Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Alle tripreports over verdovende stoffen komen hier terecht.

Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Azeox » za maart 17, 2012 3:40 am

Goedenavond beste mede-trippers.

ik kijk al een tijdje rond op Drugsforum en had mezelf voorgenomen om nog een keer te schrijven over mijn vreselijke badtrip van een jaartje terug.

Ik was in die tijd 14 (ben nu 15).
Ik had dus met wat vrienden afgesproken om met z'n allen naar Op de toffel te gaan (Klein festival in Venray), hierop verheugde we ons natuurlijk erg op.
Na afijn, een weekje voor de grote dag kwamen we met het idee om daar te gaan blowen, ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes. Maar met m'n stomme kop ging ik akkoord en betaalde mee aan het goedje.

We kwamen aan bij het festival, en het eerste wat me opviel was de lekkere muziek die er speelde en de sfeer. En uiteraard niet te vergeten het zonnetje wat lekker scheen. :mrgreen:
A. stelde voor om eerst een hapje te eten voordat we begonnen aan de eerste joint, Ik ging akkoord en snel nadat we de vette hap bij de snackbar (3,60 voor een klein kutfrietje!) op hadden begonnen we met het draaien van de eerste joint.

We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.
Ohh, wat voelde ik me toen heerlijk :love: Ik voelde me blij en warm, en kon alleen maar lieve/aardige opmerkingen maken op alles en iedereen. Mijn ogen werden langzamerhand steeds zwaarder en ik voelde me goed. 'Mijn dag kan nietmeer stuk' dacht ik dus. :wink:

En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat. Ik weet dat de meeste van jullie dat natuurlijk niks vinden, maar mijn gevoel zei wat anders.
Toen de joint bijna opwas voelde ik ineens een vreselijk koude rilling over me heen lopen. Ik werd misselijk en stond snel op en strompelde naar een hoekje om vervolgens mijn hoofd tegen een muurtje te laten rusten. Iedereen wist begod niet wat er aan de hand was en snelde naar mij toe.

Wat ik heb meegekregen was dat ik wallen had van hier naar tokio en dat ik lijkbleek was.
Ik besloot mezelf voor me kop te slaan en gewoon positief te denken. 'ik ga niet bad!' Het probleem was was dat ik op een begeven moment nietmeer kon denken.
Ik had de eerste paar stappen terug naar het podium gezet en ik viel neer. Ik heb toen ongeveer een uur gezeten met mijn hoofd tussen mijn knieeen.
Alles wat er om me heen gebeurde en gezegd werd kon me geen flikker schelen. Ik wou rust, 'Ik kan niks meer horen of zien, want dan ga ik dood' dacht ik.
Mijn vrienden boden hulp en vroegen of ze mijn moeder moesten bellen. Dat wou ik natuurlijk niet en uit angst rende ik naar de wc's toe, was toen zonder te betalen een van de hokjes binnen gestrompeld, en heb daar 2 uur met mijn kop tegen de deur aan gezeten. Ik kon niks meer, ik had het gevoel alsof ik dood ging. :keta:
Nadenken deed pijn, luisteren deed pijn, kijken deed pijn, en boven alles maakte mijn vrienden zich vreselijke zorgen en probeerde de wc deur open te krijgen.

Uiteindelijk heeft A. mij naar het station gedragen met een andere vriend, en was toen naar huis gegaan, in bed gedoken en viel meteen in slaap.

De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.

Heb toen voor een half jaar geen wiet meer aangeraakt, en als ik er weer mee in aanraking kwam was het eerste wat ik deed de situatie inschatten. Om te voorkomen dat ik bad kon gaan.
Dat dit alles heeft kunnen gebeuren met maar anderhalve gram snap ik tot op de dag van vandaag niet.

Hierbij sluit ik mijn (vreselijk) lange tripreport af. :wave:
Azeox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za maart 17, 2012 3:37 am

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Koekert » za maart 17, 2012 3:59 am

Azeox schreef:ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes.


Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.

En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat.


Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Davinci » za maart 17, 2012 10:12 am

Azeox schreef:Hierbij sluit ik mijn (vreselijk) lange tripreport af. :wave:

Ik vond hem eerder aan de korte kant.

Kindjes van 14-15jaar moeten echt nog niet beginnen met wiet, laat staan drugs.
Je prefontale cortex moet nog beginnen met ontwikkelen.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Einstein » za maart 17, 2012 2:17 pm

Knallen :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Huggybear²³ » za maart 17, 2012 4:54 pm

Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.

Lekker sterk zeg :stoned:

Azeox schreef:En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat. Ik weet dat de meeste van jullie dat natuurlijk niks vinden, maar mijn gevoel zei wat anders.

Zelf stop ik als ervaren blower rond de 0,3 gram in 1 joint... 1 à 2 gram voor een beginner is verre van niks :#:

Azeox schreef:De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.

Ja inderdaad, geef de drugs maar weer de schuld ipv je eigen doseerfouten. :|

Gewoon rustig beginnen dude. Kheb zelf ook wel last gehad van dit soort momenten en het enige wat je kan doen is het gewoon over je heen laten komen en wachten tot t minder wordt. Kan op t moment zelf wel erg klote zijn, maar dit werkt voor mij t beste. Voordat je aan zooi begint kun je je beter eerst inlezen over hoe je moet doseren en dergelijke.

Verder wel goed geschreven report. Doet me erg denken aan mijn beginperiode van blowen toen ik ook nog wel eens ietsje te ver ging :roll2:
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Sjaak101 » za maart 17, 2012 6:44 pm

ik ga ook 'bad' als ik binnen een uur 2 gram oprook. zelfs al van een halve gram in één keer voel ik me soms moe/duizelig en para.. dit was jouw eerste keer en ik blow al 6 jaar.
Dat jij fout ging lag dus niet aan de drugs maar aan de dosis,
goed doseren is bij elke drug cruciaal.
hopelijk heb je ervan geleerd.

Verder is het een leuk report, goed geschreven voor je leeftijd!
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Jamess » za maart 17, 2012 7:29 pm

Koekert schreef:
Azeox schreef:ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes.


Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.

En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat.


sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Azy » za maart 17, 2012 7:39 pm

Een joint van 2 gram is zelfs puur toch groter als een gewone, gaat er dan geen belletje rinkelen? Bovendien is dat dan een joint van meer dan 15 euro, dit lijkt me echt een sterk opgeblazen verhaal, of je kan totaal geen hoeveelheden inschatten, of die "via via" weg waar je op je 14 wiet haalt zet je keihard af en verkoopt je 1 gram als 5 ofzo.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor MegaForce » za maart 17, 2012 10:23 pm

Jamess schreef:
Koekert schreef:
Azeox schreef:ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes.


Azeox schreef:We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.

En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat.


DONE Nicotine, Caffeine, Alcohol, Oxazepam, Wiet, Hasj, Spacecake, Coke, MDMA/XTC, Speed en 2C-b
TO DO LSD Truffels Paddo MXE DMT 6Apb Ketamine en vast nog wel meer:P
Dont do Opiaten GHB
Avatar gebruiker
MegaForce
Highway through life
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 144
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 3:20 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Dopamientje » zo maart 18, 2012 9:23 pm

Volgens mij krijg je een joint niet eens dichtgedraaid als je er 1-2 gram indoet...
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Jamess » zo maart 18, 2012 9:42 pm

Volgens mij kan jij niet in je eerste joint 0,5 gram hebben gehad en in je eentje hebben opgerookt.

ziet niemand dat deze kerel iig met de dosissen heeft lopen fucken , hij praat poep...
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Azeox » ma maart 19, 2012 6:53 pm

Wow, rustig.
Dit heeft meer dan een jaar geleden plaatsgevonden, en sinds wij altijd wiet haalde blij de plaatselijke turk heb ik nooit goed verstand van dosissen gehad.
Tevens heb ik in mijn bericht nooit de drugs de schuld gegeven. Een badtrip veroorzaak jezelf nietwaar? ;)
Azeox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za maart 17, 2012 3:37 am

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Azeox » ma maart 19, 2012 6:55 pm

Jamess schreef:
ziet niemand dat deze kerel iig met de dosissen heeft lopen fucken , hij praat poep...


Ik schrijf ook voor m'n lol zon lange tekst. Ga me nou niet pakken om de dosissen die ik waarschijnlijk niet goed heb opgeschreven.
Azeox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za maart 17, 2012 3:37 am

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Azeox » ma maart 19, 2012 6:59 pm

Azeox schreef:De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.

Ja inderdaad, geef de drugs maar weer de schuld ipv je eigen doseerfouten. :|

Gewoon rustig beginnen dude. Kheb zelf ook wel last gehad van dit soort momenten en het enige wat je kan doen is het gewoon over je heen laten komen en wachten tot t minder wordt. Kan op t moment zelf wel erg klote zijn, maar dit werkt voor mij t beste. Voordat je aan zooi begint kun je je beter eerst inlezen over hoe je moet doseren en dergelijke.

Verder wel goed geschreven report. Doet me erg denken aan mijn beginperiode van blowen toen ik ook nog wel eens ietsje te ver ging :roll2:[/quote]

(foute) vrienden, en een vreselijke nieuwsgierigheid. :roll2:
Buiten dat heb ik er zeker wel wat van opgestoken.
Het heeft er iniedergeval niet voor gezorgd dat ik vaker ben gaan blowen. :lol:
Azeox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za maart 17, 2012 3:37 am

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Ketalar » ma maart 19, 2012 7:03 pm

wat mis ik die tijd dat een jointje nog zo speciaal kon zijn :shock:
Miss PsYchedelic
you rush through my system...



You are what you take
Avatar gebruiker
Ketalar
Professionele tamzakkerij
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 795
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:15 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor stoere toeteraar » do okt 11, 2012 6:09 pm

Beste Azeox,

Volgens mij ben je ontzettend dom...
1 a 2 gram per djonko dan hou je dus van flinke big stickies
Je bent 14, 15? Vraag dan gewoon je broer of iets in die richting voor je naar de Coffeeshop
te gaan in plaats van naar een Turk in flatje te gaan die je naait.
Ik vind het overigens erg laf om achter af van je vrienden te zeggen dat ze fout zijn ze hebben je tenslotte nog geprobeerd te helpen...
Je bent gewoon een beetje een pussy die wat gehairsprayde wiet kreeg met nog meer troep en vervolgens in ze broek poept, zijn vriendjes de schuld geeft en gaat huilen om zijn mama.
Je hebt in iedere geval geleerd dat je geen held bent en drugs niet jou ding zijn.
stoere toeteraar
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do okt 11, 2012 6:03 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Jamess » do okt 11, 2012 6:13 pm

stoere toeteraar schreef:Beste Azeox,

Volgens mij ben je ontzettend dom...
1 a 2 gram per djonko dan hou je dus van flinke big stickies
Je bent 14, 15? Vraag dan gewoon je broer of iets in die richting voor je naar de Coffeeshop
te gaan in plaats van naar een Turk in flatje te gaan die je naait.
Ik vind het overigens erg laf om achter af van je vrienden te zeggen dat ze fout zijn ze hebben je tenslotte nog geprobeerd te helpen...
Je bent gewoon een beetje een pussy die wat gehairsprayde wiet kreeg met nog meer troep en vervolgens in ze broek poept, zijn vriendjes de schuld geeft en gaat huilen om zijn mama.
Je hebt in iedere geval geleerd dat je geen held bent en drugs niet jou ding zijn.


Jij bent anders ook een kankerlijer.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Saikedellik » do okt 11, 2012 6:24 pm

stoere toeteraar schreef:Beste Azeox,

Volgens mij ben je ontzettend dom...
1 a 2 gram per djonko dan hou je dus van flinke big stickies
Je bent 14, 15? Vraag dan gewoon je broer of iets in die richting voor je naar de Coffeeshop
te gaan in plaats van naar een Turk in flatje te gaan die je naait.
Ik vind het overigens erg laf om achter af van je vrienden te zeggen dat ze fout zijn ze hebben je tenslotte nog geprobeerd te helpen...
Je bent gewoon een beetje een pussy die wat gehairsprayde wiet kreeg met nog meer troep en vervolgens in ze broek poept, zijn vriendjes de schuld geeft en gaat huilen om zijn mama.
Je hebt in iedere geval geleerd dat je geen held bent en drugs niet jou ding zijn.


:rock:
Mooie eerste post :rock:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Drefbon » do okt 11, 2012 7:44 pm

Valt niemand hier iets raars op in de reacties?

Spoiler! :
Een flinke blunder van TS
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor DamnFine69 » do okt 11, 2012 7:54 pm

Azeox schreef: De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.




:lol:

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Saikedellik » do okt 11, 2012 8:00 pm

Drefbon schreef:Valt niemand hier iets raars op in de reacties?

Spoiler! :
Een flinke blunder van TS


LOL hij reageert op zn eigen post, maar doet alsof ie iemand anders is daar ofzo?
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Drefbon » do okt 11, 2012 8:30 pm

En wat concludeer je daaruit? :kleuter:
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Multitude » do okt 11, 2012 8:50 pm

Drefbon schreef:En wat concludeer je daaruit? :kleuter:


*slow clap*

Niemand van 15 schrijft zo.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Wiet - Ergste Badtrip Ooit

Berichtdoor Saikedellik » do okt 11, 2012 8:54 pm

Drefbon schreef:En wat concludeer je daaruit? :kleuter:


:kleuter:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron