Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methamfetamine - Upper met een downside?

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Re: Methamfetamine - Upper met een downside?

Berichtdoor Prototype » wo sep 07, 2016 10:08 am

Ik neig eigenlijk naar ja te zeggen. Mocht het een keer op m'n pad komen met een pijpje er bij, en dat gebeurd me vast een keer vraag niet hoe, zal ik het waarschijnlijk niet afslaan. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype
Harder dan de rest
Moderator

Berichtdoor Ekte28 » wo sep 07, 2016 10:26 am

Eerlijk ben je zeker me2, maar had je methamfetamine sulfaat of crystal vorm? Maar wil niemand aanmoedigen tot gebruik dus zet ik altijd wat ik zelf om heen heb meegemaakt wat negatief is en er dan bij sommige gebruikers wel twijfel komt. Roken klapt echt erg had in, net zoals met base coke alleen blijft het veel langer hangen, en het is kwa smaak ranziger echt verbrand plastic smaak... Maar kan ook komen omdat ik toen van iemand aangeboden kreeg en die rookte het in een het glas van een peer lampje met afgezaagd voet stukje echt cracky
Ekte28
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor Prototype » wo sep 07, 2016 12:37 pm

Oeff, hoop dan toch wel op een base pijpje. :P
Waren echt kristallen, geloof dat ik de testuitslag in de 1e post van dit topic heb gezet (waren wel kristallen).

Prototype
Harder dan de rest
Moderator

Berichtdoor Tripkip » wo sep 07, 2016 4:16 pm

Poseidon schreef:
Tripkip schreef:Nu niet om meth goed te praten ofzo, maar het is niet zoveel anders dan speed in normale dosissen imo.

Weet je wel zeker dat je the real thing had?

Nuja, 100% ben ik niet natuurlijk en het voelt wel wat anders idd, maar niet om te zeggen van 'woooooooooooooooooooooooooooooow zalig'. Het zag eruit als goede kwaliteit, volledig doorzichtig, geen wit.
Tripkip
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor victious » wo sep 07, 2016 4:42 pm

Tripkip schreef:
Poseidon schreef:
Tripkip schreef:Nu niet om meth goed te praten ofzo, maar het is niet zoveel anders dan speed in normale dosissen imo.

Weet je wel zeker dat je the real thing had?

Nuja, 100% ben ik niet natuurlijk en het voelt wel wat anders idd, maar niet om te zeggen van 'woooooooooooooooooooooooooooooow zalig'. Het zag eruit als goede kwaliteit, volledig doorzichtig, geen wit.

ik denk dat hij op het gevoel doelde en daar kan ik me zeker wel in vinden.
de verslavingsgevoeligheid en de cravings van dit toch wel linke goedje zorgt er toch wel voor dat ik het niet meer pak
victious
Newbie
Verbannen

Berichtdoor Poseidon » wo sep 07, 2016 5:37 pm

De goede meth die ik had zag er qua structuur uit als kwarts of bergkristal. Kleur of transparantie zegt niet veel. Na het succes van Breaking Bad word er in Mexico zelfs blauwe geproduceerd. Goeie shit komt sowieso daarvan daan of uit de States. Ze proberen het in Oost Europa te maken maar dat is bagger. Mensen hebben me meerdere malen Poolse & Slowaakse aangeboden. Werd er enkel duf van.
Die goeie kristallen hoefde je eigenlijk niet eens te roken.
Crushen en vervolgens nacken was beter. Heftig gloeiende lustkoorts joeg door mijn body. Teringlekker. Zorg alleen dat je het met een gewillige vrouw in de buurt pakt want je word er horney as hell van. Anders dan van coca.
Als je te veel pakt ga je hallucineren als een bezetene. Had geen crash of cravings maar blijf er af mensen want dit is te link spul. Het maakt je krankzinnig en je bent bereid te moorden zonder aarzeleling als je in de rush zit. Degenen die aanleg hebben om para te worden, zullen waarschijnlijk gek van angst worden.
I will find a center in you
I will chew it up and leave
Trust me
Poseidon
♡♡♡
Donateur

Berichtdoor Amvitamientje » wo sep 07, 2016 9:11 pm

Oke, misschien krijg ik mede door dit topic toch weer zin in meth :kleuter:
Amvitamientje
Moderator

Berichtdoor Prototype » wo sep 07, 2016 9:51 pm

Amvitamientje schreef:Oke, misschien krijg ik mede door dit topic toch weer zin in meth :kleuter:

:kleuter:
Zo'n 2 jaar terug geschreven ook zie ik, waar gaat het heen. :s

Prototype
Harder dan de rest
Moderator

Berichtdoor Maus » wo sep 07, 2016 10:51 pm

Poseidon schreef:De goede meth die ik had zag er qua structuur uit als kwarts of bergkristal. Kleur of transparantie zegt niet veel. Na het succes van Breaking Bad word er in Mexico zelfs blauwe geproduceerd. Goeie shit komt sowieso daarvan daan of uit de States. Ze proberen het in Oost Europa te maken maar dat is bagger. Mensen hebben me meerdere malen Poolse & Slowaakse aangeboden. Werd er enkel duf van.
Crushen en vervolgens nacken was beter. Heftig gloeiende lustkoorts joeg door mijn body. Teringlekker. Zorg alleen dat je het met een gewillige vrouw in de buurt pakt want je word er horney as hell van. Anders dan van coca.
Als je te veel pakt ga je hallucineren als een bezetene. Had geen crash of cravings maar blijf er af mensen want dit is te link spul. Het maakt je krankzinnig en je bent bereid te moorden zonder aarzeleling als je in de rush zit. Degenen die aanleg hebben om para te worden, zullen waarschijnlijk gek van angst worden.

:|
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:
Maus
Eternal Shitposter
Donateur

Berichtdoor victious » do sep 08, 2016 8:11 am

Poseidon schreef:De goede meth die ik had zag er qua structuur uit als kwarts of bergkristal. Kleur of transparantie zegt niet veel. Na het succes van Breaking Bad word er in Mexico zelfs blauwe geproduceerd. Goeie shit komt sowieso daarvan daan of uit de States. Ze proberen het in Oost Europa te maken maar dat is bagger. Mensen hebben me meerdere malen Poolse & Slowaakse aangeboden. Werd er enkel duf van.

niks meer aan toe te voegen door te zeggen dat het "meevalt" lijkt het me juist dat er mensen minder naar de gevaren ervan naar gaan kijken
victious
Newbie
Verbannen

Berichtdoor Perry » za sep 10, 2016 4:13 am

Fingers crossed dat m'n bestelling ditmaal wel verzonden wordt / aankomt :wub:
Gelukkig wel m'n money back vorige keer :smokin:
Perry
Methmatician
Donateur

Berichtdoor Ekte28 » ma sep 12, 2016 8:44 am

Perry schreef:Fingers crossed dat m'n bestelling ditmaal wel verzonden wordt / aankomt :wub:

Hope so for you, ben zelf al twee keer genaaid via het dark-net en geintje is duur. Het zelf maken is een stuk goedkoper als ik die Discovery channel mag geloven hihi... Echt een keer een bizar documentaire over gezien. En de namen die ze dan hebben voor een bundel zakjes 8Ball ofzo, gelukkig zou het nooit zo gek worden in Nederland. Maar wie weet kunnen we met een paar Diehards een meth-meeting organiseren? hihi :rock: :hulde:
Ekte28
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor 618157 » ma sep 12, 2016 2:24 pm

Ekte28 schreef:
Perry schreef:Fingers crossed dat m'n bestelling ditmaal wel verzonden wordt / aankomt :wub:

Hope so for you, ben zelf al twee keer genaaid via het dark-net en geintje is duur. Het zelf maken is een stuk goedkoper als ik die Discovery channel mag geloven hihi... Echt een keer een bizar documentaire over gezien. En de namen die ze dan hebben voor een bundel zakjes 8Ball ofzo, gelukkig zou het nooit zo gek worden in Nederland. Maar wie weet kunnen we met een paar Diehards een meth-meeting organiseren? hihi :rock: :hulde:

In de gay scene is het al jaren vrij populair heb ik mij laten vertellen, trouwens zijn gays met veel drugs de trendsetters, maar als je goed zoekt is er vast aan te komen, ik voorzie binnen nu en jaar of 5 a 10 jaar dat je bijna nergens amfetamine/pep kan kopen en de markt helemaal verzadigd is met meth troep, nog een keer economische crisis en BAM, in Griekenland stikt het vandaag de dag ook van de meth junkies shiza ofso noemen ze het daar , ( als je BNN moet en mag geloven :S )

enieweej die meuk lijkt me niet te stoppen en zal weldra ook in Europa een ware pandemie worden, als de mensen maar wanhopig genoeg zijn of worden :(
618157
Wijs Gebruiker

Vorige

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers