drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjoerd101 schreef:Ook wel boeiend is dat ik totaal geen kater ervaar, altijd een heel positieve afterglow, ik voel me energiek als het uitgewerkt is en heb vaak een heel fijn gesprek over gevoelens en het leven e.d. met mijn moeder als ik erna thuiskom en als ik dan in bed lig een positieve flow van gedachten, erg prettig![]()
Azgaza schreef:de benodigde dosis is lager dan bij ketamine en het duurt schijnbaar langer, 2 tot 6 uur.
Met zo'n gloed nieuwe stof is er nog heel weinig informatie beschikbaar, dus om dat een beetje op gang te helpen hier het algemene topic.
Wie heeft er al ervaringen mee? Zo ja, hoe waren die?
Einstein schreef:Vreemd, ik vond het juist wel meevallen met de heftigheid (ben wel flink hard gegaan, maar het was nergens echt extreem).
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Sjoerd101 schreef:- Wacht minimaal een uur met bijdoseren! ondanks je het snuift begin je pas na 20/30 min iets te voelen en zit je pas na een uur op het hoogtepunt, dit is heel verradelijk en je hebt misschien gauw de neiging bij te nemen omdat je niets voelt.
SjaakT schreef:Je kan ook dmv bankoverschrijving betalen hoor (tenminste als je dezelfde vendor als ik heb). Zoek en gij zult vinden!
Tripkonijn schreef:Ja ik zou eigenlijk ook wel willen weten welke vendor jullie me zouden aanraden
Eko schreef:Als grote fan van ketamine en de dissociatieve ervaring wil ik dit ook eens testen, maar ik heb nog wel enkele vragen: wat is er reeds bekend over de toxiciteit? Waar moet ik voor opletten? Welke zijn de negatieve bijwerkingen? (hebben jullie misselijkheid ervaren? braken?)
Einstein schreef:Toxiciteit is nog niet veel over bekend inderdaad, er is één sterfgeval geweest, maar diegene had het gecombineerd met MDAI en dan ook nog redelijk hoge doses intraveneus geïnjecteerd, meen ik. Over de schadelijkheid op de lange termijn kan denk ik nog weinig zinnigs gezegd worden.
Einstein schreef:De verhalen zijn onduidelijk, maar het schijnt dat hij 100mg methoxetamine en 400mg MDAI geïnjecteerd had, wat niet onaardige doses zijn.
Overigens schijnt het risico op een kapotte blaas met dit spul minder te zijn dan met ketamine, wegens de wat hogere potentie hopen zich minder afbraakproducten op.
Sublimo schreef:Heb je daar een bron van ?
Einstein schreef:Sublimo schreef:Heb je daar een bron van ?
Vooral de Wikipedia over methoxetamine, maar het leek me een vrij logische redenering, dus postte ik het hier even. Qua concreet onderzoek is er natuurlijk nog geen drol bekend over deze stof.
Sublimo schreef:Heb je daar een bron van ?
Methoxetamine’s anti-depressant effect is immediate, and it lasts a bloody long time. It could banish an emotional blight on people’s lives, and it has a dose low enough that it should not harm the urinary bladder like ketamine.
Somebody in Sweden injected 100 mg of methoxetamine and 400 mg of MDAI.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten