door Theokoles » vr maart 15, 2013 1:44 am
Hallo iedereen
ik ben hier nieuw en aangezien ik 6 dagen geleden mijn eerste pil heb genomen, dacht ik dit hier even te delen.
Ik ben 17 jaar oud, ik blow al af en toe van mijn 14de. Nooit wat anders genomen, was er altijd wat bang voor. Tot vorige week.
De laatste maand blow ik dagelijks, heb zo ook nieuwe vrienden gemaakt. Kende deze wel al maar trekken nu ook vaker op samen (niet enkel om te blowen!!).
Plots raakten we bij het onderwerp XTC, en ik vroeg wat dat precies inhield.
Ze gaven me de standaard beschrijving die ik ook op internet kon vinden, euforisch, aardig, sociaal, opgaan in muziek etc. Ze stelden me voor om het ook eens te proberen, op vrijdagavond. Ik ging akkoord aangezien ik bij m'n moeder was die week maar bij m'n vader terecht kon omdat hij op vakantie was en het weekend niet weg was.
Zo dus die pillen besteld, samen met wat Orange Bud, wordt het vrijdag en zit ik samen met dus een van die vrienden van me, het meubilair wat verplaatst, muziekinstallatie van op m'n kamer beneden aangesloten, playstation etc klaar, dus pilletje nemen.
Het bleek een Groene Partyflock als ik het goed heb (ben zeker dat het een Partyflock was, heb problemen met kleuren dus weet niet goed of het groen was). Een kwartier nadat we de pil hadden genomen (beide een halve, de andere wilde meedoen met mij ook al was hij al meer gewend), kwam er plots een vriendin van hem opdagen. Hij zat op de Playstation (Farcry 3) te spelen toen de pil insloeg.
Ik voelde nog nog niks en dacht dat het traag in werking zou treden. Tot ik plots midden in een zin een vuist in m'n gezicht kreeg van de pil. M'n hoofd was leeg, draaide rond, zo'n 20 seconden lang. Ik zag echt alles rondom me, kon voelen wat er achter me gebeurde, niks kon me nog deren!
Meteen daarna kreeg ik een vette lachkick en kon ik m'n benen niet stilhouden, het meisje legde een Tekstyle nummer op waarop ik erg zwaar ging, ze had het gefilmd zonder dat ik het doorhad (is intussen alweer verwijderd). Waren echte spastische bewegingen soms, en je zag me gewoon opgaan in de muziek, en zo voelde ik het ook. Ik volde de lijnen van de muziek door de kamer gaan, voelde de bass tot in de toppen van de hoeken kruipen. Het was echt overheerlijk. Toen ben ik beginnen dansen (als je het zo kan noemen) terwijl ik nog steeds vuisten kreeg. M'n vriend wilde er eentje blowen om wat te kalmeren, dus deden we dat. Maar dit had een omgekeerd effect op mij. Ik werd er nog actiever van. Ben op de sofa gaan liggen en beginnen slaan op de leuningen terwijl ik een vette lachkick had, m'n benen tegen de rugleuning aanwrijven etc... Ik kon gewoon niet stilzitten! En man, wat was ik blij dat we LED-spotjes hebben thuis! Ik was er werkelijk waar door gefacineerd! Een nieuwe wereld ging open en ik zag een verhaal van hergeboorte in het licht dat de spotjes afwierpen.
Ben me toen even gaan opfrissen in de badkamer, ik keek in de spiegel en zag m'n ogen helemaal open en zwart staan, dit was een verassing voor mij dus ik schrok wel even. Net alsof ik bezeten werd door de duivel! Maar daarop volgde meteen een lachkick! Toen zijn we meegelopen tot het meisje haar huis en zijn te voet langs een wandelpad naar een nachtwinkel gegaan achter bubblegum, want was echt m'n tanden kapot aan het bijten (had nog tot 2 dagen erna last van m'n wangen en ik kan nu nog steeds links niet kauwen!!).
Op het wandelpad was het rustiger, we hadden diepgaande gesprekken (vond ik toch), en ik snapte de persoon naast me als nooit tevoren. Ik vond in grote delen mezelf terug in die persoon! Echt heerlijk was het! Onder de sterrenhemel, moet wel koud geweest zijn denk ik maar ik voelde helemaal niks! Ik zat naar de sterren te staren en zag van alles bewegen in patronen, de lantaarnpalen draaiden cirkeltjes, de auto's lachten naar me! In de nachtwinkel werd de kassierster wel even bang had ik zo het idee, zodra ze ons gezicht zag hebben we er geen woord meer uit gekregen, zelfs geen tot ziens meer!
Zodra ik terug thuis was werd ik terug wat actiever, nog wat geblowd en zitten trippen, m'n andere helft wat later genomen, en toen kreeg ik een echte klap. Ik lag op de sofa en ik kon er echt niet meer uit. Toen zijn we een film beginnen kijken maar heb maar 5 seconden gezien ofzo. Zwarte wiet (Hansel and Gretel: Get Baked). Verder hebben we 6u aan een stuk gepraat over ons verleden en wat we hebben meegemaakt. Intussen ook in momenten dat ik met m'n benen tegen de rugleuning heb zitten wrijven enzo maar letter er niet echt op. Toen viel er een halfuur stilte en ik zag weer van alles. De lichten waren gedimd en ik zag mensen lopen IN de muren, en was er echt gefacineerd door. Die vriend van me, had anders altijd een pet op, om de een of andere reden had hij zijn pet afgenomen en ik herkende hem echt niet meer, was alsof er iemand helemaal anders zat!
Toen nog wat dubstep opgezet en op de sofa gelegen, ik ging echt helemaal op in de muziek. Met elke baslijn voelde ik me als herboren! Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen...
Toen ik 's morgens wakker werd was ik nog niet helemaal nuchter, heb af en toe nog een lichte korte vuist gehad, maar duurde nooit langer dan 20 seconden. Voelde me wel een beetje in een dip maar niet om te zeggen dat ik er erg depressief van was. Ik had gewoon niet zo'n zin om veel te doen die dag... Maar toen ik wakker werd wilde ik meteen nog eens, maar dit kon helaas niet.
Die dag nog wat geblowd om de ogen nog wat te laten krimpen (stonden nog half open!!) en toen rustig gaan slapen.
Morgen als het goed is doen we nog eens, en neem ik meteen een hele Partyflock. Heb nog een tweede in reserve liggen als het nodig is, maar ALS het nodig is, wordt die in halve genomen.
Ben eens benieuwd hoe het wordt!
Ik hoop dat je van de ervaring genoten hebt!
mvg
Theokoles
Done: Wiet, Hasj, XTC, Speed, MDMA-kristallen, Ketamine, Cocaine, Truffels en LSD.
Favoriet: Wiet.