Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun 2C-B-FLY-NBOMe 0,8mg (nasaal)

Voor al je psychedelische avonturen.

Testrun 2C-B-FLY-NBOMe 0,8mg (nasaal)

Berichtdoor Jmths » ma jul 22, 2019 11:21 am



Wat
T0:00, 14:30 - +200µg 2C-B-FLY-NBOMe nasaal
T0:30, 15:00 - +200µg 2C-B-FLY-NBOMe nasaal
T0:45, 15:15 - +400µg 2C-B-FLY-NBOMe nasaal

Algemene Informatie
Spoiler! :
Wie
Man
1.81m
84kg

Setting
De setting speelt zich af in Sonsbeekpark Arnhem, wellicht het mooiste stadspark in Nederland wat nabij centraal station gelegen ligt. Reclame praatjes terzijde, een vrij ideale locatie om samen te komen met wat mensen voor een tripje. Het is halverwege Juli zo’n 22C en bewolkt, een vrij typische milde zomerdag. Prima setting in ieder geval.

Wat is 2C-B-FLY-NBOMe
2C-B-FLY-NBOMe is de NBOMe variant van 2C-B-FLY. De toevoeging van een NBOMe groep aan de staart van 2C-X substanties resulteert meestal in een toename in potentie in gewicht van zo’n 15x. De 2C-X-NBOMe familie lijkt soortgelijke effecten te produceren al dan op een breder spectrum aan de 2C-X familie reeks waar deze analoog op staan. De 2C-X-NBOMe familie staat bekend om zijn sterke en selectieve 5HT2A agonisme en wordt ook wel omschreven als ‘volle agonist’.

2C-B-FLY waar 2C-B-FLY-NBOMe meer direct analoog op staat staat bekend als variant op 2C-B met minder uitgesproken visuals en een aanzienlijk langere duratie. Opvallend is dat het kleine beetje informatie dat ik heb kunnen vinden op Bluelight over 2C-B-FLY-NBOMe suggereert dat deze een zeer korte duratie heeft en slechts zo’n 5 uur duurt voordat baseline weer bereikt wordt.

2C-B-FLY behoort toe aan de groep van phenylethylamines waarnaar gerefereerd wordt als de ‘FLY’ substanties. De FLY benaming refereert naar de insect gelijkende verschijning van de twee tetrahydrofuran ringen aan beide kanten van de centrale benzeenring. Hierdoor krijgt het 2D model van de molecuulstructuur een vliegend insect gelijkende verschijning. Dit gaat dus eveneens op voor de 2C-B-FLY-NBOMe variant.

2C-B-FLY werd vooral bekend nadat Ann Shulgin zich uitsprak over persoonlijke voorkeur naar deze substantie in therapeutische setting. De relatief makkelijke hanteerbaarheid van psychedelische effecten, het relatief heldere karakter van deze substantie en vrij afwezig tot milde visuals van 2C-B-FLY zouden deze voor therapeutische setting relatief interessant maken. Door toevoeging van de NBOMe groep is de verwachting echter dat de psychedelische effecten sterker naar de voorgrond zullen komen.

“I said often, too often, that something called 2CB Fly (sic) was absolutely great for me. To me, it’s the loveliest thing, especially for eroticism. But I found out that it’s not interesting to anybody else. I realized that having said that, I was putting things in motion. The Internet was full of 2CB Fly (sic), and people were asking about it and I thought “uh-oh.” It turned out that it’s a disappointment to most other people.” - Ann Shulgin

Alhoewel 2C-B-FLY een vrij niche psychedelische substantie is lijkt de algehele teleurstelling van anderen in 2C-B-FLY vernomen door mevrouw Shulgin mee te vallen mits de substantie met de juiste verwachting wordt ingenomen.

Gezien het gebrek aan informatie rond 2C-B-FLY-NBOMe zal 2C-B-FLY wellicht het meest relevant referentiepunt vormen al is de verwachting dat de toevoeging van NBOMe groep aan de molecuulstructuur de effecten inhoudelijk kan veranderen.

Voorbereiding
Een doorzichtige 20ml neusspray is gebruikt waarvan is vastgesteld dat deze tussen de 75 en 85 keer sprayt over het volume van 10ml vloeistof. In het belang van veiligheid en gemak wordt de aanname gemaakt dat 10ml vloeistof gelijk staat aan 75 sprays. Ofwel 150 sprays staat gelijk aan de 20ml inhoud van de neusspray.

Vervolgens is 10ml Propyleen Glycol en 10ml Water toegevoegd aan de neusspray voor een 50:50 PG:water oplossing. Aan de 20ml PG:water vloeistof is vervolgens 30mg 2C-B-FLY NBOMe toegevoegd. 30mg 2C-B-FLY-NBOMe / 150 sprays = 200µg 2C-B-FLY-NBOMe per spray.
Overigens resulteert 30mg 2C-B-FLY-NBOMe / 170 sprays in 176µg 2C-B-FLY-NBOMe per spray. Om de minimale dosering per spray eveneens in beeld te brengen.

Voorafgaand in het verleden zijn soortgelijke bereidingen gemaakt met 2C-B-NBOMe, 2C-C-NBOMe en 2C-I-NBOMe, ook wel bekend als ‘25X-NBOMe’. Relevant om toe te voegen is dat een vloeistof mix van Propyleen Glycol en water de tendens heeft een relatief snelle opkomst van effecten te faciliteren.

Waarschuwing
In het verleden zijn fatale ongelukken geobserveerd gerelateerd aan de 2C-X-NBOMe substanties. Mede gerelateerde aan de (goedkope) verkoop van in poedervorm, extreem hoog gedoseerde blotters en vals geadverteerde LSD blotters. Nasale inname van psychoactieve substanties heeft de tendens een significant snellere en sterkere opkomst van psychoactieve effecten te faciliteren. Er is in het verleden geobserveerd dat psychedelische phenylethylamines bij nasale inname in fataliteit kunnen resulteren. Het verhoogd risico van nasale inname, de potentie van 2C-X-NBOMe en het betreffen van een relatief onbekende substantie waarvan het risicoprofiel reeds onbekend is maakt dat replicatie van beschreven handelen wordt afgeraden.

Reden voor de gehanteerde nasale methode zijn de onbetrouwbare resultaten bij orale en sublinguale inname van ‘2C-X-NBOMe’ substanties.

Het Rapportje
Spoiler! :
Het merendeel van de aantekeningen zijn live tijdens het ervaren van de effecten gemaakt en achteraf ter opmaak enigszins bijgewerkt.

T0:00, 14:30 - +200µg 2C-B-FLY-NBOMe (nasaal)
Ik had hiervoor een allergietest gedaan door simpelweg éénmaal op mijn hand te sprayen en hier simpelweg mijn tong een beetje tegenaan te houden. Een beetje simpel maar al beter dan niets. De eerste spray van een nieuwe dermate potente substantie blijft in ieder geval altijd wel spannend. Ik heb er ook altijd water bij staan voor het geval ik wil naspoelen.

Een lichte prik gevolgd door een licht metalige sensatie volgt zoals ik gewend ben van andere NBOMe substanties samengaand met de smerige geur van PG die mijn neus lichtelijk verstopt doet zitten.

T0:30, 15:00 - +200µg 2C-B-FLY-NBOMe (nasaal)
Ik had braaf een half uurtje afgewacht hoe de eerste dosering zich zou ontwikkelen en neurotisch dat ik ben doseer ik vervolgens de tweede dosering op het uur precies.

T0:35, 15:05 – Waar de eerste dosering nog moeilijk waarneembare effecten veroorzaakte volgen er na de tweede dosering al snel lichte verstoringen in het zicht. Op zich niet onlogisch wanneer je de dosering verdubbelt.

T0:40, 15:10 – Effecten voelen op dit moment relatief mild vergeleken met eerdere (25B, 25C, 25I) NBOMe ervaringen op soortgelijke dosering. Echter effecten wel duidelijk merkbaar al. Nasaal PG+Water oplossing met NBOMe lijkt wederom vrijwel direct effect te geven en een zeer snelle opkomst te faciliteren.
Na het ervaren van de tweede dosering durf ik het wel aan de effecten wat sneller op te voeren.

T0:45, 15:15 - +400µg 2C-B-FLY-NBOMe (nasaal)
Onvervalste geur van PG en NBOMe, een feestje in de neus. Lichte prik in beide neusgaten. Beetje loopneus maar valt te overzien.

T0:55, 15:25 – Aanwezige suis in mn oren (vooral rechteroor) wat meestal aanduid dat de effecten aardig in opkomst zijn. Voor mijn gevoel komen de effecten op dit moment ook vrij sterk op wat gepaard gaat met wat gebruikelijk ongemak.
Vieze nasmaak in de neus die nog wat na hangt. NBOMes op de tong verdoven en geven een vrij sterk prikkende metaalachtige smaak af. Wanneer je deze nasaal neemt, los van de chemische en wat stroperige PG sensatie lijkt de NBOMe merkbaar door de soft tissue opgenomen te worden wat bovengemiddeld merkbaar is in het gehemelte maar ook algeheel tussenliggend gebied lichtelijk lijkt te verdoven en daar een lichtelijk metalige sensatie op te wekken.

T1:00, 15:30 - Wanneer ik mij concentreer op het gras zie ik het wat morphen, verbuigen en vervormen. Maar sterk aanwezige visuals blijven uit lijkt het. Zeer licht kaakje merkbaar, echter minder dan normaal met soortgelijke psychedelica lijkt het.

T1:05, 15:35 - Duidelijk psychedelische effecten aanwezig, de opkomst van effecten lijkt zich op dit punt al aardig ontwikkelt te hebben.

T1:10, 15:40 - Beetje de kunst van het vervelen aan het amuseren. Al zijn de effecten nog niet helemaal gestabiliseerd lijkt het meest heftige gedeelte van de opkomst wat af te nemen..

Visueel zicht is wel blurry en wazig, kleur en contrast lijkt iets meer aanwezig. Hetgeen dat ik ervaar komt eigenlijk wel aardig overeen met hetgeen dat ik had verwacht van de NBOMe analoog op 2C-B-FLY.

De psychedelische effecten komen niet extreem spannend op mij over maar ze zijn wel duidelijk aanwezig op een vrij subtiele manier. Het is visueel lastig scherp stellen in de verte wat zeker niet hinderlijk is en de omgeving aardig opfleurt. Het wazige zicht in de verte heeft een licht pastel tintje over zich heen zoals ik een beetje van 2C-D gewent ben.

Het blijft toch wat apart dat trippen, Maar op zich geen vervelend stofje en het lijkt mij wat te hebben onthaast.

Even doet de wind de takken en bladeren van een boom in de verte daadwerkelijk opschudden waarop ik opschrik en even dacht dat de visuals een loopje met mij namen.

Het is in ieder geval wel opmerkelijk mentaal en visueel helder dit stofje is al komen sommige cliché 2C-X aspecten ook wel weer naar voren.

Ik zou een 2C-B-FLY-NBOMe tripje niet in gaan met de verwachting van een wild psychedelisch tripje maar de effecten zijn zeker niet vervelend. Los van de wat ruigere opkomst voelen de effecten op zichzelf vrij gebruiksvriendelijk.

De gedachten voelen wat meer vloeibaar maar niet wat ik zou omschrijven als losgeslagen. Er is ook wel wat pretspanning (spierspanning met een licht fysiek euforische sensatie) zoals ik het wel eens omschrijf onder de 2C-X varianten maar (relatief) aanzienlijk minder dan wat ik gewent ben.

Waar ik de trip eerst nog wat skeptisch begon vind ik de effecten nu wel oke en prima. Effecten zijn duidelijk merkbaar en toch vrij helder en het mag er wel wezen.

T1:45, 16:15 - Goed humeur, leuk spul.

T2:15, 16:45 - Naar huis gefietst wat prima verliep al valt dit waarschijnlijk niet aan te raden.

Tijdens het fietsen merk ik vlaagjes warmte en kou van de wind, geuren leken versterkt binnen te komen. Kleuren waren iets versterkt, contrast ook, omgeving heeft een lichte pastel achtige gloed. Sensorische waarneming leek iets te zijn versterkt.

T2:30, 17:00 - Eenmaal thuis aangekomen duurt het niet lang en er komt een psychedelische vreetbui over mij heen. Ik begin met het koken van eitjes, smeren van broodjes, etc. Blijkbaar ging het klaarmaken van eten mij nog aardig af wat niet altijd vanzelfsprekend is onder invloed van psychedelica.

T3:00, 17:30 - Tussen het eten door ben ik aan de digitale conversaties geslagen en het duurt niet lang en de flauwe dubbelzinnige grappen vliegen zoals vanouds in de rondte zoals wel vaker gebeurt onder invloed van psychedelica.

Effecten lijken nog altijd aardig stabiel.

T3:30, 18:00 - Nog steeds aanzienlijk aan het trippen.

T4:30, 19:00 - Effecten nog steeds duidelijk aanwezig maar lijkt al iets minder.

T6:00, 20:30 - Op dit punt voel ik mij een pak meer nuchter dan rond T4:30, 19:00 maar vooralsnog wel merkbaar onder de effecten van.

T8:30, 23:00 - Nog steeds lichtjes onder invloed al dan vrij mild, bijna niet meer merkbaar in ieder geval.

Mijn aandacht lag iets meer dan normaal op de duratie van effecten aangezien het enige rapportje dat ik kon vinden (op Bluelight) rond 2C-B-FLY-NBOMe baseline beschreef na 5 uur, eveneens na nasale inname van 0,8mg.

Na 5 uur was ik wel weer aardig in staat om te functioneren al was geconcentreerd werk waarschijnlijk nog altijd niet geheel optimaal verlopen. Baseline licht er iets te dik bovenop in ieder geval. Tegelijkertijd blijft het ook gewoon een relatief helder psychedelica.

T9:30, 0:00 - Rond deze tijd ben ik mijn bed ingedoken en heb ik die nacht heerlijk geslapen.

Conclusie
Spoiler! :
De verwachtingen rond 2C-B-FLY-NBOME kwamen aardig overeen met hoe de effecten uitpakte wat zich plat laat omschrijven als een gepotentieerde versie van 2C-B-FLY. Mits iemand deze substantie met de juiste verwachtingen tegemoet gaat kan deze de moeite waard wezen.

Echter blijft 2C-B-FLY-NBOMe een niché variant op wat al een niche substantie is, namelijk 2C-B-FLY. De kans dat we nog weer een nieuwe 2C-B-FLY-NBOMe batch op de markt zullen zien verschijnen is vrij nihil.

2C-B-FLY-NBOMe is vooral populair vanwege zijn heldere karakter en lichte verteerbaarheid en zich hierdoor dus ook vrij goed leent voor therapeutisch doeleinde. Terwijl dit in grote mate ook opgaat voor de NBOMe variant zal deze op dit gebied waarschijnlijk het onderspit delven in vergelijking met zijn analoog waarop de vraag volgt in welke specifieke setting de 2C-B-FLY-NBOMe meerwaarde zou kunnen hebben ten opzichte van andere psychedelica.

Waarschijnlijk is dus het enige grote voordeel dat 2C-B-FLY-NBOME heeft op 2C-B-FLY dat het aanzienlijk goedkoper te produceren valt en in (relatief) grotere bulkhoeveelheden. Door de potentie in gewicht en afwezigheid van effecten bij orale inname valt natuurlijk ook een stukje praktische toepasbaarheid weg die de meer gevestigde psychedelica wel beschikken.

2C-B-FLY-NBOMe is op zichzelf een prima psychedelica maar brede populariteit zal deze substantie dus waarschijnlijk nooit genieten, iets dat wellicht niet geheel onverwacht komt. Persoonlijk zie ik dit rapportje dan ook vooral graag als een universele knipoog. Dat gezegd hebbende ben ik dan ook weer op weg naar de volgende ervaring.

Snoep verstandig en have fun. :wave:
Laatst bijgewerkt door Jmths op ma jul 22, 2019 1:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun 2C-B-FLY-NBOMe 0,8mg (nasaal)

Berichtdoor Jmths » ma jul 22, 2019 5:03 pm

Druks schreef:Mooi exotisch stofje! Ik fuck niet meer met NBOMe's omdat ze niet echt meerwaarde geven ten opzichte van veiligere stoffen.

Volgens mij gaat het in je conclusie een beetje mis met de benamingen.

Ik heb het aangepast. Initiële typfoutjes blijf je een beetje houden vrees ik. :3

De extra gezondheidsrisico's zijn zeker een ding natuurlijk. Maar van 25I-NBOMe had ik vrijwel gratis een berg liggen (omdat deze verboden werd gemaakt) en 2C-I is zeer zeldzaam en weet je het al te vinden kost een tripje een vermogen en dat terwijl de effecten op zichzelf zeer sterk gelijkend zijn (zelfs de duratie op equipotente dosering). Op dat moment is prijs en beschikbaarheid een meerwaarde.

De 25X-NBOMes werden ook als los poeder verkocht, als iemand dat besteld, niet weet wat dat is en even een lijntje neemt om uit te proberen dan mag je al wel een schietgebedje doen. Zou iemand nietsvermoedend een lijntje LSD (analoog) snuiven zou dat ook wel fataal kunnen uitpakken zogezegd.

Dan heb je nog de gigantische hoeveelheden amateur gelegde blotters die vaak absurd hoog via dripper methode gelegd zijn. Dat NBOMe blotters met onbekende dosering grootschalig als LSD verkocht zijn. En zelfs de professionele 25B- en 25C-NBOMe blotters werden in wat lijkt het merendeel van de gevallen op 2mg of hoger gedoseerd.

Wat de meeste mensen niet weten is dat 25B-NBOMe en 25C-NBOMe toch wel 2x meer potent in gewicht zijn dan 25I-NBOMe (dit staat ook verkeerd aangegeven op PNW). Als je 210µg 25B- of 25C-NBOMe nasaal doseert krijg je al visuals vergelijkbaar aan 18mg 2C-B. 2000µg 25B- of 25C-NBOMe is dus de modus en een belachelijke overdosering. Naar deze blotters werd dan ook regelmatig gerefereerd als 'spitter/uitspuug' blotters, ofwel je doseert de intensiteit van je trip door op tijd de blotter uit te spugen.

De 25I-NBOMe is vergeleken met 25B- en 25C-NBOMe gezien de halve potentie in gewicht relatief veilig maar deze heeft vaak een slechte reputatie omdat deze aanzienlijk het meest (in poedervorm ook) voorkwam op de markt.

Ondertussen heb je de NBOH reeks wat precies hetzelfde verhaal is als met de NBOMes maar om een of andere mysterieuze reden worden deze zeer positief ontvangen door het algemeen publiek ook met claims dat deze aanzienlijk minder cardiovasculaire bijwerkingen veroorzaken. Ik geloof dat gewoon niet en ben er vrij stellig van overtuigd dat de meerwaarde van vrijwel iedere substantie komt met het correct doseren van. Een grote 'als' natuurlijk gezien de realiteit schetst dat veel mensen hier vaak niet de moeite voor nemen, maar toch.

Er werd ook wel gezegd dat qua effecten op zichzelf 25D-NBOMe en 25N-NBOMe bijvoorbeeld toch wel zeker meerwaarde hebben ten opzichte van hun 2C-D en 2C-N analogen.

Maar je hebt gelijk natuurlijk, ongeschikt voor het grote publiek.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Psychedelica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner