Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
xastur schreef:heb het niet aangedurfd het te kopen.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
xastur schreef:En dat blijft mijn vraag. Ik wil gewoon een goede opiod rc of geen rc. Oxycodon en h3 snuif was met diazepam ook geen probleem. Erg lekker btw... eindelijk rust in je hoofd.
Mr Dexo schreef:Ik ken mezelf, ik zal waarschijnlijk dood gaan aan dit soort opioïden omdat ik al een benzo en ghb verslaving achter de rug heb en nu in remissie ben.
Jmths schreef:Met opioiden blijf je gaan, het nestelt zich nog wel iets dieper in de psyche naar mijn idee. Geen enkele reden om het niet te gebruiken! Of wel? Zelf sta ik (gek genoeg) relatief positief tegenover opioiden, ik zou eerder voor opioiden kiezen dan voor GABA downers in ieder geval. Maar ik vrees dat daar toch wel een stukje rationaliteit al is aangetast bij mij
Mr Dexo schreef:Door misbruik ben ik iemand geworden die het leven nuchter helaas niet meer zo spannend vind.
Mr Dexo schreef:Gelukkig zei een wijs persoon mij ooit iets over het onderschatte flexibele vermogen van je hersenen om te herstellen.
Mr Dexo schreef:Maar eenmaal verslaafd is verslaafd, zal ik maar overstappen op opioids? Een betere slaapkwaliteit is een sterk argument en verder zou het ook bijzonder goed helpen met fitness! Geheugenverlies? Opioids hoef je ook niet langzaam te gaan afbouwen dus dat is ook al weer een voordeel. Verder heb je het niet zo koud. Maar ondanks dat kan je gewoon altijd goed slapen toch met een verme dosering opioids?
Mr Dexo schreef:In de documentaires over opioids vertellen ze dat ze nu sinds de fentanyl outbreak heroine legaal uitdelen aan zogenaamde chronische gebruikers.
Mr Dexo schreef:Dit zijn mensen die al jaren gebruiken en niet meer willen afkicken en het wel prima vinden om dakloos te zijn en de hele dag bezig te zijn met injecteren.
Mr Dexo schreef:Verder schat ik in dat opioids veel schadelijker zijn voor je lijf, maar ik heb nouwelijks een idee.
Mr Dexo schreef:Volgens mij zijn heroine oxy en alles behalve opium toch gewoon synthetische opioids?
Mr Dexo schreef:Maar de mensen die verslaafd zijn aan opioids zijn dan ook wel echt flink verslaafd. Dat ze al 15 keer een dodelijke OD hebben gehad, overleefd met naxolon en dan nog gewoon doorgaan elke dag de hele dag.
Mr Dexo schreef:Ze vertellen dat net als bij benzos dat ze niet meer gebruiken voor de lol of de euforie maar om nuchter te zijn en ze voelen zich ook gewoon normaal.
Mr Dexo schreef:Weetje wat, Ik ga maar verslaafd worden aan muziek?! ophoepelen met al die drugs ik ben er klaar mee. (behalve psychedelics want dat zijn geen drugs)
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Freude
Ein bisschen Wärme, das wünsch' ich mir
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Träumen
Und dass die Menschen nicht so oft weinen
Ein bisschen Frieden, ein bisschen Liebe
Dass ich die Hoffnung nie mehr verlier'
Jmths schreef:Echt een wondermiddel, je kunt het zo gek niet verzinnen en het helpt er tegen, functioneel en studeren onder gematigd invloed gaat ook super, je wordt socialer, weg vermoeidheid, het houdt niet op. Even een uurtje het meest heerlijke dutje van je leven? Geen probleem!
Jmths schreef:Ik kan ook niet meer normaal doen zonder Heroïne en uiteraard heb ik ook een hypersensitieve persoonlijkheidsstoornis wat eigenlijk geen bestaande term is en geen constructieve meerwaarde heeft maar doe gewoon niet zo moeilijk en voer mij mijn motherfucking benzodiazepines.
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast