Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Re: Testrun U-47700, opioïd RC [40mg totaal]

Berichtdoor Amvitamientje » za jul 29, 2017 8:55 pm

Beter neem je helemaal geen opiaten/opioïden :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Jmths » di aug 01, 2017 7:36 pm

xastur schreef:heb het niet aangedurfd het te kopen.

Ik ben blij dat je er, in ieder geval voor nu, vanaf gezien hebt.

Je geeft aan dat je vrijwel geen controle hebt over en afhankelijk bent van benzodiazepines, met opiaten gaat het niet anders wezen.

Het moment dat je opiaten in huis haalt ga je geen controle hebben over je opiaat en benzodiazepine gebruik en het combineren van beiden gaat in geen geval positief uitpakken, de kans is zelfs aanwezig dat je het met je leven zal bekopen.

Als iemand begint aan de opiaten terwijl deze vast zit aan een benzodiazepine verslaving zie ik weinig kans voor deze persoon om zich te herpakken en een hoop ellende in het vooruitzicht.
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Selem » do aug 03, 2017 5:50 pm

Als ex-benzodiazepinen verslaafde kan ik inderdaad beamen dat opiaten veel minder vergevingsgezind zijn dan benzodiazepinen. En deze RC heeft in het specifiek al meerdere doden veroorzaakt, het is geen grappige om mee te spelen. Hoewel wel ERG lekker natuurlijk :lol: .

Ben zelf nu 3 weken van de Valium af, maar zelfs na anderhalf jaar dagelijks benzodiazepinen gebruik moet ik zeggen dat de cravings die je van U-47700 kan krijgen echt pittig zijn. Ooit ben ik coldturkey gestopt met benzodiazepinen gebruik terwijl ik daarvoor aan te hoge doseringen zat, dit staat nog steeds in mijn geheugen als de domste actie die ik ooit heb uitgehaald :roll2: . Maar hoewel ik niet eens een lichamelijke afhankelijkheid heb gehad voor U-47700, was alleen al de geestelijke craving genoeg om mij echt pittig bang te maken voor dit goedje.

Anyways, ik koop het tegenwoordig alleen in kwantiteiten waarmee ik zeker weet dat ik er, zelfs als ik zwaar de mist in ga qua frequentie van gebruik, er geen lichamelijke afhankelijkheid aan kan overhouden. Zelfde met GHB :roll: . Natuurlijk moet er bij U-47700 nog wel 100x zo goed worden uitgekeken met combineren (lees; gewoon niet doen), maar dat mag (hoop ik) voor iedereen die U-47700 gebuikt nu wel duidelijk zijn.
Fool schreef:
Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.

Wellis
Selem
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Jmths » do aug 03, 2017 7:35 pm

Ding met U-47700 is ook dat ook al doseer je 'gematigd' en met beleid, het is zo belachelijk caustisch/brandend dat het alsnog wel schadelijk is voor je gezondheid.

Vaak had ik het gevoel dat de U-47700 mij van binnen weg brandde. Vooral in mijn benen voelde ik veel pijn door U-47700 gebruik maar ook in andere delen van mijn lichaam. Als ik U-47700 1 a 2 dagen misbruikte kwam het voor dat ik een dag niet kon lopen. Spontane blauwe plekken op willekeurige plekken van mijn lichaam na U-47700 gebruik, het caustisch aspect van U-47700 valt denk ik echt niet te onderschatten. Ik ging me na U-47700 gebruik aanzienlijk ellendiger voelen dan na andere opiaten door de aanslag die U-47700 pleegde op mijn gezondheid.

Het ironische is ook dat je in eerste instantie niet zo goed merkt hoe hard U-47700 je lichaam van binnen kapot maakt door het pijnstillend effect, dit merk je pas 1-2 dagen later wanneer je niet meer in staat bent om te lopen / overeind te komen.

Online zijn er steeds meer waarschuwende reacties te vinden van mensen die dezelfde complicaties ervaren na U-47700 gebruik.

Kun je qua gezondheidsoverwegingen zelfs beter fentanyl analogen gebruiken als je het mij vraagt, blijft super tricky met doseren maar het vreet je lichaam in ieder geval niet van binnenuit op. :s
If you can't laugh at life, it just isn't funny anymore.
Jmths
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor xastur » do aug 03, 2017 10:13 pm

dank je wel voor deze verhelderende uitleg ik ga dit.risico niet nemen. als ik.ooit een opiaat zou nemen zou het medische oycodone zijn of h3 alleen heb zelf geen contacten en dat lijkt mij ook in mijn staat van doen ook.het beste
xastur
Bewuste Gebruiker

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers