Druks schreef:Mooi report weer
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maurits schreef:Druks schreef:Mooi report weer
By the way, heb je wel eens Tramadol geslikt? En zo ja, was er in jouw beleving een verschil in gevoel tussen Tramadol en deze rc?
Jmths schreef:Maurits schreef:Druks schreef:Mooi report weer
By the way, heb je wel eens Tramadol geslikt? En zo ja, was er in jouw beleving een verschil in gevoel tussen Tramadol en deze rc?
Bedankt.
Ik heb hier ergens Tramadol liggen maar kan het zo 1, 2, 3 niet vinden in mijn stofjesberg. :'D
De komende dagen ben ik eveneens ook even druk, zodra ik het terug vindt zal ik de tramadol even uitproberen en een rapportje uittikken ter vergelijking.
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef:Ja, zou ik leuk én interessant vinden
Tkx alvast.
Jmths schreef:Maurits schreef:Ja, zou ik leuk én interessant vinden
Tkx alvast.
Ik heb net mijn tramadol terug gevonden nadat ik een beetje opgeruimd had, zijn 2x25mg tabletjes, van wat ik online lees is 50mg zo'n beetje treshold dosering dus waarschijnlijk geen rapportje waard.
Albert Einstein schreef:
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
Selem schreef:Binnenkort ligt deze ook op mijn deurmat. Heb daarnaast ervaring met doseringen van rond de 200mg Tramadol, dus zal wel even een vergelijking maken tegen die tijd ^^.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
xastur schreef:kort werkend vind ik geen probleem dat je sneller een overdosis krijgt wel. ik ken mijzelf daarvoor te goed.
xastur schreef:meeste antwoorden al gevonden. zal met een weegschaal moeten gebeuren.snel een mg te veel.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
xastur schreef:kort werkend vind ik geen probleem dat je sneller een overdosis krijgt wel. ik ken mijzelf daarvoor te goed.
xastur schreef:meeste antwoorden al gevonden. zal met een weegschaal moeten gebeuren.snel een mg te veel.
xastur schreef:
meeste antwoorden al gevonden. zal met een weegschaal moeten gebeuren.snel een mg te veel.
Hangt van jou af. Niet te hoog beginnen iig, want iedereen reageert anders.xastur schreef:goed om te weten wat zijn de juiste dosering?
Veel te gevaarlijk...xastur schreef:ben van plan een halve gram te bestellen maar kan dat naast diazepam, of veel te gevaarlijk?
Kort werkend, betekent ook dat het veel sneller afhankelijkheid opwekt.xastur schreef:kort werkend vind ik geen probleem, dat je sneller een overdosis krijgt wel.
ik ken mijzelf daarvoor te goed.
xastur schreef:ben van plan een halve gram te bestellen maar kan dat naast diazepam, of veel te gevaarlijk?
snuifduif schreef:We gaan door tot iedereen blauw is
618157 schreef:snuifduif schreef:We gaan door tot iedereen blauw is
Uiteindelijk worden we allemaal blauw....
Vind het ook maar niks die Opiaten RC's, linke shit imho.
En als mensen dan toch nemen pas er inderdaad heel goed mee op.
waar kun je dit mee vergelijken
goed om te weten wat zijn de juiste dosering?
ben van plan een halve gram te bestellen maar kan dat naast diazepam?
xastur schreef:toch blijft het wel in mijn gedachte kleven alleen dat benzo gevaarlijke combinatie maakt het mij lastiger om het te kopen.. neem aan dat opiaten geen angstremmende werking heeft en zie ook jammmer genoeg maar 1 site die het verkoopt. en ik haat bitcoin optie doe liever amazon giftcards of ideal.
xastur schreef:welke betere alternatieven al voorbeeld? heb het niet aangedurft het te kopen.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten