Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » za jul 30, 2011 1:32 am

onbekend schreef:Sublingual werkt trouwens beter dan snuiven, gewoon 10minuten onder je tong leggen :wink:

Heb ik een tijd terug ook geprobeerd, vond het toch minder, m'n mond raakte vol speeksel, waarin de mxe oploste.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sublimo » za jul 30, 2011 3:30 am

Het lijkt me toch maar smerig om het onder je tong te leggen... :puke:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Azraël » di aug 02, 2011 1:49 am

onder je tong werkt aan geen kanten volgens mij, loste idd op in speeksel
Azraël
Newbie
Verbannen
 
Posts: 14
Geregistreerd: do jul 21, 2011 12:33 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sublimo » di aug 02, 2011 1:52 am

Azraël schreef:onder je tong werkt aan geen kanten volgens mij, loste idd op in speeksel


Nu spreek je jezelf wel heel er tegen, want als het oplost in speeksel moet het ook oplossen als je het onder tong legt.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Immo » di aug 02, 2011 2:02 am

Heerlijk spul. Vind het goed te vergelijken met ketamine maar het voordeel van mxe is dat de werking is stuk langer is en je niet zoveel hoeft te nemen.
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hashja » do aug 04, 2011 3:50 pm

Nou, eindelijk een datum kunnen prikken met een kameraad van me.
Zaterdag a.s. gaan we het uitproberen. 30mg nasaal, per persoon.
I'll report!
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Dreuge » vr aug 05, 2011 12:32 pm

MXE = met zn 2en dansen/springen in de woonkamer, als mario rondlopen, sportschoolbewegingen maken

MXE + alcohol = finaal van de wereld maar echt relaxed

MXE + alcohol + wiet + speed + 2cb = :eek: :puke:, maar wel echt vet

Ik krijg er alleen wel elke keer een warme kop van :? heb het gevoel dat het slechter voor je is dan veel andere drugs
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Dopey » vr aug 05, 2011 12:52 pm

Haha, dat eerste had ik moeten zien.
8===D~~
Avatar gebruiker
Dopey
x Straight x Edge x
Donateur
Offline
 
Posts: 3423
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:39 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Lapswans » vr aug 05, 2011 4:48 pm

Dreuge schreef:MXE = met zn 2en dansen/springen in de woonkamer, als mario rondlopen, sportschoolbewegingen maken


haha erg herkenbaar. ik kon de verleiding ook niet weerstaan om ff flink los te gaan op wat voor muziek dan ook, ik had ongeveer 30mg genomen denk ik.
Op een of andere manier word ik ook altijd heel creatief van MXE. Vooral gitaar spelen met dikke overdrive is puur genieten. Het klinkt nergens naar maar die trillingen en vage krasgeluiden zijn dan heel vet :rock2:
Lapswans
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: za jul 02, 2011 7:48 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sjaak101 » vr aug 05, 2011 5:51 pm

Dreuge schreef:Ik krijg er alleen wel elke keer een warme kop van :? heb het gevoel dat het slechter voor je is dan veel andere drugs


Ik heb echt het gevoel dat het n vrij onschadelijke drug is, heb totaal geen negatieve after-effects, waar ik bij andere drugs erg gevoelig voor ben.. en de kater is meestal toch wel een indicatie of het slecht voor je is of niet..
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Russ » vr aug 05, 2011 9:06 pm

Sjoerd101 schreef:
Dreuge schreef:Ik krijg er alleen wel elke keer een warme kop van :? heb het gevoel dat het slechter voor je is dan veel andere drugs


Ik heb echt het gevoel dat het n vrij onschadelijke drug is, heb totaal geen negatieve after-effects, waar ik bij andere drugs erg gevoelig voor ben.. en de kater is meestal toch wel een indicatie of het slecht voor je is of niet..


+1

Ik heb ook eerder de indruk dat het echt niet veel schaadt, natuurlijk kan je dat nooit met zekerheid zeggen voordat het bewezen is maar na 1week dagelijks gebruik had ik geen last what so ever, neem bijna eender welke drug dagelijks gedurende 1 week (mdma, speed, coke, alcohol etc) en je zingt erna een toontje lager, zelfs na 1week wiet voel ik me iets brakker.
Ik weet het niet zeker maar mijn instinct zegt dat dit wel snor zit...
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Immo » za aug 06, 2011 12:45 am

Sjoerd101 schreef:
Dreuge schreef:Ik krijg er alleen wel elke keer een warme kop van :? heb het gevoel dat het slechter voor je is dan veel andere drugs


Ik heb echt het gevoel dat het n vrij onschadelijke drug is, heb totaal geen negatieve after-effects, waar ik bij andere drugs erg gevoelig voor ben.. en de kater is meestal toch wel een indicatie of het slecht voor je is of niet..


Vind het ook erg onschadelijk aanvoelen, als je niet al te gek veel neemt ben je de dag erna gewoon weer helemaal 100%. Ben nu de combinatie alcohol+mxe aan het proberen, voelt echt heerlijk. :love:
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Kliko » zo aug 07, 2011 6:38 pm

Gister was het dagje dan daar dat Hasja, J en ik voor het eerst Methoxethamine gingen proberen. Ik maak er geen mooi report van, gewoon wat kleine puntjes:

30mg p.p. nasaal, werking begon na +-20 min, relaxed gevoel door lichaam, beetje waggelend lopen, geinig dansen, heel snel afgeleid, wetenschappelijk gepraat, roken was lekker, lachgas viel beetje tegen, hasjjointje deed goed, daarna was lachgas extreem vet, heerlijk rustige sfeer voorhet slapen, lekker warm, geen kater.
2010 =]
Avatar gebruiker
Kliko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 4:58 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » zo aug 07, 2011 7:00 pm

Kliko schreef:Gister was het dagje dan daar dat Hasja, J en ik voor het eerst Methoxethamine gingen proberen. Ik maak er geen mooi report van, gewoon wat kleine puntjes:

30mg p.p. nasaal, werking begon na +-20 min, relaxed gevoel door lichaam, beetje waggelend lopen, geinig dansen, heel snel afgeleid, wetenschappelijk gepraat, roken was lekker, lachgas viel beetje tegen, hasjjointje deed goed, daarna was lachgas extreem vet, heerlijk rustige sfeer voorhet slapen, lekker warm, geen kater.

Inderdaad fantastisch spul, ge moet er ook eens mee wegdromen, op de ketaminemanier (andere dimensies verkennen met je ogen dicht). Enige echte minpunt voor mij is dat het soms wat lang blijft werken.
Welkom op het forum trouwens, Kliko, je lijkt me een goeie aanwinst :wave:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hashja » zo aug 07, 2011 9:03 pm

Eko schreef:
Kliko schreef:(...)

Inderdaad fantastisch spul, ge moet er ook eens mee wegdromen, op de ketaminemanier (andere dimensies verkennen met je ogen dicht). Enige echte minpunt voor mij is dat het soms wat lang blijft werken.


Dat wegdromen is iets wat ik erg veel gedaan heb gisteren, en het is nog het vetse van het hele gebeuren. Ik ga nog wel een report schrijven, maar heb er nu nog niet de tijd voor.
Later op de avond inderdaad wat Hasj gerookt, en toen ging het wel los met de CEV's! Lachgas was pure extase, erg vet!
Eko schreef:Welkom op het forum trouwens, Kliko, je lijkt me een goeie aanwinst :wave:

Sowieso. 8-)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Russ » zo aug 07, 2011 9:46 pm

damn, ik moet hier ook echt eens lachgas bij gebruiken, heb het al gecombineerd met wiet en daarin herken ik zeker en vast de CEV's, ook met wiet en lachgas heb ik me al heel goed vermaakt, die 3 moeten echt een lekkere combi opleveren :D
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hashja » zo aug 07, 2011 9:52 pm

Russ schreef:damn, ik moet hier ook echt eens lachgas bij gebruiken, heb het al gecombineerd met wiet en daarin herken ik zeker en vast de CEV's, ook met wiet en lachgas heb ik me al heel goed vermaakt, die 3 moeten echt een lekkere combi opleveren :D


Mijn hele 'did'-list van drugs heb ik al eens gecombineerd met lachgas. Maar zo lekker als deze combi heb ik me nog nooit gevoeld. Pure extase. Maar wat voor mij geld hoeft niet per se voor iedereen zo te zijn. Houdt dat in je achterhoofd. :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Kliko » zo aug 07, 2011 10:09 pm

Eko schreef:Welkom op het forum trouwens, Kliko, je lijkt me een goeie aanwinst :wave:


Bedankt, en natuurlijk gegroet Eko.
2010 =]
Avatar gebruiker
Kliko
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: zo aug 07, 2011 4:58 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Russ » ma aug 08, 2011 6:15 pm

Hashja schreef:
Russ schreef:damn, ik moet hier ook echt eens lachgas bij gebruiken, heb het al gecombineerd met wiet en daarin herken ik zeker en vast de CEV's, ook met wiet en lachgas heb ik me al heel goed vermaakt, die 3 moeten echt een lekkere combi opleveren :D


Mijn hele 'did'-list van drugs heb ik al eens gecombineerd met lachgas. Maar zo lekker als deze combi heb ik me nog nooit gevoeld. Pure extase. Maar wat voor mij geld hoeft niet per se voor iedereen zo te zijn. Houdt dat in je achterhoofd. :)


Ofcource, maar het zou ook gewoon logisch zijn, ik ben dol op mxe+wiet (m'n favo combi) alsook op wiet+n2o. Ik kan echt niet wachten :grin: :stoned: :kleuter:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Enjoy » ma aug 08, 2011 6:19 pm

Ik kan niet wachten tot ik weer wat centjes heb en dit kan gaan proberen :D
Wat een lovende berichten :love:
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor onbekend » za aug 13, 2011 3:49 pm

Eko schreef:
onbekend schreef:Sublingual werkt trouwens beter dan snuiven, gewoon 10minuten onder je tong leggen :wink:

Heb ik een tijd terug ook geprobeerd, vond het toch minder, m'n mond raakte vol speeksel, waarin de mxe oploste.


Ja de speeksel gewoon onder je tong proberen te houden, en na 10-15 minuten doorslikken 8-) Ik vind het op ieder geval de beste methode van inname, vind het minder erg dan de drip bij het snuifen(wat ook niet echt erg is). Ook heb ik al vaker gelezen dat sublingual de beste methode is, volgens mij staat daar ook een topic op bluelight over. Pluggen/iv/im weet ik niet echt, mischien dat dit nog beter is :wink:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor endymion » di aug 16, 2011 11:02 pm

Ik had laatst een grammetje gehaald om te proberen. In het begin leek het onwijs leuk maar ik was er ook weer snel op uitgekeken.
Het is vaag spul en moeilijk uit te leggen wat er nou zo leuk of niet leuk aan is. Als je er verder niks bij doet is het echt niet te doen.
Wat bij vooral erg tegen stond is dat mijn smaak helemaal verrot werd door dat spul. Met keta heb ik altijd dat bepaalde dingen nog lekkerder smaken, zoals whisky. Met dit spul op werd het echt ranzig, ook bier smaakte voor de meter niet.
Heb het in totaal 3 keer gedaan en daarna heb ik het door de gootsteen gespoeld.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Russ » di aug 16, 2011 11:27 pm

Door de gootsteen :?

Heb je wel eens de dosis opgeschroefd?
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » wo aug 17, 2011 1:28 pm

De vervorming van je smaakzin zou wel het laatste criterium zijn waarop ik een drug, en zeker een dissociatief, zou beoordelen :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sublimo » wo aug 17, 2011 1:48 pm

endymion schreef:Ik had laatst een grammetje gehaald om te proberen. In het begin leek het onwijs leuk maar ik was er ook weer snel op uitgekeken.
Het is vaag spul en moeilijk uit te leggen wat er nou zo leuk of niet leuk aan is. Als je er verder niks bij doet is het echt niet te doen.


Wat kan jij nog allemaal doen dan?
En welke dosis heb je genomen?

Wat bij vooral erg tegen stond is dat mijn smaak helemaal verrot werd door dat spul. Met keta heb ik altijd dat bepaalde dingen nog lekkerder smaken, zoals whisky. Met dit spul op werd het echt ranzig, ook bier smaakte voor de meter niet.


Je moet ook geen alcohol erbij drinken! :-o

Heb het in totaal 3 keer gedaan en daarna heb ik het door de gootsteen gespoeld.


:shock:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » wo aug 17, 2011 2:00 pm

Alcohol en MXE is best een leuke combi hoor :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Saikedellik » wo aug 17, 2011 11:14 pm

Nog een poging tot bestellen gedaan, dit keer bij een andere RC vendor. Ben erg benieuwd naar dit stofje!
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor edblok2 » do aug 18, 2011 3:23 pm

hoe zit het nou, is dit een soort ketamine met een vleugje mdma?
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » do aug 18, 2011 3:28 pm

Mja, ik vind het "warme" gevoel niet heel erg op MDMA lijken, maar het heeft er wel wat van weg. MXE vind ik meer gewoon vrolijk en optimistisch, niet zo knuffelig en warm als MDMA, maar wel leuk :)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Dreuge » do aug 18, 2011 7:23 pm

Sublimo schreef:Je moet ook geen alcohol erbij drinken! :-o


juist wel gast
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner