Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Op mijn 29ste 1e keer XTC

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Re: Op mijn 29ste 1e keer XTC

Berichtdoor Takeru » wo nov 20, 2013 5:23 pm

Heb allerlei leuke dingetjes al in een rugtas neergezet :P Lampjes, ballonnen etc :D
Takeru
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo nov 13, 2013 4:03 pm

Re: Op mijn 29ste 1e keer XTC

Berichtdoor the_dude » zo nov 24, 2013 5:07 pm

Haha leuk report! Klinkt goed en verstandig. Ook je 'pauze' van 2 a 3 maanden is goed. Lekker bezig dus! Hou dit zo vol zo lang je doorgaat met drugs/experimenteren :) Mensen die net beginnen met xtc/mdma geef ik altijd twee tips mee:

1. Spreek af met degene(n) waarmee je bent dat je op elkaar let. Als er eentje rust wilt, dan ben je er voor elkaar, en spreek af dat als er een van jullie echt héél raar begint te doen de ander hem/haar daar op attendeert (zodat je de volgende dag niet voor lul staat op youtube, of ergens uit wordt gesodemieterd bijvoorbeeld).

2. Doe (ondanks punt 1) lekker waar je zin in hebt! Geef je over aan het gevoel van wat je tot je neemt, of dat nou heel heftig, of juist heel tam is. Het is zoals het is, en een verwachting (bijvoorbeeld een insteek van 'ik wil zó graag hard gaan en knuffelig worden') kan je avond de das omdoen. Stel je bent op het feest van het jaar, maar je bent meer in een praatbui en loopt de hele nacht alleen door de rokersruimte/het afkoelhok, dan is dat maar zo :D Als je zin hebt om aan de krullenbos van die mooie blonde dame voor je te voelen: Vraag het dan lekker! Als je met je ogen dicht wilt opgaan in de muziek: Doen! Heb je zin om iedereen een highfive te geven: Omhoog die hand en vriendelijk lachen maar!

Veel plezier man! Komt wel goed met jou dacht ik zo. Is xtc nu 'het' voor jou? Of zijn er nog andere dingen die je wilt proberen?

Groetjes!
my rug was stolen.
Avatar gebruiker
the_dude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: ma aug 05, 2013 2:25 pm

Re: Op mijn 29ste 1e keer XTC

Berichtdoor Takeru » ma nov 25, 2013 4:04 pm

@the_dude:

Allereerst, held dat je bent qua naam. White russians zijn heerlijk.

Ten tweede: De 1e tip die je geeft, heb ik ook gedaan met vrienden. Hele duidelijke afspraken en dingen die we doen als iemand bijvoorbeeld rare dingen gaat doen. De 2e tip is iets waaraan ik werk. Ik ben erg van de zelfcontrole, zowel fysiek als mentaal, vanwege mijn vechtsport achtergrond, dus de controle opgeven en doen wat ik wil, vind ik lastig. Ik ga vrijdag weer naar een feest met een pil op dus mijn missie is om precies te doen wat jij voorstelt. Gaan met de banaan en mijn impulsen volgen!!

Of XTC nu echt "het" is, denk ik niet. Ik denk dat het voorlopig wel even het nieuwe dingetje met uitgaan is maar niet permanent. Paddo's of LSD lijken me ook wel interessant maar voor de rest (coke, pep, speed etc) dat boeit me niet. Ik hou van emotionele trips waarbij ik gelukkig word.
Takeru
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo nov 13, 2013 4:03 pm

Re: Op mijn 29ste 1e keer XTC

Berichtdoor the_dude » vr nov 29, 2013 11:08 pm

Hahaha dank je man! His dudeness voelt zich gevleid.
Veel plezier met het feest vanavond! Gaat vast weer wat moois worden. Ik ben benieuwd hoe je het gaat hebben! Laat maar wat weten als je dat leuk vindt.

Je lijkt me een verstandige gebruiker. Goed bezig! Ik snap de nieuwsgierigheid die xtc waarschijnlijk heeft getriggerd om LSD en paddo's ook een keer te proberen. Emotionele trips klinkt goed! Mocht je er een meemaken dan zou ik benieuwd zijn naar je report! Volgens mij zitten we aardig op eenzelfde niveau hiermee (verstandig/voorzichtig proberen, en op wat latere leeftijd › ik vanaf mijn 24ste) dus ik ben benieuwd! Zelf was ik na xtc erg benieuwd naar andere dingetjes. Ik heb toen (tot nu toe) speed (zelfde als pep), truffels, en lachgas geprobeerd. Allen erg leuk, avontuurlijk, soms gevaarlijk, en áltijd een hele beleving!

Groetjes en een fijne avond!
my rug was stolen.
Avatar gebruiker
the_dude
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 62
Geregistreerd: ma aug 05, 2013 2:25 pm

Re: Op mijn 29ste 1e keer XTC

Berichtdoor Takeru » za nov 30, 2013 4:08 pm

Ben nu bezig met mijn tripreport te schrijven!!
Takeru
Newbie
Offline
 
Posts: 24
Geregistreerd: wo nov 13, 2013 4:03 pm

Vorige

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron