Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sjaak101 » vr maart 18, 2011 8:38 pm

Leuk artikel inderdaad!
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor herejezus » zo maart 20, 2011 8:44 pm

Vandaag al de hele dag aan dit spul, en ik keur hem goed. Het effect is best sneaky, en het zorgt ontzettend veel voor gaten in je geheugen. Verder voel ik me blij, warm, en heb ik de hele dag gemasturbeerd. Ik ben al wel 6x klaargekomen :love:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor RobTrip » zo maart 20, 2011 9:14 pm

herejezus schreef:Vandaag al de hele dag aan dit spul, en ik keur hem goed. Het effect is best sneaky, en het zorgt ontzettend veel voor gaten in je geheugen. Verder voel ik me blij, warm, en heb ik de hele dag gemasturbeerd. Ik ben al wel 6x klaargekomen :love:


Haha :lol:

Hoeveel heb je in totaal genomen dan en wat waren je porties per keer?
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Kraak » zo maart 20, 2011 10:33 pm

Dat gaten in je geheugen komt me erg bekend voor, ik vergat steeds hoe ik ergens kwam en wat ik net gedaan had.
Een hele dag op methoxetamine zou me gek maken :puke: , en ben ook benieuwd naar de hoeveelheden :snort:
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor herejezus » ma maart 21, 2011 6:17 pm

Methoxetamine is de warme versie van ketamine :love: Motherfucking lekker, ik kan er niet meer mee stoppen, help mij :beer: :woeh:

Ik voel me: verliefdheids warm, ontzettend blij dat ik er bijna van huilen moet, en mijn lichaam is verdoofd :beer: Vooral die vlinders in je buik doet het hem :woeh:


Overdrijf ik?

Edit: ik voel me kei verdoofd. Nergens geen pijn meer.
Ik heb de hele tijd de neiging om sociaal te doen. Naar mijn idee schuilt er een sociaal wonder in mij die eruit wil, en er nu ook uit kan dankzij de therapieën. En dat ik moet gaan schrijven en het podium op moet gaan om status te verdienen :woeh:
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Intoxication » di maart 22, 2011 10:22 pm

ben ik nu 1 van de weinigen die dit kutdrug vindt?
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Lµs. D » di maart 22, 2011 10:41 pm

Hmm, ik vind ketamine toch leuker, minder subtiel, hardhandiger en killer, toch wel een beetje wat ik zoek in drugs; Dit is een beetje meer een opiaat-versie van dissociatieven bijna, zo voelt het maar het heeft ook mu-opiaatbinding. De enorm zieke, nare hersenkronkels van keta ontbreken en het is ook veel minder raar, het is wel een stuk confortabeler en vriendelijker... Nee doe mij maar keta. Maar dit doe ik ook wel af en toe.
Lµs. D
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » di maart 22, 2011 10:45 pm

Lµs. D schreef:Hmm, ik vind ketamine toch leuker, minder subtiel, hardhandiger en killer, toch wel een beetje wat ik zoek in drugs; Dit is een beetje meer een opiaat-versie van dissociatieven bijna, zo voelt het maar het heeft ook mu-opiaatbinding. De enorm zieke, nare hersenkronkels van keta ontbreken en het is ook veel minder raar, het is wel een stuk confortabeler en vriendelijker... Nee doe mij maar keta. Maar dit doe ik ook wel af en toe.


Hoe jij het beschrijft klinkt dat andere juist leuker.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » di maart 22, 2011 11:06 pm

AT is wel een echte dingesnihilist he, dat moet je niet vergeten.
Zou er trouwens niet op gokken dat dit spul echt µ-opioidebinding heeft, 3-MeO-PCP bleek achteraf ook verwaarloosbare µ-affiniteit te hebben, lees ik, en ketamine heeft volgens mij ook niet drastisch veel effect op die receptor.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Lµs. D » di maart 22, 2011 11:17 pm

Hmm, nou ja ik voel toch wel echt mild dat opiaatgevoel erbij, en als ik drugs neem om van te spacen zoek ik niet echt een subtiel verdoofd effect, maar vooral een heel hard "RAAAAR" die half m'n hersenen verkracht :P. Nogmaals, dit is heel fijn, maar niet echt super fascinerend, het is wat vriendelijker en minder raar, en dissociatieven neem ik juist omdat ze raar zijn.
Lµs. D
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Azgaza » wo maart 23, 2011 12:07 am

Einstein schreef:Zou er trouwens niet op gokken dat dit spul echt µ-opioidebinding heeft, 3-MeO-PCP bleek achteraf ook verwaarloosbare µ-affiniteit te hebben, lees ik, en ketamine heeft volgens mij ook niet drastisch veel effect op die receptor.


Van wat ik er over lees lijkt het er veel eerder op dat deze stof redelijk sterk op dopamine werkt (ik vermoed ook als heropname remmer, mogelijk iets sterker, zoals PCP en zijn analogen ook doen), sowieso lijkt dit stofje qua structuur meer op 3-meo-PCE dan op ketamine, en opiaat binding zou ik dus ook niet van uit gaan, weinig kenmerken van dit spul in de drie grote topics er over op bluelight te vinden lijken daar op te wijzen terwijl kenmerken van dopamine werking er wel duidelijk in naar voren komen (zelfs wat stimulatie, zeker bij die genen met tolerantie tegen NMDA-antagonist effecten).

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » wo maart 23, 2011 12:17 am

Jup, dat zou goed kunnen, misschien zelfs wat σ-binding (á la PCP), hoewel ik daar geen geld op zou zetten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor herejezus » vr maart 25, 2011 12:30 am

Hoe schadelijk is dit spul nou werkelijk?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor salvation » vr maart 25, 2011 1:21 am


Wat een artikel! :love:
Wat moet die man zich lelijk hebben gevoeld toen hij werd vrijgelaten...
Avatar gebruiker
salvation
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:35 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Azgaza » vr maart 25, 2011 1:23 am

herejezus schreef:Hoe schadelijk is dit spul nou werkelijk?


Dat is bij RC's sowieso al moeilijker te bepalen en dit spul bestaat volgens mij nog geen jaar / in ieder geval nog geen twee jaar. Vermoedelijk komen we er binnen enkele jaren wel achter hoe schadelijk het werkelijk is; en er zal toch eerst wat fatsoenlijk onderzoek moeten komen naar de binding in de hersenen, hoe het afgebroken wordt en dat soort zaken voor daar enig uitsluitsel in te geven is. Tot nu toe lijkt het er op dat het wel mee valt met de schadelijkheid, vermoedt wordt dat het milder op de blaas zou zijn dan ketamine, maar het kan ook best dat methoxetamine op andere plekken weer iets anders slechts kan veroorzaken. Het lijkt niet heel dodelijk en binnen een jaar zijn er nog geen ernstige dingen gebeurd; en nog geen (zware) gezondheidsproblemen gevonden bij gebruikers dus ik denk dat als je mate houdt, de dosis niet te ver opvoert en voldoende tijd tussen doseringen houdt (ik zou aanraden een maand of meer persoonlijk), dat het wel mee zou vallen, maar weinig is zeker nu.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Methoxetamine

Berichtdoor herejezus » vr maart 25, 2011 9:20 am

Hou je ook van me, Azgaza?
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor RobTrip » di maart 29, 2011 5:07 pm

Nog even terugkomen op het Dopamine aspect.
Heeft dit tot gevolg dat je er iets blijer/vrolijker van wordt ten opzichte van Kate? En dat het iets verslavender is? Volgens mij is dit de vriendelijkere/ minder vreemde variant van keta, maar ik kan het fout hebben. Heb beide tenslotte nog niet geprobeerd :lol:
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor trippykees » ma apr 04, 2011 7:41 pm

iemand een afbeelding toevallig?
trippykees
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:10 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hashja » wo apr 06, 2011 1:40 pm

Een afbeelding waarvan?
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » wo apr 06, 2011 6:13 pm

De chemische formule:



Als je wilt weten hoe het er op macroscopische schaal uitziet, het is een wit poeder, afbeelding daarvan lijkt me onzinnig.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor onbekend » wo apr 06, 2011 10:20 pm

deze afbeelding legt het goed uit :love: :shock:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor onbekend » do apr 07, 2011 10:54 am

Dit is echt een goddelijk goedje, volgens mij moet je er wel erg mee oppassen het is te goed haha.
Ik voelde me echt ongeloofelijk goed, ik begon met 6-8 mg omdat ik nog geen ervaring met dissocatiefen heb en het langzaam wilde opbouwen.
Rond de 15-20 minuten later voelde ik een aangenaam warm opiaat gevoel maar nog niet echt sterk, ik heb toen nog ongeveer 2x 8-10 mg in 30 minuten tijd bij gesnoven.
Ik voelde me toen fantastiesch, relax, verdoofd, gelukkig, wazig&helder 8-) , licht, alles een beetje door mekaar niet echt in woorden te beschrijven. Elektro muziek is dan niet meer van deze wereld, ik kan me nu 12 uur later al niet echt meer erin verzetten hoe dit voelde het was echt te gaaf. Op het moment gisteren vond ik de smiley het echt goed uitleggen haha :D maar ook de 'ik voel me hoe gummy' quote van iemand uit het oude forum vond ik goed passen.
Met de dosering zat ik volgens mij zelfs nog best laag, maar het effekt was hiervan al enorm. Ik zat op ieder geval onder de 30mg.
Mindfuck was er hellemaal niet hoe ik dit had verwacht, je voeld je nog best helder en bij verstand bij een kleine dosering ook als dit niet echt zo is ;) Heelemaal anders dan bij tripmiddelen.
Ik zat wel een tijdje veel te denken, maar dit waren gedachtes zoals hoe mooie het leven niet is, en hoe gelukkig we niet kunnen zijn dit alles hier op aarden te ervaren :smokin:
Het after effect vind ik ook geweldig, het is nu 12 uur geleden en ik voel me nog steeds lekkerder dan normaal en ben nog steeds een beetje wazig :D Wiet is een echte aanrader erbij, je word er echt super relaxt van.
De Dissociatie hield rond de 2-3 uur aan, en kwam eerst langzaam opzetten en liet ook heel langzaam na, super chill. Van het opiaat effekt voel ik volgens mij nog steeds een beetje, op ieder geval voel ik me nog erg relaxt en beter dan normaal ;) Maar zou ook door de leuke ervaring en placebo kunnen komen, maar een beetje wazig ben ik zeker nog :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=Z8mdKRlOdeo deze band is een echte aanrader tijdens gebruik :love: ik voelde me eens met de muziek en de hele wereld 8-)
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor RobTrip » do apr 07, 2011 2:57 pm

Mooi verhaal :love:

Wat bedoel je precies met het opiaat gevoel? Dat je je gewoon heel chill voelt?
Vond je het ook een verslavende werking hebben?
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Moonshine » do apr 07, 2011 3:10 pm

dit is de eerste keer dat ik ervan hoor!
en zeer geintresseerd in zoon pmetje :)
Ik ben de schaduw die fladdert door de nacht.
Moonshine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 50
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 11:05 pm
Woonplaats: Lelygat

Re: Methoxetamine

Berichtdoor herejezus » do apr 07, 2011 3:19 pm

RobTrip schreef:Mooi verhaal :love:

Wat bedoel je precies met het opiaat gevoel? Dat je je gewoon heel chill voelt?
Vond je het ook een verslavende werking hebben?

Ik persoonlijk zou dit wel dagelijks willen gebruiken, maar helaas. Het is schadelijker dan ketamine...
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor onbekend » do apr 07, 2011 5:35 pm

Ieder persoon verschilt wel heel veel denk ik wat verslaving betreft, maar ik denk dat als je dit te vaak gebruikt je er echt wel afhankelijk van kan worden. als je aan dit fijne gevoel gaat wennen wil je het altijd vaker terug. maar ik denk niet dat het voor mij nu een probleem gaat worden, ik ben niet van plan het in de volgende weken nog eens te gebruiken ook al zou ik het te graag wel doen. maar de risiko`s zijn me tog te groot om zoiets te vaak te gebruiken. Ik zal wel binnen een of twee maanden ofzo eens aan de keta of dxm gaan :grin: denk wel alle twee haha :smokin: ik ben trouwens vandaag echt nog energie geladen, en voel me super goed echt een mooie afterglow.

het opiaat gevoel kan ik ook niet precies toe ordenen, ik zelf heb van opiaten alleen maar kratom gebruikt. wat niet zo warm voelt maar wel andere effekten sterken zijn. Je voelt je relax en geen probleem is meer erg, ook als ik niet echt probleme heb ;) maar als je normaal na denkt over je werk, of dat je nog iets moet doen boeit het je niet en je bent gewoon tevreden en maakt je over niets meer zorgen.Ik kan het ook niet precies beschrijven, naar 1 keer gebruikt te hebben is dit erg moelijk Ook heb ik nog nooit ket, lachgas of dxm ect gebruikt, dus ik weet niet precies wat nu de werking van een puur dissocatief is

Ik raad op ieder geval idereen aan die geen ervaring met ketamine heeft eerst met 5-10mg te starten, en na 30 40 min nog eens 10mg bij pakken. dit geeft ook echt een super coming up, en je bent niet meteen helemaal weg haha :grin: Volgens mij werkt het wel boven de 30mg nog veel sterker, dus ik heb eigenlijk hellemaal geen ervaring hiermee
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor RobTrip » do apr 07, 2011 7:18 pm

Ok, bedankt voor je uitleg. Ik zat zelf aan zo'n 30/40 mg te denken voor de eerste keer ( als ik het heb)
Jouw dosis is een stuk lager. Misschien wel goed om inderdaad heel laag te beginnen en dan rustig op te bouwen 8-)
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Kraak » do apr 07, 2011 7:44 pm

Ik zou voor de eerste dosis zo'n 25 mg pakken, later mischien bijsnuiven als het bevalt. Ik vond 40 a 50 net iets te lang duren. Het is een leuk goedje maar ik ben het op hoge dosissen na een aantal uur wel beu, en dan gaat het nog eens zo lang door.

Maar gelukkig kan ik er altijd op slapen, dus als ik het beu ben ga ik gewoon naar bed 8-)
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor trippykees » di apr 12, 2011 1:11 pm

Einstein schreef:Als je wilt weten hoe het er op macroscopische schaal uitziet, het is een wit poeder, afbeelding daarvan lijkt me onzinnig.

dank
trippykees
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 30
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 7:10 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor kotaku » di apr 12, 2011 6:54 pm

Kan Methoxetamine ook een beetje gebruikt worden als uitgaansmiddel? eventueel in kleine dosissen?
Don't do drugs, m'kay? Drugs are bad, m'kay?

Done (chrono): Cafeïne, alcohol, valium, wiet, paddo's, hasj, XTC, truffels
Avatar gebruiker
kotaku
אללה הוא יהודי
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 502
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:58 pm
Woonplaats: Pindakaas

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner