Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Een schoolreisje met LSD en ketamine

Voor al je psychedelische avonturen.

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor Sublimo » vr feb 25, 2011 12:07 am

XM77 schreef:Weet niet, ik denk een jaar of 25? Maar dat is meer gebaseerd op de grote hoeveelheid drugs die ik in je lijstjes heb zien staan + de tripreports, Maar goed, blijkbaar heb je in korte tijd een heleboel ervaring opgedaan XD


Ja, dat begrijp ik. Denken wel meer mensen. :grin:

Ik ben 19 jaar.

zodra iemand volwassen is kun je dat niet meer echt zien aan de posts zelf.


Die snap ik even niet.:-P

Het was echt drama. :') Mijn eerste keer MDMA, bij een goede vriend thuis, en ik had heel slecht bereik. Bleek dat ze me al de hele avond probeerde te bellen omdat ik vergeten was háár te bellen waar ik uithing. Zij bijna jankend aan telefoon, ik (finaal waus) ook bijna jankend aan telefoon. Later maar gezegd dat ik nogal emotioneel was door de drank, volgens mij trapte ze daar wel in. ^^"

Gelukkig voor de rest wel een goede avond gehad daarna.


Dit kan ik me wel voorstellen, van dat soort dingen heb ik ook wel eens meegemaakt. :lol:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor XM77 » vr feb 25, 2011 12:24 am

Sublimo schreef:
XM77 schreef:Weet niet, ik denk een jaar of 25? Maar dat is meer gebaseerd op de grote hoeveelheid drugs die ik in je lijstjes heb zien staan + de tripreports, Maar goed, blijkbaar heb je in korte tijd een heleboel ervaring opgedaan XD


Ja, dat begrijp ik. Denken wel meer mensen. :grin:

Ik ben 19 jaar.


Tof, even oud als ik. =P Ik vraag me toch wel af hoe je op het idee bent gekomen om in korte tijd al zoveel te proberen, though - en of je daardoor niet in de problemen komt met de mensen om je heen en de rest van je leven. o.o Ik bedoel, vast niet, want je lijkt me een erg weldenkend persoon, maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen.

zodra iemand volwassen is kun je dat niet meer echt zien aan de posts zelf.


Die snap ik even niet.:-P


Ik bedoel dat je aan de manier van posten niet kan zien of iemand 19 of 25 is.
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor Sublimo » vr feb 25, 2011 12:57 am

XM77 schreef:Tof, even oud als ik. =P Ik vraag me toch wel af hoe je op het idee bent gekomen om in korte tijd al zoveel te proberen, though - en of je daardoor niet in de problemen komt met de mensen om je heen en de rest van je leven. o.o Ik bedoel, vast niet, want je lijkt me een erg weldenkend persoon, maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen.


Ik doe al die dingen meestal niet alleen, ik heb iemand waarmee ik dat al meer dan een jaar samen doe. Dat helpt ook wel.
Ik noem hem al niet meer mijn beste vriend, eerder mijn soulmate. We kennen elkaar zeer goed, dat helpt als je van dit soort gekke dingen gaat doen.

Ik bedoel dat je aan de manier van posten niet kan zien of iemand 19 of 25 is.


Ahja, dat klopt. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor XM77 » vr feb 25, 2011 1:54 am

Sublimo schreef:
XM77 schreef:Tof, even oud als ik. =P Ik vraag me toch wel af hoe je op het idee bent gekomen om in korte tijd al zoveel te proberen, though - en of je daardoor niet in de problemen komt met de mensen om je heen en de rest van je leven. o.o Ik bedoel, vast niet, want je lijkt me een erg weldenkend persoon, maar ik kan me er zo weinig bij voorstellen.


Ik doe al die dingen meestal niet alleen, ik heb iemand waarmee ik dat al meer dan een jaar samen doe. Dat helpt ook wel.
Ik noem hem al niet meer mijn beste vriend, eerder mijn soulmate. We kennen elkaar zeer goed, dat helpt als je van dit soort gekke dingen gaat doen.


Ah mja... Scopolamine, als ik je topics zo eens bekijk. =P Zit wat in, zoiets kun je natuurlijk sowieso onmogelijk alleen doen. Ik trip zelf ook nooit alleen, al is dat ook omdat ik soms enige moeite heb met loslaten en me snel wat te druk ga maken - en dan heb je nu eenmaal iets meer kans om bad te gaan met tripmiddelen. Ik ben wel min of meer een psychonaut, maar wel gematigd - ik lees ook erg veel over zoeken naar geluk en zingeving, spiritualiteit en dergelijke, dus bij mij gaat het zeker niet alleen om de drugs. Maar ze helpen wel.

Maar goed, het is imo erg interessant hoe je hebt besloten al deze drugs gebruikt te willen hebben. Daarnaast kun je nog goed erover schrijven ook, dus je topics zal ik hoe dan ook blijven lezen =P
XM77
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 246
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:41 pm

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor Sublimo » vr feb 25, 2011 5:04 am

XM77 schreef:Ah mja... Scopolamine, als ik je topics zo eens bekijk. =P Zit wat in, zoiets kun je natuurlijk sowieso onmogelijk alleen doen. Ik trip zelf ook nooit alleen, al is dat ook omdat ik soms enige moeite heb met loslaten en me snel wat te druk ga maken - en dan heb je nu eenmaal iets meer kans om bad te gaan met tripmiddelen.


Ik heb ook al vaker alleen getript, maar dan wel in een vertrouwde omgeving en met een stof die ik al vaker heb gebruikt. Door alleen te trippen kun je veel dieper in jezelf gaan, maar als het dan mis gaat is er inderdaad niemand om je te helpen.

Ik ben wel min of meer een psychonaut, maar wel gematigd - ik lees ook erg veel over zoeken naar geluk en zingeving, spiritualiteit en dergelijke, dus bij mij gaat het zeker niet alleen om de drugs. Maar ze helpen wel.


Bedenk je wel dat tripmiddelen geen "wondermiddelen" zijn. In eerste instantie kan dat wel zo lijken, ik dacht dat ook in het begin, maar ze zijn het niet.
Ze kunnen je helpen op een positieve manier, maar ze kunnen je net zo goed op een dwaalspoor brengen.

Maar goed, het is imo erg interessant hoe je hebt besloten al deze drugs gebruikt te willen hebben. Daarnaast kun je nog goed erover schrijven ook, dus je topics zal ik hoe dan ook blijven lezen =P


Dankjewel, dat is goed om te horen. :grin: Ik doe dit heel graag, dan is het helemaal fijn als je daar waardering voor krijgt. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor vork » vr feb 25, 2011 4:14 pm

Wauw nice report :grin: Ik word al para als ik s'ochtends na een nachtje flink trippen naar de supermarkt ga. Moeilijk voor te stellen hoe dat is op een schoolreisje :lol:
Avatar gebruiker
vork
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 498
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor TheFuckingDutchman » vr feb 25, 2011 5:41 pm

Drientje schreef:Nice report.

Als je bekend bent met een stof kun je met zulke dingen gaan rommelen.

Ik wil binnenkort een wandeling maken met mijn ouders op LSD zonder dat zij het weten. Heb het ooit met MDMA gedaan en de 12 kilometer waren om voor ik er erg in had. En ze hadden niets door maar toen had ik ook een week mijn tong piercing dus praten zat er sowieso niet zo in voor mij toen.

Jezus, bedenk me net dat dat echt serieus onverantwoord is :beer: :kleuter: .


Haha zo'n idee heb ik ook al een tijd :grin:
Avatar gebruiker
TheFuckingDutchman
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor 25tolife » vr feb 25, 2011 8:01 pm

TheFuckingDutchman schreef:
Drientje schreef:Nice report.

Als je bekend bent met een stof kun je met zulke dingen gaan rommelen.

Ik wil binnenkort een wandeling maken met mijn ouders op LSD zonder dat zij het weten. Heb het ooit met MDMA gedaan en de 12 kilometer waren om voor ik er erg in had. En ze hadden niets door maar toen had ik ook een week mijn tong piercing dus praten zat er sowieso niet zo in voor mij toen.

Jezus, bedenk me net dat dat echt serieus onverantwoord is :beer: :kleuter: .


Haha zo'n idee heb ik ook al een tijd :grin:


Als je de stof goed kent moet of kan het lukken, en een unieke ervaring worden , niet in duistere woorden bedoeld maar gewoon leuk uniek 8-) Onverantwoord? Je hebt mensen die op je letten, dus ben je al meer verantwoord dan mij toen ik het deed alleen denk ik. Alleen beetje opletten dat je niet tever weg dwaalt met je gedachtes, ofzo hehe

Heerlijk het reportje weer eens te lezen cheers man!!
Was tijdje terug alweer :)
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor Sublimo » vr feb 25, 2011 11:51 pm

25tolife schreef:Heerlijk het reportje weer eens te lezen cheers man!!
Was tijdje terug alweer :)


Dankjewel ! :grin:
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor Junkiexxl » za feb 26, 2011 4:53 pm

Persoonlijk heb ik nog weinig ervaring met dit soort drugs !
Maar zover ik al de tripreports lees klinkt dit heerlijk !
I wanna fly over the rainbow soo high
Junkiexxl
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:11 pm
Woonplaats: Friesland

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor Drientje » za feb 26, 2011 5:51 pm

25tolife schreef:
TheFuckingDutchman schreef:
Drientje schreef:Nice report.

Als je bekend bent met een stof kun je met zulke dingen gaan rommelen.

Ik wil binnenkort een wandeling maken met mijn ouders op LSD zonder dat zij het weten. Heb het ooit met MDMA gedaan en de 12 kilometer waren om voor ik er erg in had. En ze hadden niets door maar toen had ik ook een week mijn tong piercing dus praten zat er sowieso niet zo in voor mij toen.

Jezus, bedenk me net dat dat echt serieus onverantwoord is :beer: :kleuter: .


Haha zo'n idee heb ik ook al een tijd :grin:


Als je de stof goed kent moet of kan het lukken, en een unieke ervaring worden , niet in duistere woorden bedoeld maar gewoon leuk uniek 8-) Onverantwoord? Je hebt mensen die op je letten, dus ben je al meer verantwoord dan mij toen ik het deed alleen denk ik. Alleen beetje opletten dat je niet tever weg dwaalt met je gedachtes, ofzo hehe

Heerlijk het reportje weer eens te lezen cheers man!!
Was tijdje terug alweer :)


Ik doelde in mijn post dat het serieus onverantwoord is om met een net gezette tongpiercing een pil in je mik te stoppen. Je tong is zo opgezwollen dat je alleen vloeibaar voedsel eten kunt. Dus een pil eten met zo'n tong kan resulteren in serieuze ontstekingen.

Hoe jong en onbezonnen was ik 10 jaar geleden.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Een schoolreisje met LSD en ketamine

Berichtdoor 25tolife » za feb 26, 2011 6:07 pm

Ik doelde in mijn post dat het serieus onverantwoord is om met een net gezette tongpiercing een pil in je mik te stoppen. Je tong is zo opgezwollen dat je alleen vloeibaar voedsel eten kunt. Dus een pil eten met zo'n tong kan resulteren in serieuze ontstekingen.

Hoe jong en onbezonnen was ik 10 jaar geleden.


Oke snap je mijn excuus als ik iets gekwetst hebt! Het is ook jong en onbezonnen maar zo hebben denk ik enorm veel mensen zulke dingen die we wie weet ooit horen. Vertel mijn ergste om het te noemen drugs drama is dat ik mezelf letterlijk dubbele long longontsteking heb geslikt aan xtc(kocht toen af en toe stuk of 100 van een rare softax toendertijd duistere tijd..), en tijdens de ziekte ging ik na 2 weken weer verder.. Was toen 6 maanden ziek rond me 17e jaar. Heb ervan geleerd.. Of bij familie op kerst even naar wc gaan en daar even een pilletje neemt voordat we een wandeling gingen maken, schaam me er dood voor. Maar is geschiedenis gelukkig voor uitgevonden, en is het voor de familie ook geschiedenis godzijdank, bleek later dat zij/hun ook laat maar. :grin:
I was standing in the park, wondering why frisbees got bigger as they came closer... then it hit me!
25tolife
TimeKeeper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 726
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:01 pm
Woonplaats: Somewhere roaming

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron