Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Mijn eerste XTC-trip

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Theokoles » vr maart 15, 2013 1:44 am

Hallo iedereen

ik ben hier nieuw en aangezien ik 6 dagen geleden mijn eerste pil heb genomen, dacht ik dit hier even te delen.
Ik ben 17 jaar oud, ik blow al af en toe van mijn 14de. Nooit wat anders genomen, was er altijd wat bang voor. Tot vorige week.
De laatste maand blow ik dagelijks, heb zo ook nieuwe vrienden gemaakt. Kende deze wel al maar trekken nu ook vaker op samen (niet enkel om te blowen!!).
Plots raakten we bij het onderwerp XTC, en ik vroeg wat dat precies inhield.
Ze gaven me de standaard beschrijving die ik ook op internet kon vinden, euforisch, aardig, sociaal, opgaan in muziek etc. Ze stelden me voor om het ook eens te proberen, op vrijdagavond. Ik ging akkoord aangezien ik bij m'n moeder was die week maar bij m'n vader terecht kon omdat hij op vakantie was en het weekend niet weg was.
Zo dus die pillen besteld, samen met wat Orange Bud, wordt het vrijdag en zit ik samen met dus een van die vrienden van me, het meubilair wat verplaatst, muziekinstallatie van op m'n kamer beneden aangesloten, playstation etc klaar, dus pilletje nemen.
Het bleek een Groene Partyflock als ik het goed heb (ben zeker dat het een Partyflock was, heb problemen met kleuren dus weet niet goed of het groen was). Een kwartier nadat we de pil hadden genomen (beide een halve, de andere wilde meedoen met mij ook al was hij al meer gewend), kwam er plots een vriendin van hem opdagen. Hij zat op de Playstation (Farcry 3) te spelen toen de pil insloeg.
Ik voelde nog nog niks en dacht dat het traag in werking zou treden. Tot ik plots midden in een zin een vuist in m'n gezicht kreeg van de pil. M'n hoofd was leeg, draaide rond, zo'n 20 seconden lang. Ik zag echt alles rondom me, kon voelen wat er achter me gebeurde, niks kon me nog deren!

Meteen daarna kreeg ik een vette lachkick en kon ik m'n benen niet stilhouden, het meisje legde een Tekstyle nummer op waarop ik erg zwaar ging, ze had het gefilmd zonder dat ik het doorhad (is intussen alweer verwijderd). Waren echte spastische bewegingen soms, en je zag me gewoon opgaan in de muziek, en zo voelde ik het ook. Ik volde de lijnen van de muziek door de kamer gaan, voelde de bass tot in de toppen van de hoeken kruipen. Het was echt overheerlijk. Toen ben ik beginnen dansen (als je het zo kan noemen) terwijl ik nog steeds vuisten kreeg. M'n vriend wilde er eentje blowen om wat te kalmeren, dus deden we dat. Maar dit had een omgekeerd effect op mij. Ik werd er nog actiever van. Ben op de sofa gaan liggen en beginnen slaan op de leuningen terwijl ik een vette lachkick had, m'n benen tegen de rugleuning aanwrijven etc... Ik kon gewoon niet stilzitten! En man, wat was ik blij dat we LED-spotjes hebben thuis! Ik was er werkelijk waar door gefacineerd! Een nieuwe wereld ging open en ik zag een verhaal van hergeboorte in het licht dat de spotjes afwierpen.

Ben me toen even gaan opfrissen in de badkamer, ik keek in de spiegel en zag m'n ogen helemaal open en zwart staan, dit was een verassing voor mij dus ik schrok wel even. Net alsof ik bezeten werd door de duivel! Maar daarop volgde meteen een lachkick! Toen zijn we meegelopen tot het meisje haar huis en zijn te voet langs een wandelpad naar een nachtwinkel gegaan achter bubblegum, want was echt m'n tanden kapot aan het bijten (had nog tot 2 dagen erna last van m'n wangen en ik kan nu nog steeds links niet kauwen!!).

Op het wandelpad was het rustiger, we hadden diepgaande gesprekken (vond ik toch), en ik snapte de persoon naast me als nooit tevoren. Ik vond in grote delen mezelf terug in die persoon! Echt heerlijk was het! Onder de sterrenhemel, moet wel koud geweest zijn denk ik maar ik voelde helemaal niks! Ik zat naar de sterren te staren en zag van alles bewegen in patronen, de lantaarnpalen draaiden cirkeltjes, de auto's lachten naar me! In de nachtwinkel werd de kassierster wel even bang had ik zo het idee, zodra ze ons gezicht zag hebben we er geen woord meer uit gekregen, zelfs geen tot ziens meer!

Zodra ik terug thuis was werd ik terug wat actiever, nog wat geblowd en zitten trippen, m'n andere helft wat later genomen, en toen kreeg ik een echte klap. Ik lag op de sofa en ik kon er echt niet meer uit. Toen zijn we een film beginnen kijken maar heb maar 5 seconden gezien ofzo. Zwarte wiet (Hansel and Gretel: Get Baked). Verder hebben we 6u aan een stuk gepraat over ons verleden en wat we hebben meegemaakt. Intussen ook in momenten dat ik met m'n benen tegen de rugleuning heb zitten wrijven enzo maar letter er niet echt op. Toen viel er een halfuur stilte en ik zag weer van alles. De lichten waren gedimd en ik zag mensen lopen IN de muren, en was er echt gefacineerd door. Die vriend van me, had anders altijd een pet op, om de een of andere reden had hij zijn pet afgenomen en ik herkende hem echt niet meer, was alsof er iemand helemaal anders zat!

Toen nog wat dubstep opgezet en op de sofa gelegen, ik ging echt helemaal op in de muziek. Met elke baslijn voelde ik me als herboren! Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen...

Toen ik 's morgens wakker werd was ik nog niet helemaal nuchter, heb af en toe nog een lichte korte vuist gehad, maar duurde nooit langer dan 20 seconden. Voelde me wel een beetje in een dip maar niet om te zeggen dat ik er erg depressief van was. Ik had gewoon niet zo'n zin om veel te doen die dag... Maar toen ik wakker werd wilde ik meteen nog eens, maar dit kon helaas niet.

Die dag nog wat geblowd om de ogen nog wat te laten krimpen (stonden nog half open!!) en toen rustig gaan slapen.

Morgen als het goed is doen we nog eens, en neem ik meteen een hele Partyflock. Heb nog een tweede in reserve liggen als het nodig is, maar ALS het nodig is, wordt die in halve genomen.

Ben eens benieuwd hoe het wordt!

Ik hoop dat je van de ervaring genoten hebt!

mvg

Theokoles
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Stefaan » vr maart 15, 2013 2:30 am

Leuk tripreport en erg herkenbaar, maar NEEM MORGEN NIET NOG EEN KEER. Ik heb hetzelfde als jou meegemaakt, de hele week die drang naar het weekend, naar dat gevoel. Ik was dan gelukkig wat ouder dan jou, maar jij zeker moet er minimaal 6 weken (liefste zelfs 3 maanden) tussen houden, en liever ook in halfes werken dan hele pillen. Je verneukt je hersenen vriend. Lees je alsjeblieft in! Als je toch lekker aan de dope wil en wil knallen en lekker sociaal wil doen had ik eens amfetamine gedaan, das een heel stuk minder destructief voor je gezondheid.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » vr maart 15, 2013 2:46 am

Gman007 schreef:Je verneukt je hersenen vriend.


:lol:
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Azy » vr maart 15, 2013 2:54 am

Verplaats het even naar de uppers tripreports. Ik raad je trouwens ook wel aan 6 tot 12 weken tussen je gebruik te houden, anders zal de lol er heel snel permanent af zijn.
Avatar gebruiker
Azy
Donateur
Offline
 
Posts: 1950
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:56 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Oizo » vr maart 15, 2013 9:33 am

Leuk report!
Bedankt voor het delen :)

Zoals de meesten hier zeggen: hou tussen elk mdma-gebruik minstens 3 maanden.
Op 17 jarige leeftijd zijn je hersenen zich nog volop aan het ontwikkelen en is het echt niet zo'n goed plan ze te verneuken. Je zal jezelf dankbaar zijn in de toekomst.

Probeer je daarbuiten ook aan 1mg-1.5mg/kg lichaamsgewicht te houden, zeker als beginnende gebruiker. Geloof me dat je je er wel mee zal amuseren. Meer heb je niet nodig om je goed te voelen.

Weet je hoeveel mg mdma je pillen bevatten? (Zonee, laat ze zeker testen)
Ikzelf heb geen idee hoeveel er in een groene partyflock zit.
Maar twee pilletjes, de tweede keer dat je gebruikt, een week na de eerste keer lijkt me niet zo'n goed plan.
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Vinnie » vr maart 15, 2013 2:08 pm

goed report, alleen wat ze hier boven al allemaal zeggen doe niet te vaak xtc
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor ParadijsVogel » vr maart 15, 2013 3:00 pm

Leuk tripreport! Ook heel herkenbaar, het is net alsof je dingen voor de eerste keer ziet op XTC. Dat is eigenlijk ook hoe ik XTC aan mensen uit leg, net alsof je ogen voor het eerst geopend zijn voor de schoonheid van de wereld. Alles is mooi, alles is lekker, behalve eten!

Helaas zit aan al het mooie een downside, dus moet je het niet te vaak gebruiken, zoals hierboven ook al overduidelijk is gemaakt. Geniet, maar met mate.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Theokoles » vr maart 15, 2013 7:29 pm

Waren roze partyflocks ben ik vandaag te weten gekomen (ben slecht in herkennen van kleuren). Deze bevatten zo'n 214 mg. Heb deze week ook Nintendo's aangeboden geweest, maar leek me toch niet zo'n goed idee.

Hoe bedoelen jullie dat je hersenen worden verneukt? Op lange termijn dan? Die vriend van me zei zelf dat het effect hetzelfde blijft, zelfs soms beter omdat je nu weet wat je kan verwachten en je er opgewonden door wordt, maar zegt ook zelf om niet te veel te doen. Zelf wil hij 3 weken tussen laten, en lijkt me ook wel een goed idee en te doen aangezien ik niet elk weekend van thuis zal kunnen wegblijven.

Vanavond heb ik 2 roze partyflocks dus, sorry maar ik wil deze dus echt wel nemen maar zal dan een tijd tussenlaten. Ik begin met een volle, en zie daarna wel of er nog (al dan niet een halve) nodig is om de nacht door te komen, want we blowen er ook op (hoewel ik niet erg veel behoefte heb aan blowen na m'n pil zoals vorige week bleek).

Wel blij dat jullie m'n rapportje leuk vonden, hopelijk volgen er nog wat anderen!
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Stefaan » vr maart 15, 2013 7:32 pm

In het kort gezegd: als je met minder dan 6 weken pauze, óf met meer dan 2 mg/kg lichaamsgewicht zomaar pillen gaat wegslikken, dan sterven er delen van je hersenen af. Zo klinkt het dramatisch maar zo is het wel in feite.

Dus vanavond niet te hard niezen, misschien schiet dr wat van je hersenen uit je neus
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor ParadijsVogel » vr maart 15, 2013 7:47 pm

Gman007 schreef:Dus vanavond niet te hard niezen, misschien schiet dr wat van je hersenen uit je neus


:hulde:
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor davy jones » za maart 16, 2013 12:25 pm

Nice tripreport dude maar idd oppassen. Niet te vaak pillu slikke want anders lacht straks het busje naar de psycho-kliniek je toe. :#:
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor AgeOfLove » za maart 16, 2013 3:36 pm

Leuk reportje man maar lees je eens even in over de werking van mdma. Dan zal je wel beseffen dat je het beter niet doet. Maar ja, je bent jong en zal wellicht ons advies vierkant in de wind slaan.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Theokoles » za maart 16, 2013 5:06 pm

Inderdaad, heb gisteren jullie advies beetje in de wind geslaan, en nou zijn m'n oogjes wel geopend hoor...

Gisteren dus meteen een volledige Partyflock genomen, en die sloeg al in na 10tal minuten... Meteen dat fijne opgewonden happy gevoel weer, was echt super. Toen we wandelden was het alsof ik aan het vliegen was. Toen we bij de vrienden aankwamen waar we gingen blijven omdat het een van die vrienden hun verjaardag was, toen we aan de voordeur stonden, kreeg ik een hele reeks enorm grote klappen waar nog geen seconde tussen zat... Ben wat slecht beginnen gaan toen, zodra ik boven kwam meteen naar badkamer gegaan omdat ik een kotsgevoel had, ben daar op de grond gaan liggen spacen tot ze me kwamen zeggen dat, als ik slecht ging, ik en de vriend waarmee we daar waren weg moesten gaan. Heb mezelf toen even herpakt en in de living bij iedereen gaan zitten.

Man wat ging ik toen zwaar... Ik heb OCD, soort van Gilles de la Tourette, dus heleboel tics. Ene tic na de andere, tot ze niet meer gingen, voelde me dan niet meer zo goed in m'n vel, hele tijd rongelopen, overal gaan zitten en liggen. Naar plafond kijken, de spotjes bewogen gewoon door het plafond, was echt wel trippen.

Een van de mensen die daar zaten vroegen met toen om eens in hun ogen te kijken. Ze zeiden allemaal dat m'n ogen helemaal wild in m'n kassen aan het draaien waren, en dat voelde ik wel. Alles trilde, kon niks stil zien staan, echt trippen was het, best wel vet eigenlijk.

Ben toen op een stoel gaan zitten en m'n hoofd wat laten hangen met m'n ogen dicht, en zag van alles voor me. Ik zat op m'n facebook profiel en kon foto's bekijken en was aan het chatten. Was foto's aan het bekijken van pagina's... Ik hoorde iedereen wel praten maar ik zat in m'n eigen wereldje. Toen ik plots m'n hand uitstak om zogenaamd op de 'L' van het toetsenbord wilde drukken om een foto leuk te vinden die ik in m'n hoofd zag, en hardop riep 'Waar is m'n toetsenbord!!??' kreeg iedereen een lachkick...

Het laatste uur was wel niet zo aangenaam, was helemaal lam, had in niks zin meer. Ben dan maar naar huis gegaan en op bed gaan liggen, en meteen in slaap gevallen. Lekker 14 uur geslapen, voel me nu toch best nog wel wat raar, maar we hebben met de hele groep beslist dat we een maand of 2 zullen wachten met de volgende pil. Zelfs de meer 'ervaren' gebruikers gingen ermee akkoord. Dus zo gaan we het ook doen.
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor ParadijsVogel » za maart 16, 2013 5:25 pm

Ja, dat is ook niet zo gek als je in 1 keer een hele partyflock naar binnen werkt zonder ervaring. 200+ milligram in 1 keer is dan gewoon teveel.
Je zal morgen ook nog wel een aardige dip hebben, maar dat is alleen maar goed. Misschien dat je er dan verstandiger mee om gaat dan nu.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Einstein » za maart 16, 2013 6:59 pm

Inderdaad. 216 mg ineens is voor wie dan ook geen goed plan, tenzij je je hersenen al verneukt hebt :#:
Kijk er maar mee uit, als je te vaak pakt merk je straks van je zoveelste partyflock helemaal niets, drie maanden later nog steeds niet en een half jaar later ook niet.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor davy jones » za maart 16, 2013 8:16 pm

Moet niet veel gekker worden jong. Met neurologiese aandoening als OMC uppers gebruiken :conf:
Link bezig. Der zijn ook ongevaarlijke vormen van ontspanning. 8-)
I don't like the drugs ~ the drugs like me *_*
Avatar gebruiker
davy jones
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 796
Geregistreerd: vr nov 25, 2011 1:38 pm
Woonplaats: Vliegende Hollander

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Cloudio » zo maart 17, 2013 1:32 pm

Mooie eerste ervaring hoor! herkenbaar met mijn eigen 1e keer alleen dat ik niet strak van aan het lachen was maar eerder mn mond zo strak als een vis stond.

Ik snap eigenlijk niet waarom je meteen de dag erna weer meteen gaat nemen maarja zolang het nog leuk ''blijft''. moet je doen wat je wilt!
Cloudio
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo feb 10, 2013 12:36 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Ivo » zo maart 17, 2013 5:40 pm

Theokoles schreef:tot ze me kwamen zeggen dat, als ik slecht ging, ik en de vriend waarmee we daar waren weg moesten gaan.

Chille vrienden :s

En zoals gezegd, 200mg is gewoon te veel om in 1 keer te nemen. Verder zijn er nog genoeg redenen om het niet te vaak te doen. Zelfs als je geen enkele keer meer zo slecht gaat, is het echt niet verstandig om het vaker dan eens om de 2/3 maanden te doen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor lemonhaze » zo maart 17, 2013 6:38 pm

Ivo schreef:
Theokoles schreef:tot ze me kwamen zeggen dat, als ik slecht ging, ik en de vriend waarmee we daar waren weg moesten gaan.

Chille vrienden :s


!!!!!

-
Je eerste tripreport was echt leuk om te lezen, heel herkenbaar ook! :grin: Voor de rest heeft iedereen het al gezegd, doe het niet te snel achter elkaar! Ik kan er alleen niet veel van zeggen, want ik heb zelf laatst ook weer te weinig weken ertussen gehouden..de verleiding is groot haha! Ik ga er nu samen met een vriend op letten dat we er 2 maanden tussen houden, we willen het allebei niet verpesten door nu te vaak xtc te doen.

;)
acid and good vibes
Avatar gebruiker
lemonhaze
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 978
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 6:27 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor F4R7B3P » zo maart 17, 2013 8:19 pm

Welkom op het forum en bedankt voor je verhaal. Met 17 jaar lijk je mij een intelligente jongen. Alhoewel je plezier aan de XTC hebt beleefd is het aan te raden om verstandig om te gaan met de middelen die je gebruikt.

Er is voor jou nog heel erg veel om te zien en te leren. Er zullen later in je leven nog heel veel meer momenten zijn waarop je nog veel meer plezier aan normaal en verstandig gebruik kunt beleven. Het zou zonde zijn als je deze mogelijkheid op jonge leeftijd al ontnomen hebt doordat je permanente hersenschade hebt opgelopen. Ik zie graag dat je de eerste doorgesnoven drugs gebruiker ontmoet voordat je zelf al zo ver bent.

Dit is een kort stukje over de resultaten van een onderzoek naar de schade van XTC/MDMA.
http://www.drugsenuitgaan.nl/index.cfm? ... pcookie=30

Algemene informatie. Je kan op de tabjes klikken voor meer informatie.
http://www.drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-werking/

Hieronder een link naar informatie om de schade van het gebruik te beperken. Pak hieruit in ieder geval even de Vitamine-C en Magnesium. Mocht het Engels een probleem zijn dan vertaal ik dat graag voor je.
http://www.reddit.com/r/DrugNerds/comme ... mentation/

Maar weinig op dit forum zullen roepen dat je helemaal niet moet gebruiken. Maar ga er alsjeblieft verstandig mee om. Bij vragen weet je ons te vinden en pas op met advies van vrienden.
F4R7B3P
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo jan 27, 2013 6:28 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Ivo » zo maart 17, 2013 8:37 pm

F4R7B3P schreef:Hieronder een link naar informatie om de schade van het gebruik te beperken. Pak hieruit in ieder geval even de Vitamine-C en Magnesium. Mocht het Engels een probleem zijn dan vertaal ik dat graag voor je.
http://www.reddit.com/r/DrugNerds/comme ... mentation/

Op xtc-mdma/verminderen-van-neurotoxiciteit-door-mdma-t64.html is er ook genoeg te vinden, ik denk niet dat vertalen nodig zal zijn :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor F4R7B3P » zo maart 17, 2013 11:36 pm

Dat is helemaal top. Die had ik nog niet gezien. naar dat ALA heb ik met een schuin oog zitten kijken. Enkel is het vrij duur in poedervorm, helemaal als je ook nogeens R-ALA wilt. CoQ10 is ook aardig aan de prijs. Maargoed, het gaat alsnog om relatief weinig geld natuurlijk.
F4R7B3P
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 53
Geregistreerd: zo jan 27, 2013 6:28 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Theokoles » ma maart 18, 2013 6:08 pm

Druks schreef:Hoe was je dip eigenlijk?


Was de dag erna wat irritant, en licht agressief, verder niks.

F4R7B3P schreef:Met 17 jaar lijk je mij een intelligente jongen.


Haha bedankt :rock:

Ik heb inderdaad wel wat dingen opgezocht, waaronder ook één van de pagina's zat die jij stuurde, maar vindt het allemaal wel wat eng, ga dan helemaal slecht denken enzo, ook terwijl ik de pil eigenlijk heb genomen.
Verder vindt ik zo'n dingen wel interessant, ben enkel bang dat als ik er te veel over lees ik slecht ga, zoals vrijdag in het begin het geval was...

Weet iemand trouwens ook hoe het komt dat ik van een partyflock het eerste uur/anderhalf uur enorm actief ben, en dan precies in een put zak? Had dat de eerste keer ook, zij het in mindere mate. Ik krijg wel veel vuisten, enorm veel, maar dit wordt na een tijd ook irritant. Ik zou liever af en toe erg grote vuist krijgen, zoals mijn vrienden, terwijl ze daar gewoon zitten, zich goed voelen en veel praten. Ik functioneer echt niet normaal meer als ik een pil heb genomen (de eerste uren dan), weet iemand wat ik hier aan kan doen? Heb er al eens aan gedacht om Number Ones te proberen, aangezien je daar schijnbaar behoorlijk lam van wordt, dus misschien is dat een optie?

En hoe is het in godsnaam mogelijk dat die pil na 10 minuten al keihard insloeg?
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.

Favoriet: Wiet.
Theokoles
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: vr maart 15, 2013 1:25 am

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Stefaan » ma maart 18, 2013 7:18 pm

Het is voor mij ook een raadsel waarom sommige pillen zéér snel inslaan. Oranje Qdances sloegen bij mij in na 10-20 min. Terwijl verder altijd alle pillen / kristallen zo'n 40-45 min duurden. Bizar en ik weet niet waarom.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Einstein » di maart 19, 2013 12:33 am

Zolang je geen vervuilde pillen hebt is het effect in principe hetzelfde, afgezien van de hoeveelheid MDMA die erin zit. Een plausibele verklaring voor verschillen in subjectief effect tussen verschillende pillen valt niet te verzinnen, misschien als je naar de oplosbaarheid van het ding gaat kijken, maar die verschillen lijken me minimaal. De werkzame stof MDMA gaat niet ineens een ander effect geven als er een ander kleurtje op zit en als er een ander logo op gedrukt staat.
Je eventuele vooroordelen kunnen wel van invloed zijn, als je van tevoren verwacht dat je wel energiek van je pil zult worden is er een goede kans dat dat ook gaat gebeuren. Verder is het nog van belang hoeveel je van tevoren gegeten hebt, een lege maag versnelt meestal de inslag van je pil.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Poseidon » di maart 19, 2013 8:09 am

Theokoles schreef: Ik krijg wel veel vuisten, enorm veel, maar dit wordt na een tijd ook irritant. Ik zou liever af en toe erg grote vuist krijgen.


Wat moet ik me hier bij voorstellen?
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor daywalker » wo maart 20, 2013 10:18 am

Denk dat hij bedoelt: 'klappen'/vuist? van de xtc-pil :conf:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Mijn eerste XTC-trip

Berichtdoor Poseidon » wo maart 20, 2013 11:02 am

daywalker schreef:Denk dat hij bedoelt: 'klappen'/vuist? van de xtc-pil :conf:


Thanx, zou goed kunnen Daywalker. 8-)

Ja, denk idd dat ie een dreun van zijn pil bedoelt, wanneer die inslaat.
Wel vreemd dat hij dan meerdere klappen van 1 pil krijgt. Nooit van gehoord. Zegt zelf dat ie neurologische aandoening heeft. Zal daar wel mee te maken hebben. Kan hem lelijk op breken.
Te veel xtc is al linke soep maar als dan ook nog eens zijn bovenkamer niet helemaal op orde is wordt het helemaal spelen met vuur. :shock:

Lekker brandhout vd receptoren maken. Goed bezig :s
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron