Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Voor al je psychedelische avonturen.

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Perry » ma jun 02, 2014 2:28 pm

Dat wil ik niet zeggen, als ik nu mijn oververmoeidheid zou tegengaan met m'n back-up restje zouden er heel wat alarmbellen moeten gaan rinkelen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Chocoloco » ma jun 02, 2014 5:54 pm

Wtf ik zal echt denken dat ik doodspace als een naakte persoon m'n huiskamer stond te slopen en daarna nog ff tegen de muur pist. :eek:
Avatar gebruiker
Chocoloco
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 844
Geregistreerd: di maart 11, 2014 6:33 pm

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Schepje » ma jun 02, 2014 6:25 pm

Fractals tegen de muur pissen met 25 gram paddos in je mik :)
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Winnie » ma jun 02, 2014 7:04 pm

hahahahaha lijkt me ook ziek mooi om de (on)helderheid van geest te krijgen om me uit te kleden en mooi de tent te gaan slopen :')

crayon-eating motherf*cker
Avatar gebruiker
Winnie
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 47
Geregistreerd: di mei 13, 2014 9:01 pm

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Hippie Flip » ma jun 02, 2014 8:23 pm

Ik kan me persoonlijk wel vinden in wat Ano zegt, alhoewel ik zelf ook afgelopen weekend een vriend die net wat te benzodrunk was geprobeerd op te 'peppen' met 3 keer een lading uit de bullet + 2x 25 mg dex, dit had echter geen effect, hij viel keihard in slaap. Al met al lijkt het me zelf geen slecht idee om iemand die te hard gaat op psychedelica pep te geven, zeker als ie in mn woonkamer staat te urineren.
Avatar gebruiker
Hippie Flip
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: za mei 31, 2014 1:28 am

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Mirakel » za jun 14, 2014 11:52 am

Gewoon dubbele dosis benzo in zen mond proppen en de GTR laten slapen in zijn eigen urine zodat hij er de dag erna nog goed kan weten wat hij gedaan heeft :)
Open your mind!
Avatar gebruiker
Mirakel
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: vr jan 17, 2014 4:59 pm

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Hassan » za jun 14, 2014 2:47 pm

Mirakel schreef:Gewoon dubbele dosis benzo in zen mond proppen en de GTR laten slapen in zijn eigen urine zodat hij er de dag erna nog goed kan weten wat hij gedaan heeft :)


ik vraag me af of hij de dag daarna er nog iets van weet als je flink wat benzo's in hem propt.
Hassan
Offline
 

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Trippie » za jun 14, 2014 3:52 pm

Ik denk dat chloroform toch wel de beste oplossing is in zo'n situatie. Probleem meteen opgelost.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor djeemen » ma jun 16, 2014 11:12 pm

Had hem geen pep gegeven. Bij non-psychedelische drugs werkt het vaak wel om wat nuchterder te worden. Maar met psychedelics werkt het toch wat anders. Voelde me ooit niet goed tijdens een paddo trip, de angst begon toe te slaan... en ja ik dacht ook ik pak wat pep. De paranoia die daarna volgde was verschrikkelijk. Extreme achterdocht terwijl je nog steeds vol hard tript.

Beter een benzo erin.
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor DrChem » ma jul 07, 2014 4:26 pm

Hmmm, ik weet niet of dit serieus bedoelt is, maar ik kan wel zeggen, dat de werking van paddos en ook wiet iig bij mij versterk worden door een lijntje speed. om eerlijk te zijn dat doe ik juist opzettelijk als ik paddos neem: heb ik er alleen maar nog CEVs, dan is het tijd voor de pep en ik ben weer heerlijk aan het trippen met OEVs.
maar goed, ieder lichaam steekt anders in elkaar en wie weet is pep voor vele mensen de oplossing om down te komen - voor mij iig niet.
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Perry » ma jul 07, 2014 11:03 pm

Jij bent een interessante dubbel, een troll of stomweg mongolide
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Hassan » di jul 08, 2014 4:32 am

DrChem schreef:Hmmm, ik weet niet of dit serieus bedoelt is, maar ik kan wel zeggen, dat de werking van paddos en ook wiet iig bij mij versterk worden door een lijntje speed. om eerlijk te zijn dat doe ik juist opzettelijk als ik paddos neem: heb ik er alleen maar nog CEVs, dan is het tijd voor de pep en ik ben weer heerlijk aan het trippen met OEVs.
maar goed, ieder lichaam steekt anders in elkaar en wie weet is pep voor vele mensen de oplossing om down te komen - voor mij iig niet.


in hoeverre ik je serieus kan nemen vind dit dat erg apart, en ik denk dat we van een unicum mogen spreken
Hassan
Offline
 

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor DrChem » wo jul 09, 2014 12:02 pm

nou mensen, dan ben ik vermoedelijk echt de uitzondering of zelfs unicum. maar ik ben zeker geen troll of mongool :p

kunnen jullie Duits lezen? dan heb ik hier nog een oude trip report van mij liggen waar ik de werking van Shrooms en Speed heb opgeschreven. zou die in principe ook op forum zetten, maar dan moet ik em eerst nog vertalen en daar heb ik op het moment weinig zin in (is een 11 pagina's word document). maar PM me even en je krijgt de Duitse versie toegestuurd...

mijn opmerking beginnend met "weet niet of dat serieus bedoelt is" ging ook meer in de richting van "meen je dat nou serieus: een trippende mens speed te geven om te kalmeren".
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Vinnie » wo jul 09, 2014 1:03 pm

trek je er niks van aan @DrChem, hun zijn zelf mongooltjes :lol:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor DrChem » wo jul 09, 2014 1:37 pm

Hehe, dat zou kunnen, maar dit oordeel durf ik (nog) niet te concluderen.
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Perry » do jul 10, 2014 4:03 pm

voldie schreef:hun zijn zelf mongooltjes


Echt?
Hun?
Sorry, probeer het nog eens
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor DrChem » vr jul 11, 2014 4:11 pm

had overigens onverwacht de tijd gehad om mijn rapport te vertalen. je vind hem hier: http://drugsforum.info/tripreports-psychedelica/shrooms-n-speed-t9760.html
Avatar gebruiker
DrChem
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: do jun 26, 2014 10:04 am

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Vinnie » zo jul 13, 2014 2:46 pm

JongGeleerd schreef:
voldie schreef:hun zijn zelf mongooltjes


Echt?
Hun?
Sorry, probeer het nog eens


ja ik weet niet hoor maar je loopt drchem allemaal een mongooltje te noemen terwijl die gewoon gelijk heeft :s
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Rudolph » zo jul 13, 2014 3:48 pm

voldie schreef:
JongGeleerd schreef:
voldie schreef:hun zijn zelf mongooltjes


Echt?
Hun?
Sorry, probeer het nog eens


ja ik weet niet hoor maar je loopt drchem allemaal een mongooltje te noemen terwijl die gewoon gelijk heeft :s


xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Einstein » ma jul 14, 2014 6:33 pm

:beer:

Speed bij een bad trip hoeft niet per se goed uit te pakken inderdaad. Heb zelf ook wel gehoord dat dat niet helemaal het gewenste resultaat had :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor Paradise » do jul 24, 2014 1:53 am

Hangt er wel vanaf op wat ie tript.

Sommige tripmiddelen zijn al erg stimmy, als je daar een flinke porsie pep ofzo bij doet kan het gewoon gevaarlijk zijn.
Zeker bij Nbome's enz ...

En benzo's geven, in zo een half flippende staat is het goed mogelijk dat ie dat niet aanneemt, mag ook al een flinke benzo zijn of een paar flinke benzo's, van een smurf lorazepam ofzo gaat ie niet ff he yo voel me zo kalm opeens ...

"Kijk hier" "wat" zak etizolam poeder in z'n gezicht ... dat zou hier gebeuren denk ik ... in die situatie ... of een emmertje benzococktail.

Allemaal witte jas aan en de chemiebril op en met netten erachteraan lijkt me dan weer een heerlijke vorm van psychedelische oorlogsvoering :kleuter:

mmm volgende keer dat er hier zwaar in groep wordt getript gaat er iemand serieus verschieten hahaha " Geloof ons, het ziet eruit alsof je bad gaat, we kunnen niks anders voor je doen! GRIJP EM VOOR IE ONTSNAPT!" en met een grote enge spuit lopen zwaaien.

Mss dat je dan zelf best effe een flinkedosis coke neemt voor je jezelf vangt met je tripkop

De pep moet ie nog nemen of willen nemen ... volg wel de rest pep kan een trip killen ...
maar als je lijf even hard gaat als je tript

Bij een vermoeiende trip neem ik pep
als het naar is ga ik toch voor de benzo's ...

Maar eerlijk ik zou die gewoon flink wat PCP geven :P
Kan ie z'n kunstwerk echt AF maken en de hele buurt zien dat drugs gewoon SLECHT voor je is.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 7:08 am

Paradise schreef:Hangt er wel vanaf op wat ie tript.

Sommige tripmiddelen zijn al erg stimmy, als je daar een flinke porsie pep ofzo bij doet kan het gewoon gevaarlijk zijn.
Zeker bij Nbome's enz ...

En benzo's geven, in zo een half flippende staat is het goed mogelijk dat ie dat niet aanneemt, mag ook al een flinke benzo zijn of een paar flinke benzo's, van een smurf lorazepam ofzo gaat ie niet ff he yo voel me zo kalm opeens ...

"Kijk hier" "wat" zak etizolam poeder in z'n gezicht ... dat zou hier gebeuren denk ik ... in die situatie ... of een emmertje benzococktail.

Allemaal witte jas aan en de chemiebril op en met netten erachteraan lijkt me dan weer een heerlijke vorm van psychedelische oorlogsvoering :kleuter:



























ja dat noemen ze een bad trip kun jij aan pcp komen?

mmm volgende keer dat er hier zwaar in groep wordt getript gaat er iemand serieus verschieten hahaha " Geloof ons, het ziet eruit alsof je bad gaat, we kunnen niks anders voor je doen! GRIJP EM VOOR IE ONTSNAPT!" en met een grote enge spuit lopen zwaaien.

Mss dat je dan zelf best effe een flinkedosis coke neemt voor je jezelf vangt met je tripkop

De pep moet ie nog nemen of willen nemen ... volg wel de rest pep kan een trip killen ...
maar als je lijf even hard gaat als je tript

Bij een vermoeiende trip neem ik pep
als het naar is ga ik toch voor de benzo's ...

Maar eerlijk ik zou die gewoon flink wat PCP geven :P
Kan ie z'n kunstwerk echt AF maken en de hele buurt zien dat drugs gewoon SLECHT voor je is.
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Re: Paddotrip, wakker worden in nachtmerrie

Berichtdoor manoes » do jul 24, 2014 7:08 am

Paradise schreef:Hangt er wel vanaf op wat ie tript.

Sommige tripmiddelen zijn al erg stimmy, als je daar een flinke porsie pep ofzo bij doet kan het gewoon gevaarlijk zijn.
Zeker bij Nbome's enz ...

En benzo's geven, in zo een half flippende staat is het goed mogelijk dat ie dat niet aanneemt, mag ook al een flinke benzo zijn of een paar flinke benzo's, van een smurf lorazepam ofzo gaat ie niet ff he yo voel me zo kalm opeens ...

"Kijk hier" "wat" zak etizolam poeder in z'n gezicht ... dat zou hier gebeuren denk ik ... in die situatie ... of een emmertje benzococktail.

Allemaal witte jas aan en de chemiebril op en met netten erachteraan lijkt me dan weer een heerlijke vorm van psychedelische oorlogsvoering :kleuter:


ja dat noemen ze een bad trip kun jij aan pcp komen :eek: :eek: ??????



























ja dat noemen ze een bad trip kun jij aan pcp komen?

mmm volgende keer dat er hier zwaar in groep wordt getript gaat er iemand serieus verschieten hahaha " Geloof ons, het ziet eruit alsof je bad gaat, we kunnen niks anders voor je doen! GRIJP EM VOOR IE ONTSNAPT!" en met een grote enge spuit lopen zwaaien.

Mss dat je dan zelf best effe een flinkedosis coke neemt voor je jezelf vangt met je tripkop

De pep moet ie nog nemen of willen nemen ... volg wel de rest pep kan een trip killen ...
maar als je lijf even hard gaat als je tript

Bij een vermoeiende trip neem ik pep
als het naar is ga ik toch voor de benzo's ...

Maar eerlijk ik zou die gewoon flink wat PCP geven :P
Kan ie z'n kunstwerk echt AF maken en de hele buurt zien dat drugs gewoon SLECHT voor je is.

kun jij aan pcp komen????? :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
Vroeger was ik verliefd op Karin A.; ik leerde haar kennen in Dijk en Duin. Zij was niet verliefd; toch vond ze het goed dat ik voor haar knielde en haar met mijn mond in liefde diende.
Daar ben ik haar nog altijd dankbaar voor.
他妈的万歳
万歳
Avatar gebruiker
manoes
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 239
Geregistreerd: za maart 15, 2014 5:58 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner