No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Dat stond er in, maar is tegen de regels
Ivo schreef:Dat stond er in, maar is tegen de regels
Bonke schreef:Leuk report. Ik ben hier ook benieuwd naar maar zal toch wel nooit aan te komen zijn.
Toch ben ik ook ben benieuwd wat je hiervoor betaald hebt
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
mick swagger schreef:Ik ben ook zéér benieuwd naar methamfetamine.
Ik ben vooral nieuwsgierig naar het verschil in effect tegenover gewone d,l-amfetamine.
In het verleden wel eens speed gehad, dat een hele andere werking had dan de amfetamine van tegenwoordig. Dit is amfetamine getest op 69% dus is prima spul, dit geeft echter niet die effecten van de speed van vroeger.
Zo gaf die speed van vroeger inderdaad ook een wat mdma-achtig gevoel, alles voelde erg gezellig aan, lichten waren wat meer oranje. Wat mij ook nog bijstaat was dat die speed van vroeger veel meer tintelingen over het lichaam gaven, dat merk ik tegenwoordig eigenlijks bijna nooit meer. Ik ben ook niet een frequent gebruiker, dus de kans dat het aan tolerantie te danken is dat de speed van tegenwoordig minder voelt, lijkt me aardig klein.
Voordelen van die speed van vroeger waren dat je veel meer zin had om dingen te doen. Zo kon ik met gemak op een klein nakje 6 uur strak staan op een feest! Mensen vroegen me dan constant, gaat het lekker, wat voor pillen heb jij gehad ? Waarop ik dan antwoordde: Ik heb aan de speed gezeten. De meeste mensen vonden dat erg vreemd. Toch was het zo.
Gigantische nadeel van die speed was dat je echt 4 dagen erna nog stokverrot was, kon soms amper uit me bed komen de dagen erna. Dat ervaar ik met gewone amfetamine een stuk minder. We gingen een aantal jaar terug nog niet naar de testservice, wat achteraf erg jammer is want, ik ben zéér benieuwd of dit methylamfetamine was of toch gewoon amfetamine.
Is hier een ervaringsdeskundige die de effecten van methylamfetamine tegen gewone racemische amfetamine kan vergelijken? Ben erg benieuwd.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
fanatikzor schreef:interresant om te lezen, ben zelf ook zeer benieuwd naar dit stofje.
speed werkt tegenwoordig nog amper ook al haal ik getest 70%
FrozenToast schreef:fanatikzor schreef:interresant om te lezen, ben zelf ook zeer benieuwd naar dit stofje.
dan doe je toch echt iets fout..
nog eentje dan schreef:Nou inmiddels werkt de meth niet meer. Ik voel me vooral kapot, het was bijvoorbeeld al een moeilijke opgave om net even naar de koelkast te lopen. Totaal uitgeput, helemaal nergens zin in. Het ergste is; dat ik net geprobeerd heb te slapen maar dat lukt niet. Ondanks alles heb ik wel verwacht dat het nog erger zou zijn. Van een avondje flink zuipen ben ik erger naar de kloten. Dit is meer een down gevoel en al je motivatie is geroofd.
Ivo schreef:Gewone speed geeft ook serotonine vrij, maar niet zo veel. De eerste paar keer is het normaal dat je ook empathogene effecten hebt, maar die verdwijnen zeer snel en komen dan niet meer terug. Voor mij klinkt het eigenlijk gewoon als speed en tolerantie.
fanatikzor schreef:FrozenToast schreef:fanatikzor schreef:interresant om te lezen, ben zelf ook zeer benieuwd naar dit stofje.
dan doe je toch echt iets fout..
Doet wat het moet doen, Maar niet meer zoals vroeger
FranX schreef:nog eentje dan schreef:Nou inmiddels werkt de meth niet meer. Ik voel me vooral kapot, het was bijvoorbeeld al een moeilijke opgave om net even naar de koelkast te lopen. Totaal uitgeput, helemaal nergens zin in. Het ergste is; dat ik net geprobeerd heb te slapen maar dat lukt niet. Ondanks alles heb ik wel verwacht dat het nog erger zou zijn. Van een avondje flink zuipen ben ik erger naar de kloten. Dit is meer een down gevoel en al je motivatie is geroofd.
Het lijkt me dat uiteindelijk de nadelen zwaarder wegen dan de voordelen.
Zou je het nogmaals proberen?
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten