niet zo, omdat ik dan gewoon aktief en aandachtig kan blijven, wat het effect behoorlijk teniet doet.
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Poseidon » zo maart 16, 2014 3:17 pm

Bedankt voor de waarschuwing. 8-)
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Monologic » wo maart 19, 2014 11:41 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:23 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor FranX » wo maart 19, 2014 12:39 pm

Bedankt voor je inhoudelijke goed geschreven en mooi reactie.
Ik denk dat je een goed punt hebt om bij een vervolg de stof in stapjes te proberen.
Gaan we zeker doen.

Enne... newbie, bij deze nog een hartelijk welkom.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Monologic » wo maart 19, 2014 1:37 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:24 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Researcher » wo maart 19, 2014 9:50 pm

Je gebruikt ook al vrij grote hoeveelheden ketamine, dus waarschijnlijk is er wel kruistolerantie tussen die 2.
Ik vind ook dat de effecten wel heel lang wegblijven bij jou, ik kan na 20-30 minuten nog amper stappen eigenlijk.

Wel heel goed geschreven tripreport, ik hoop dat je er in het vervolg meer aan hebt!
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Vinz » do maart 20, 2014 1:20 am

Zolang je maar melk blijft drinken tegen zure tanden zou ik me niet zo druk maken :#:
Vinz
<3
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3045
Geregistreerd: ma maart 28, 2011 12:10 pm

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor Monologic » do maart 20, 2014 12:28 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:24 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: TR: Methoxetamine (MXE), het is het allemaal net niet

Berichtdoor yip yip » do maart 20, 2014 12:53 pm

FranX schreef:Ik denk dat je een goed punt hebt om bij een vervolg de stof in stapjes te proberen.
Gaan we zeker doen.


Goed rapport, maar het is wel een beetje teleurstellend. Ik ben benieuwd naar de vervolgpogingen, succes!
yip yip
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 287
Geregistreerd: za dec 28, 2013 2:55 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron