E-lusion schreef:Hahahaha, zit hier op m'n werk en ging helemaal stuk om die houten paal XD. Snel maar even die vensters weggeklikt net . Heb momenteel geen vriendin nee, maar dit weekend misschien wel een paar ^^. Heb nu Gele Ferrari's (getest op 200-220mg, puur), en neem denk ik als eerste dosis 3/4, en dan ten behoeve van verlenging van het effect tijdens de piek nog 1/2. De voorgaande keren begon ik rustiger aan, maar heb het idee dat dat eigenlijk zonde is aangezien de serotonine dan meer gradueel (allemaal relatief natuurlijk) wordt vrijgelaten. We'll see!
Heb jij nog een datum in de planning staan, en zo ja, wanneer?
Gman007 schreef:Totaal minder mg mdma op een avond zal je hersenen minder verneuken en de kater lichter maken. Om de reden die jij noemt had ik niet meer genomen als start dosis.. Maar ik vind een knallende inslag ook lekker hoor. Alleen het is wel slecht voor je.
E-lusion schreef:Gman007 schreef:Totaal minder mg mdma op een avond zal je hersenen minder verneuken en de kater lichter maken. Om de reden die jij noemt had ik niet meer genomen als start dosis.. Maar ik vind een knallende inslag ook lekker hoor. Alleen het is wel slecht voor je.
Hoewel ik natuurlijk niet de precieze gevolgen (hoogte van schade) kan inschatten, vind ik grosso modo dat de meerwaarde van een keer het maximale ervaren zwaarder weegt dan de relatief minimale (en wellicht deels herstelbare) schade die er waarschijnlijk door ontstaat. Het is een zodanig bijzondere ervaring, dat ik een (tijdelijke) aanslag op mijn cognitief functioneren wil riskeren.
Dreuge schreef:met "riskeren" insinueer je dat er ook een kans is dat je er niet (tijdelijk) gehandicapt van wordt
Dryad schreef:Hey mensen van Drugsforum.nl,
Jamess schreef:Dryad schreef:Hey mensen van Drugsforum.nl,
Voor de rest super leuk om te lezen!
Dryad schreef:Hey man!
Ik teer lekker weg op wat alcohol! :rock:
Love and dingen, Dryad
mdmwazig schreef:Met dit report heb ik me ingelezen en besloten het voor de 1x te doen GE-WEL-DIG!
Nu alweer 3x gedaan, nu maar even 3 maanden wachten
Keer terug naar Tripreports - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten