Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Dissendium » za okt 15, 2011 11:47 am

WOW, dat filmpje is 1 dikke mindfuck ook zonder zooi op...
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Special K » do okt 20, 2011 10:01 am

Keta vond ik zelf al 100% myn ding, al jaren :D en aangezien dti nu legaal is twijfel ik er nu aan om wat te gaan bestellen, maar ik vroeg me af hoe goed is het eigenlijk ivm Keta? (vooral qua tolerantie dan)

Myn plan was om een 5tal gram te bestellen en dat dan te nemen een maandje of 2 lang af en toe.

Grtz
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Spoednick » do okt 20, 2011 10:36 am

Tolerantieopbouw verloopt even snel als bij keta en er is volgens mijn ervaring een zeer sterke kruistolerantie.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » do okt 20, 2011 10:48 am

Special K schreef:Keta vond ik zelf al 100% myn ding, al jaren :D en aangezien dti nu legaal is twijfel ik er nu aan om wat te gaan bestellen, maar ik vroeg me af hoe goed is het eigenlijk ivm Keta? (vooral qua tolerantie dan)

Myn plan was om een 5tal gram te bestellen en dat dan te nemen een maandje of 2 lang af en toe.

Grtz

't Is tof spul, tolerantie bouwt wel vlug op, maar dat is met ketamine ook, als ge veel gebruikt.
Persoonlijk voelt het ook net iets meer verslavend aan als keta. Met keta heb ik ook mijn "slechtere" periodes gehad, maar dit spul houdt me met momenten toch meer in z'n greep, ik krijg er vlugger zin in, en zodanig ook vaker het gevoel dat ik er wat mee overdrijf en ff mee moet stoppen. Zolang ik m'n persoonlijke regels niet overtreed, gaat het uiteraard nog (ref. viewtopic.php?f=3&t=62&start=30#p20809 ), maar ik geef toe dat ik soms een fijne lijn bewandel (pun intended :snort: ).
Samengevat: 't is tof spul, maar hou jezelf wat in de gaten, pas er mee op (maar dat kan van meerdere genotsmiddelen gezegd worden uiteraard)

Spoednick schreef:Tolerantieopbouw verloopt even snel als bij keta en er is volgens mijn ervaring een zeer sterke kruistolerantie.

Kruistolerantie was mij inderdaad ook al opgevallen.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » do okt 20, 2011 10:59 pm

Tijdje geleden weer eens ketamine gedaan. In contrast moet ik bekennen dat MXE mij steeds meer aan staat, zowel financieel gezien als de benodigde hoeveelheid en tijdsduur wint MXE het van ketamine naar mijn mening. Het verschil in subjectieve effecten is ook niet bijster groot vind ik persoonlijk.

De enige zorg die ik heb is dat ketamine een zeer goed onderzochte substantie is waarvan veel bekend is over de werking en effect op het lichaam. MXE daarin tegen is vrijwel een onbekende binnen de wetenschappelijke onderzoekswereld (In totaal 1 publicatie gevonden waar eigenlijk alleen de risico's in aangekaart worden.)
Methoxetamine: a novel ketamine analog and growing health-care concern

Wat zijn jullie opvattingen over de gezondheids risico's?
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » do okt 20, 2011 11:37 pm

MXE is minder slecht voor de blaas, vanwege het ontbreken van de Chloor-groep in de molecule, die ketamine wel heeft, dus bij veelvuldig gebruik zul je het niet merken bij het plassen.
Daarentegen, als (soms wat overmatig) gebruiker, merk ik wel dat ik soms wat geconstipeerd ben (harde/droge stoelgang), en dat ik vlugger vervel, om nu iets heel vreemd te vermelden. (ik weet niet of Nederlanders die term gebruiken)
Bij een heel hoge dosis (M-hole of MXE-hole, hoe je het ook wilt noemen), merk ik ook soms koud zweet.
Ook wel wat slapeloosheid, maar dat is eerder omdat de effecten zolang kunnen blijven nazinderen.

Of dit nu allemaal specifiek symptomen zijn, veroorzaakt door methoxetamine gebruik, geen idee, maar ik vertel maar wat ik merk...
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » vr okt 21, 2011 12:35 am

Eko schreef:MXE is minder slecht voor de blaas, vanwege het ontbreken van de Chloor-groep in de molecule, die ketamine wel heeft, dus bij veelvuldig gebruik zul je het niet merken bij het plassen.

Deze claim is nog niet wetenschappelijk bewezen.

Methoxetamine is also purported to protect against urologic pathology, since ketamine has been demonstrated as a cause of papillary necrosis, although this still requires verification.

Bron is het artikel dat ik in mijn vorige post link.

Eko schreef:Of dit nu allemaal specifiek symptomen zijn, veroorzaakt door methoxetamine gebruik, geen idee, maar ik vertel maar wat ik merk...

Slapeloosheid en koud/hot flashes heb ik ook wel ervaren, constipatie niet. Echter dit zijn geen dingen waar ik mij druk over zou maken. Ik ben meer geïnteresseerd in de schade aan organen zoals je nieren en eventuele neurologische schade, echter valt daar momenteel weinig over te zeggen.

Zelf heb ik bij overmatig gebruik (1 week, iedere avond in de zomer vakantie) pijn in mijn onderrug opgemerkt. Pijn in de onderrug kan een indicatie zijn van problemen met de nieren. Ik kan echter niet met 100% zekerheid zeggen dat dit te linken is aan MXE gebruik, alhoewel het mij een stuk voorzichtiger heeft gemaakt in het gebruik.

Momenteel merk ik daar trouwens nog maar weinig van en ook waren er niet direct andere symptomen die konden duiden op nier problemen.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » do okt 27, 2011 3:38 am

Ik merk ook op MXE dat ik overal gezichten kan zien (de mens ziet sowieso snel gezichten, maar misschien dat dissociatieven dit versterken). Verfrommelde zakdoeken of stukken papier, plastic zakjes, overal zit wel een al dan niet menselijk gezicht in.
Vooral schaduwen en ronde vormen versterken dit effect.
Merken jullie ook een soort personalisering van objecten? Alsof elk element in de kamer een figuur wordt?
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hashja » do okt 27, 2011 5:54 pm

Eko schreef:Ik merk ook op MXE dat ik overal gezichten kan zien (de mens ziet sowieso snel gezichten, maar misschien dat dissociatieven dit versterken). Verfrommelde zakdoeken of stukken papier, plastic zakjes, overal zit wel een al dan niet menselijk gezicht in.
Vooral schaduwen en ronde vormen versterken dit effect.
Merken jullie ook een soort personalisering van objecten? Alsof elk element in de kamer een figuur wordt?

Ik heb dit op MXE niet meer of minder dan normaal. Waar ik dit wel heel erg in herken is wiet/hasj. Daarbij zie ik overal gezichten in.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Methoxetamine

Berichtdoor endymion » vr okt 28, 2011 12:14 am

Tis gewoon goedkope nep zooi. Keta is de real deal. MXE smaakt nep, voelt nep en zuigt gewoon.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Saikedellik » vr okt 28, 2011 12:26 am

LOL... Ik ben best fan van dit spul, het eerste grammetje is al op en de volgende is besteld :)
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » vr okt 28, 2011 2:59 pm

Endymion is blijkbaar een tirade tegen RC's aan het houden :#: Methoxetamine vind ik nog altijd wel lekker, hoewel het in lagere dosis niet echt boeiend is (ketaminewazigheid, maar dan vlakker). In hogere dosis heeft het wat meer een eigen karakter dat ik wel kan waarderen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » vr okt 28, 2011 7:23 pm

Einstein schreef:Endymion is blijkbaar een tirade tegen RC's aan het houden :#: Methoxetamine vind ik nog altijd wel lekker, hoewel het in lagere dosis niet echt boeiend is (ketaminewazigheid, maar dan vlakker). In hogere dosis heeft het wat meer een eigen karakter dat ik wel kan waarderen.

Heel veel zit wss gewoon tussen de oren :kleuter:
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor endymion » za okt 29, 2011 1:03 am

Einstein schreef:Endymion is blijkbaar een tirade tegen RC's aan het houden :#: Methoxetamine vind ik nog altijd wel lekker, hoewel het in lagere dosis niet echt boeiend is (ketaminewazigheid, maar dan vlakker). In hogere dosis heeft het wat meer een eigen karakter dat ik wel kan waarderen.


Ok, er had "ik vind" voor moeten zetten. Maar idd RC's vind ik niet bijzonder ;-)
Voor een ander kan het geweldig zijn.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Special K » zo okt 30, 2011 12:16 am

Zeker de moeite waard van wat ik hier heb gehoord, de echte ketamine is nog beter natuurlyk, maar als je 5g MXE ( waar je veel langer mee doet )voor 80 euro koop, valt het ook wel goed mee :)

Ik zou grewoon echt graag willen weten hoe het werkt mt SSR's.. Kzit echt DF over te spammen, in de hoop dat iemand het weet..
"The effects of the other drugs were leaving my body. But the psychedelics were buzzing harder then ever. Seriously unexplainable unless you have experienced it.
Good LSD comes on slow. The first half hour is all waiting. Then about halfway through the first - second hour, you start cursing the creep who burned you because nothing's happening.
And then - BAM, straight into Funky Town!"

-Lysergic
Avatar gebruiker
Special K
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: wo sep 21, 2011 11:04 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor endymion » zo okt 30, 2011 1:09 am

Ik heb het gebruikt toen ik nog op 30 mg paroxitine per dag gebruikte. Ik zou niet weten waarom het niet samen zou kunnen.
Avatar gebruiker
endymion
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 317
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:47 pm
Woonplaats: Rijswijk

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sunseed » do nov 03, 2011 12:30 am

45 mg + wat amnesia zijn mijn systeem ingedrongen
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Saikedellik » vr nov 04, 2011 12:39 pm

Maar even een tijdje niet, dit spul kan best verslavend zijn.. Afgelopen week bijna dagelijks gebruikt, en dat is toch eigenlijk niet wat ik wil. Even een flinke pauze hiermee...
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor DonnieDarko1979 » wo nov 09, 2011 3:36 pm

Volgens mij snuiven de meesten hier, maar zijn er ook ervaringen met capsules maken?
Hoe lang voordat het inslaat als het op deze manier ingenomen wordt?
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » wo nov 09, 2011 5:13 pm

DonnieDarko1979 schreef:Volgens mij snuiven de meesten hier, maar zijn er ook ervaringen met capsules maken?
Hoe lang voordat het inslaat als het op deze manier ingenomen wordt?

Mijn voorkeur gaat uit naar oraal doseren (afwegen en in stukje vloei), niks is zo vervelend als shit die je neus verstopt. Daarnaast is de bioavailability tussen snuiven en oraal volgens mij bijna identiek. Afhankelijk van wat je gegeten hebt kan het tussen 40 mins - 2 uur duren voordat je het begint te merken. 2 uur is wel het meest extreme uiterste, meestal merk ik het toch wel binnen 60 mins waarna het echt snel kan opbouwen.

Als je keta nasaal gewend bent dan zul je toch echt wel even geduld moeten hebben want als je te vroeg bij doseert kun je echt flink loos gaan als het allemaal in slaat 2-3 uur in je trip. Zelf heb ik dit namelijk ervaren met oraal doseren in een van mijn eerste sessies :keta:
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Immo » wo nov 09, 2011 5:49 pm

Claviceps schreef:Tijdje geleden weer eens ketamine gedaan. In contrast moet ik bekennen dat MXE mij steeds meer aan staat, zowel financieel gezien als de benodigde hoeveelheid en tijdsduur wint MXE het van ketamine naar mijn mening. Het verschil in subjectieve effecten is ook niet bijster groot vind ik persoonlijk.

De enige zorg die ik heb is dat ketamine een zeer goed onderzochte substantie is waarvan veel bekend is over de werking en effect op het lichaam. MXE daarin tegen is vrijwel een onbekende binnen de wetenschappelijke onderzoekswereld (In totaal 1 publicatie gevonden waar eigenlijk alleen de risico's in aangekaart worden.)
Methoxetamine: a novel ketamine analog and growing health-care concern

Wat zijn jullie opvattingen over de gezondheids risico's?


Moet je perse een account daar hebben om het artikel te lezen? :conf:
Avatar gebruiker
Immo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 557
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:08 am
Woonplaats: Rotterdam

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Claviceps » wo nov 09, 2011 6:40 pm

Immo schreef:
Claviceps schreef:Tijdje geleden weer eens ketamine gedaan. In contrast moet ik bekennen dat MXE mij steeds meer aan staat, zowel financieel gezien als de benodigde hoeveelheid en tijdsduur wint MXE het van ketamine naar mijn mening. Het verschil in subjectieve effecten is ook niet bijster groot vind ik persoonlijk.

De enige zorg die ik heb is dat ketamine een zeer goed onderzochte substantie is waarvan veel bekend is over de werking en effect op het lichaam. MXE daarin tegen is vrijwel een onbekende binnen de wetenschappelijke onderzoekswereld (In totaal 1 publicatie gevonden waar eigenlijk alleen de risico's in aangekaart worden.)
Methoxetamine: a novel ketamine analog and growing health-care concern

Wat zijn jullie opvattingen over de gezondheids risico's?


Moet je perse een account daar hebben om het artikel te lezen? :conf:

Artikel is niet zo bijzonder hoor :) Ik heb hem zelf even voor je geupload hier: Methoxetamine: a novel ketamine analog and growing health-care concern
Maar ja, je hebt inderdaad een account nodig. Soms kun je via Google Scholar de publicatie op een openbare site vinden, helaas is dit ook vaak niet het geval :(
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » do nov 10, 2011 7:11 pm

Inderdaad een artikel van niets, een beetje algemene fearmongering, zoals we die gewend zijn.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » do nov 10, 2011 11:52 pm

Vooral wat inhoudsloos (er staat inderdaad alleen dat we bang moeten zijn), maar toch bedankt voor het uploaden :P
Zelf ga ik er voor het gemak en voor mijn geweten maar vanuit dat de risico's gelijk zijn aan die van ketamine, hoewel dat waarschijnlijk niet zo is. Het lijkt mij een klasse drugs waar bij incidenteel gebruik weinig schade aan verbonden is, maar je weet het natuurlijk nooit.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor DonnieDarko1979 » ma nov 14, 2011 10:30 pm

Was eigenlijk niet van plan iets te nemen, maar heb het al een tijdje hier liggen en na het vele lezen van ervaringen, toch een vinger in het zakje gestoken.
Eigenlijk meer om te kijken hoe ik erop zou reageren.
Smaakt niet echt lekker, maar ook niet zo ranzig als mdma.
Toch maar even weggespoeld met icetea.

Na een 15-20 minuten voel ik al een tinteling opkomen vanuit mijn tenen.
Ben ik nou zo gevoelig voor dit spul?
De kleuren spatten van de tv, heel intens.
Geluid lijkt wel iets vervormd/gedempt.
En dit is nog maar een vingertopje.

hmmm, als ik dit al voel van een vingertopje ga ik binnenkort toch maar eerst ff een lichte dosis afwegen.
To be continued....
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » ma nov 21, 2011 6:00 am

Toch nog een opmerking.
Je kent dat gevoel wel, als je wakker wordt en je lag op je arm, dat je arm lam is; vervolgens het prikkelende "pins & needles" gevoel voordat je je arm terug kan gebruiken.
Of als je wat fout of lang op een stoel hebt gezeten, dat je een "slapend been" hebt.
Onder MXE krijg ik na het gekende prikkelende gevoel spierpijn in die regio, die toch wel even duurt.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hashja » ma nov 21, 2011 5:06 pm

Eko schreef:Toch nog een opmerking.
Je kent dat gevoel wel, als je wakker wordt en je lag op je arm, dat je arm lam is; vervolgens het prikkelende "pins & needles" gevoel voordat je je arm terug kan gebruiken.
Of als je wat fout of lang op een stoel hebt gezeten, dat je een "slapend been" hebt.
Onder MXE krijg ik na het gekende prikkelende gevoel spierpijn in die regio, die toch wel even duurt.


Defineer 'die toch wel even duurt'. Is het in uren/dagen, zoals normale spierpijn?
Verder het melden zeker waard. Duid toch op enige vorm van schade.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » di nov 22, 2011 4:37 pm

Blijft toch een dagje hangen, verdwijnt vreemd genoeg bij voldoende beweging, maar de plaats er rond blijft nog even numb zeg maar. Gevoelloos voor lichte prikkelingen (licht aanraken bvb), maar meer gevoelig voor sterke prikkelingen (de huid pitsen of krabben), de typische na-effecten van een verroken spier/zenuw.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor DonnieDarko1979 » vr dec 02, 2011 11:40 pm

10 minuutjes geleden 35 mg MXE weggewerkt.
Ballonetje lachgas ook maar alvast klaargelegd.
:grin:
Every living creature on earth dies alone
Avatar gebruiker
DonnieDarko1979
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 155
Geregistreerd: wo okt 19, 2011 10:33 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Sunseed » za dec 03, 2011 12:06 am

DonnieDarko1979 schreef:10 minuutjes geleden 35 mg MXE weggewerkt.
Ballonetje lachgas ook maar alvast klaargelegd.
:grin:

35 mg vind ik persoonlijk een lage (& saaie) dosis, vind het pas leuk worden vanaf 70, maar geef mij toch maar keta hoor..
Hier schepte ik onlangs nog op over hoeveel drugs ik al had gedaan, maar ondertussen ben ik voorbij die opschepfase
Avatar gebruiker
Sunseed
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 348
Geregistreerd: di maart 22, 2011 8:23 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron