Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

SALVIA 20X – IK KAN MUZIEK ZIEN/5-DIMENSIONALE WERELD

Voor al je psychedelische avonturen.

SALVIA 20X – IK KAN MUZIEK ZIEN/5-DIMENSIONALE WERELD

Berichtdoor kabouterkarel » zo apr 10, 2016 5:30 pm

Achtergrondinfo: man, 24
Tijd: 9 april 2016, 21:30
Setting: met twee vrienden (B en R) bij R thuis. Kamer gedempt belicht met warme, gele tinten.
Stemming: relaxt, blij
Ervaring: diverse ervaringen met truffels en paddo’s en één enkele keer salvia 10x
Dosis: 125 mg

INTRO

Ik heb al enkele ervaringen met psychedelica, maar toch is dit het eerste tripreport wat ik schrijf. Een tijd terug heb ik een intense trip ervaren op paddo’s en achteraf heb ik een klein beetje spijt gekregen dat ik dat niet verwerkt heb in een report. Dus nu heb ik besloten om dat wel te doen.

Ik heb met hetzelfde groepje vrienden al eens eerder salvia gerookt (10x) en dat was erg goed bevallen. R heeft toen echter niets gemerkt en nu hadden we een geconcentreerder extract gekozen (20x). We rookten het om beurten, zodat de anderen konden sitten en omdat we maar één bong hebben.

EERSTE DOSIS (65mg)

Muziek beïnvloedt mijn trip heel sterk en bij de eerste sessie had ik dit nummer aangezet:


De eerste ‘’sessie’’ had ik een kleine dosis gepakt (ca. 65mg) om aan te voelen hoeveel ik nodig zou hebben voor een goede trip. Ik verbrandde de salvia en nam een diepe, gecontroleerde hijs van de bong. Toen ik het na 20 seconden uitblies, voelde ik een subtiel warm gevoel opborrelen en nam toen gauw een tweede hijs. Nog voordat ik deze uitblies, merkte ik dat de realiteit langzaam veranderde. Ik blies de rook uit en herkende meteen het gevoel van de vorige keer salvia: alsof ik in dezelfde ruimte was, maar dan in een andere wereld. Een soort plateau tilde mij zachtjes omhoog. Een stem in m’n hoofd zei: dit is level 1… Ik voelde een drang om mijn hoofd ritmisch te bewegen op de muziek en hoefde hier niks voor te doen, dat ging vanzelf. De muziek werd luider, maar nog niet luid genoeg en R zette hem harder voor me. Vanaf dat moment was ik op een muziekfestival waar B en R ook waren en ik kwam door de hoofdingang (de bank) binnen. ‘’Dit is het vetste nummer wat ik ooit gehoord heb’’, dacht ik toen. Ik keek B en R aan en zij genoten ook van de muziek. Zij waren niet dezelfde B en R uit de realiteit, maar de B en R van level 1. Verder waren ze exact dezelfde personen. Tijdens de ‘’Ooooeh-ooooeh-ooooeh baby’’ (1:09-1:12) van het liedje, leken de zangeressen mij direct aan te spreken. Ze wisten dat ik ervan genoot. Ik keek naar de luidsprekers en zag de muziekgolven eruit komen in dezelfde tinten als de warm gelig verlichte kamer. Elke basnoot die gespeeld werd, kwam als een soepele straal uit de boxen gesprongen en bewoog zich als een slang om mij en B en R heen. Wij werden gedragen door de muziek als het ware. Ik kon muziek zien en de bank was gemaakt van muziek. Dit voelde heel veilig. Plots dacht ik er aan dat ik salvia gerookt had en zei tegen mijn vrienden: ‘’ik wil een drug die dit gevoel geeft, maar dan voor een aantal uren.’’ Dit effect hield aan voor een paar minuten en nam daarna langzaam af tot ik weer nuchter was.

TWEEDE DOSIS (125mg)

Ik had de muziek van Shuggie Otis hiervoor nog nooit gehoord en vroeg me af hoe dat kon. Deze vent is een baas. Ik was aardig verliefd aan het worden op zijn plaat en tijdens de tweede trip stond dit nummer aan:


De tweede dosis was het dubbele van de vorige. Tijdens de eerste hit had ik vrijwel alles verbrand en ingeademd. Opnieuw een diepe, gecontroleerde hijs van witdichte rook. De rook voelde heet aan en voelde het in mijn longen en keel hangen. Vrij snel kwam het effect opborrelen, ik zag de paarse kleur van de verpakking van de salvia fel opgloeien. Na een seconde of 10 ging het extreem snel. Van een subtiele overgang was geen sprake. Van het ene op het andere moment zat ik in een andere omgeving. Level 1 en 2 had ik overgeslagen en werd gelijk naar level 3 geschopt. Ik was buiten op straat, in een soort parkje. Recht voor me ontstond een soort kruispunt, maar niet in juist perspectief of verhoudingen. ALLES bewoog. Een ketting van bladeren ratelde in dezelfde kruisvorm door de kamer. Ik hoorde stemmen van vrouwen, moeders die hun kinderen riepen. Het leek alsof er 30 personen in de buurt waren. De bladerketting raasde ontzettend snel op me af. Als ik bewoog, volgde de ketting me. Ik keek naar rechts naar de muur. In werkelijkheid staat hier een schemerlamp met vette lichtpatronen. De patronen die op de muur vielen veranderden in een achtbaan. Een achtbaan die in dezelfde beweging als de ketting onder me door raasde.
Hier een foto van de lamp, zodat jullie het misschien wat beter kunnen inbeelden. De donkere streep vormde de achtbaan, de lichte vormpjes werden stoeltjes in de achtbaan:


Op dit moment was ik opeens terug in de kamer. Alles was logisch en ook heel onlogisch tegelijk. De achtbaan was echter 90 graden gekanteld t.o.v. de vloer (net als een muur dus). De wereld bestond niet meer uit 3 dimensies, maar uit wel 4 of 5. Alle voorwerpen en mensen bevonden zich gewoon waar ze zich bevonden. Ik begreep er geen reet van. Het begrip ‘perspectief’ bestond niet meer en alles was tegelijkertijd net zo dichtbij als ver van me af. Ik kwam overeind, want ik was blijkbaar gaan liggen op de bank waar ik niets van gemerkt had. Ik keek naar B en R die me grijnzend aankeken. Zij en de bank waar ze op zaten leken 45 graden gekanteld in de ruimte te staan. De eens vierkante ruimte was nu 5-hoekig en niks was ‘onder’ of ‘boven’. Ik was ervan overtuigd dat ik gewoon op het plafond kon gaan staan. Maar dit deed ik niet. B en R en de bank waar ze op zaten, gleden weg naar een onbegrijpelijke hoek. Dit had veel weg van de laatste scene van Interstellar



Hierna nam het effect van de ruimtelijke dimensies af tot alles weer 3D was. Dit ging in een soepele beweging, wat ik me nu niet eens meer voor kan stellen. Ik zat nog steeds overeind. Ik keek naar B en R. Wat doen zij nou hier? Ze waren toch weg gegaan? Oh nee, ik kom net van het park af en moest ze vertellen hoe het was. Ik was ervan overtuigd dat ik werkelijk ergens naartoe was geweest en dat er 3 uur verstreken was sinds ik ze zag. Ze vertelde me dat ik maar 5 minuten weg ben geweest. Ik geloofde ze niet. Hier heb ik gedurende de volgende minuten stomverbaasd grip op proberen te krijgen tot ik weer door kreeg dat ik salvia gerookt had. Het visuele effect was verminderd, maar had nog sterke uitspattingen in de vorm van fel licht en golvende onderdelen in de kamer. Hierna nam het psychische effect af en was het enkel nog een stonede nasleep die overigens best lang duurde. Toen ik weer nuchter was viel mijn oog op de verpakking van de salvia. Hier zag ik diezelfde bladerketting op en had ineens door waar die vandaan was gekomen.

OUTRO

Ik dacht gedurende de hele trip gewoon met mijn ogen open op de bank te hebben gezeten. Maar zoals eerder genoemd, ben ik ondertussen gaan liggen en heb ik een groot gedeelte van de trip mijn ogen gesloten gehad.

Ik heb heel erg genoten van de trip. Ik ben wat voorzichtig gestart, maar door steeds een schepje erboven op te doen, kom ik langzaam aan op een steeds hogere level waar ik me ook comfortabel bij voel. Ook het feit dat mijn vrienden heel relaxt zijn als sitters en de invloed van muziek veel bijdraagt, heeft het tot een bijzondere ervaring gemaakt. Ik heb nu al zin in de volgende keer. Level 4!
Laatst bijgewerkt door kabouterkarel op ma apr 11, 2016 10:48 am, in totaal 4 keer bewerkt.
Groovy, dude...
Avatar gebruiker
kabouterkarel
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo apr 10, 2016 5:25 pm

Re: SALVIA 20X – IK KAN MUZIEK ZIEN/5-DIMENSIONELE WERELD

Berichtdoor Fool » zo apr 10, 2016 5:37 pm

Chill geschreven, thanks! :)

Jij bent vast D, het maatje van R! :D
tripreports-psychedelica/salvia-20x-bad-trip-t12821.html
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: SALVIA 20X – IK KAN MUZIEK ZIEN/5-DIMENSIONELE WERELD

Berichtdoor kabouterkarel » zo apr 10, 2016 5:38 pm

Fool schreef:Chill geschreven, thanks! :)

Jij bent vast D, het maatje van R! :D
tripreports-psychedelica/salvia-20x-bad-trip-t12821.html


Haha, juist! Dat klopt.
Groovy, dude...
Avatar gebruiker
kabouterkarel
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo apr 10, 2016 5:25 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner