Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun #2 Butyryl-Fentanyl 1:100 [63mg]

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Testrun #2 Butyryl-Fentanyl 1:100 [63mg]

Berichtdoor Jmths » zo dec 27, 2015 10:56 pm



Vervolg op
tripreports-downers/testrun-butyryl-fentanyl-1-100-hci-opioid-rc-t12407.html
Voor meer informatie zie de link hierboven

Wat
Totaal 63mg Butyryl-Fentanyl HCI (hydrochloride vorm) verdeeld op het oog over 4 ongeveer gelijke lijnen. 1:100 gemengd met lactose, 63mg staat dus gelijk aan 0,63mg in 'pure' vorm.
T0:00, 11:08 - 1ste lijn van de 4
T0:03, 11:11 - 2de lijn van de 4
T0:08, 11:16 - 3de lijn van de 4
T0:23, 11:31 - 4de lijn van de 4

Het Rapportje
T0:00, 11:08 - 1ste lijn (van de 4) nasale inname.

T0:03, 11:11 - 2de lijn (van de 4).

T0:08, 1:16 - 3de lijn (van de 4).
De reden dat ik wat tijd tussen het snuiven van de lijntjes in houdt is om de effecten geleidelijk op te laten komen en hiermee de duizeligheid die ik de vorige keer ervoer te voorkomen.

T0:12, 11:20 - lekker ontspannen/zen gevoel, headspace, zeer licht duizelig, geen misselijkheid.
De lichte duizeligheid is zeer herkenbaar van de vorige testrun met 100mg in 1x, besluit om even te wachten met het laatste lijntje om mijn negatieve associatie minimaal te houden.
Merk dat de motoriek wel ietsjes achteruit gaat door de duizeligheid, echter zeer subtiel, nauwelijks merkbaar op deze dosering.

T0:17, 11:25 - duizeligheid (voor zover het er was) lijkt volledig verdwenen.

T0:23, 11:31 - 4de lijn (van de 4).

T0:29, 11:37 - Merk dat het laatste lijntje zijn werk doet, duizeligheid is verder ook niet terug gekomen.
Merk duidelijk effecten, naar buiten de tuin in kijken voelt net als de vorige keer zeer vredig en zen, ik voel een intense rust in mezelf, zorgen zijn volledig verdwenen.
Ik probeer bewust te denken aan dingen die mij wel eens zorgen baren maar kan mij hier niet meer om bekommeren.

T0:52, 12:00 - Moet zeggen dat ik de effecten vooral op lagere dosering prettig vindt tot nu toe, het bedwelmende en de headspace belemmeren mij toch wel een beetje in mijn doen en laten, niet dat ik kan klagen dat een opiaat bedwelmend is.

T1:22, 12:30 - Nog steeds licht effecten maar het meest heftige is nu toch wel duidelijk voorbij.

T1:52, 13:00 - Op naar college, op dit moment bijna baseline.

Conclusie
Erg prettig spul voor 'casual' gebruik, duurt kort en is niet te heftig al is dit mogelijk zodra je de dosering verhoogt. Zolang je de 75mg niet voorbij gaat kun je prima functioneren op de B-F.
Zoals ik al aangaf vind ik het persoonlijk wel prettig om een beetje rond de 75mg te zitten omdat de ervaring op hogere doseringen toch wat bedwelmend kan wezen en zich wat duizeligheid kan voordoen. Een kater heb ik ondertussen naar meerdere probeersels nog niet kunnen bekennen.
Kort rapportje maar dat is ook wel eens prettig.

Snoep verstandig, have fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner