Azeox schreef:ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes.
Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.
En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat.
Azeox schreef:Hierbij sluit ik mijn (vreselijk) lange tripreport af.
Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.
Azeox schreef:En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat. Ik weet dat de meeste van jullie dat natuurlijk niks vinden, maar mijn gevoel zei wat anders.
Azeox schreef:De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.
Koekert schreef:Azeox schreef:ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes.Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat.
Jamess schreef:Koekert schreef:Azeox schreef:ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes.Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat.
Jamess schreef:
ziet niemand dat deze kerel iig met de dosissen heeft lopen fucken , hij praat poep...
Azeox schreef:De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.
stoere toeteraar schreef:Beste Azeox,
Volgens mij ben je ontzettend dom...
1 a 2 gram per djonko dan hou je dus van flinke big stickies
Je bent 14, 15? Vraag dan gewoon je broer of iets in die richting voor je naar de Coffeeshop
te gaan in plaats van naar een Turk in flatje te gaan die je naait.
Ik vind het overigens erg laf om achter af van je vrienden te zeggen dat ze fout zijn ze hebben je tenslotte nog geprobeerd te helpen...
Je bent gewoon een beetje een pussy die wat gehairsprayde wiet kreeg met nog meer troep en vervolgens in ze broek poept, zijn vriendjes de schuld geeft en gaat huilen om zijn mama.
Je hebt in iedere geval geleerd dat je geen held bent en drugs niet jou ding zijn.
stoere toeteraar schreef:Beste Azeox,
Volgens mij ben je ontzettend dom...
1 a 2 gram per djonko dan hou je dus van flinke big stickies
Je bent 14, 15? Vraag dan gewoon je broer of iets in die richting voor je naar de Coffeeshop
te gaan in plaats van naar een Turk in flatje te gaan die je naait.
Ik vind het overigens erg laf om achter af van je vrienden te zeggen dat ze fout zijn ze hebben je tenslotte nog geprobeerd te helpen...
Je bent gewoon een beetje een pussy die wat gehairsprayde wiet kreeg met nog meer troep en vervolgens in ze broek poept, zijn vriendjes de schuld geeft en gaat huilen om zijn mama.
Je hebt in iedere geval geleerd dat je geen held bent en drugs niet jou ding zijn.
Azeox schreef: De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.
Drefbon schreef:Valt niemand hier iets raars op in de reacties?Spoiler! :
Drefbon schreef:En wat concludeer je daaruit?
Keer terug naar Tripreports - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten