Vervolg op: tripreports-uppers/testrun-3-fpm-t12699.html
Voor meer informatie zie de link hierboven. ^
Wat
T0:00, 13:00 - +51mg 3FPM oraal
T2:30, 15:30 - +60mg 3-FPM oraal
Sidenote: lichte stimulant tolerantie aanwezig
Algemene Informatie
Spoiler! :
Wie
Man
82kg
1.81m
Setting
Thuis in mijn appartement.
Voorwoord
Gisteren heb ik eveneens de 3-FPM uitgeprobeerd, vandaag wederom, dit keer in een iets hogere dosering waarbij ik voornamelijk ga kijken hoe het studeren verloopt vandaag en hoe deze dosering bevalt.
Ik ga dit rapportje kort houden zonder al teveel bijkomende informatie, mocht men meer willen weten over 3-FPM raad ik aan mijn 1ste testrun rapportje over 3-FPM te lezen
Man
82kg
1.81m
Setting
Thuis in mijn appartement.
Voorwoord
Gisteren heb ik eveneens de 3-FPM uitgeprobeerd, vandaag wederom, dit keer in een iets hogere dosering waarbij ik voornamelijk ga kijken hoe het studeren verloopt vandaag en hoe deze dosering bevalt.
Ik ga dit rapportje kort houden zonder al teveel bijkomende informatie, mocht men meer willen weten over 3-FPM raad ik aan mijn 1ste testrun rapportje over 3-FPM te lezen
Het Rapportje
Spoiler! :
T0:00, 13:00 - +51mg 3-FPM (oraal capsule)
T0:05, 13:05 - Voel het lichtelijk op de maag, toch wel een zure substantie.
Bij herdoseren vandaag zal ik een rennie bijnemen (calciumcarbonaat).
T0:36, 13:36 - Eerste effecten een beetje merkbaar, merk vooral dat mijn concentratie meer gefocused is.
In verband met verplichtingen 'dineren' we vandaag om 15:00, hiervoor moet ik nog even langs de supermarkt om wat ingrediënten te kopen.
Het plan is om na 15:00 (het eten) 60mg bij te doseren en mij dan voornamelijk te focusen op studeren tot ongeveer 18:30 en daarna om 19:00 naar de yoga. Yoga is gratis, in de buurt en vind de kleine dame wel gezellig, plus ik werk wel graag een beetje aan mijn fysieke gesteldheid. Yoga is verder geen sport die ik bewust op zoek al vind ik het stiekem op zich wel leuk.
Voor het nemen van stimulanten heb ik meestal een vrij concreet plan uitgewerkt waar ik mijn energie in ga investeren aangezien het anders nog wel eens wil voorkomen dat ik me keihard ga concentreren op onzinnigheden.
T0:50, 13:50 - Merk toch wel dat het makkelijker wordt om eten weg te leggen, de zak borrelnootjes die ik een half uur geleden heb open gemaakt leg ik weer vol terug het kastje in, 3-FPM is waarschijnlijk toch wel een beetje honger onderdrukkend.
T1:00, 14:00 - Even het appartement uit richting de supermarkt om de hoek.
Net als gisteren lijkt het wederom ongeveer een uur te duren voordat de effecten een beetje volledig zijn opgebouwd.
T1:15, 14:15 - Kom weer thuis aan, merk toch wel dat ik weer een goed humeur heb. Net als de energie van 3-FPM voelt de 'moodboost' eveneens heel natuurlijk, niet overdreven in ieder geval maar wel aanwezig.
T2:30, 15:30 - +60mg 3-FPM (oraal capsule)
+Tabletje calciumcarbonaat (Rennie) om de zuurtegraad te compenseren.
In de tussentijd heb ik heel fanatiek een uitgebreid diner gekookt en gegeten, de keuken opgeruimd, ik merk dat ik wederom vrijwel constant productief bezig ben wat een pluspunt is, nog geen moment stil gezeten en ik kan er wel plezier uit halen om nuttig bezig te zijn.
T2:50, 15:50 - Voel een druk opbouwen van de herdosering, merk het wederom een beetje op de maag, lichte hoofdpijn. 60mg bovenop de 50mg is wellicht een licht hoge dosering.
Het lichamelijk ongemak lijkt van korte duur (5minuten). Ik ben benieuwd hoe de komende 2uur gaan uitpakken aangezien de 1ste 50mg dosering als het goed is nog zal werken tot +/- 17:00. Hier komt dus tijdelijk de 60mg bovenop.
Voel me op zich wel rustig en op mijn gemak tot zover.
T3:30, 16:30 - 1uur verder sinds de laatste herdosering, valt me reuze mee hoe heftig de effecten zijn. Doseren boven de 50mg lijkt weinig extra toegevoegd effect te geven, er is duidelijk sprake van een plafon bij 3-FPM.
T5:00, 18:00 - Sterkste effecten van de 2de 60mg dosering lijken 2,5uur na inname afgenomen te zijn. Effecten lijken te pieken 2uur na inname waarna de effecten langzaam aan lijken af te nemen in kracht.
Effecten voelen momenteel iets meer ontspannen en minder fysiek actief aan.
T5:45, 18:45 - Vertrek naar Yoga.
Verwachting is dat de effecten net als gisteren rond 20:30 zo goed als verdwenen zijn (5uur na inname), effecten voelen nu al zeer mild / nauwelijks merkbaar aan.
T7:45, 20:50 - Kom weer thuis van Yoga, effecten van de 3-FPM lijken vrijwel volledig te zijn verdwenen, geen dip of kater merkbaar, wel lichte vermoeidheid maar het was ook een actief dagje. Verwachting is om wederom prima te kunnen slapen vanavond na een dagje 3-FPM gebruik.
Effecten lijken wederom 5-6uur na consumptie volledig verdwenen te zijn.
Conclusie
Spoiler! :
Net als dat het bij Modafinil weinig zin heeft boven de 200mg te doseren lijkt het bij 3-FPM boven de 50mg doseren beperkt toegevoegd effect te geven.
In de toekomst ben ik van plan de 3-FPM vaker te gebruiken voor studeren en productie gerichte activiteiten in doseringen van 40-50mg waarbij het me ideaal lijkt om om de 3-4uur te herdoseren i.v.m. de trage opbouw van 3-FPM bij orale consumptie.
3-FPM is eventueel leuk als een milde extra op een sociaal avondje maar op zichzelf slechts beperkt recreatief.
Er zijn een paar rapportjes online te vinden waarbij mensen 3-FPM in aanzienlijke doseringen injecteren (niet mijn hobby) en er prima mee weg lijken te komen. Verder lijkt het er op dat 3-FPM geen slachtoffers op zijn geweten heeft voor zover online bekend en op veel bronnen zoals PNW wordt aangegeven dat gebruikers 3-FPM als een zeer veilig middel ervaren.
Wat 3-FPM met je gezondheid doet op de lange termijn valt niet te voorspellen maar over de 2 jaren heen dat 3-FPM op de markt aanwezig is geweest lijkt het zichzelf tot nu toe als een relatief veilig middel te hebben bewezen wat vrij uitzonderlijk is voor stimulanten.
Erg prettig productief dagje weer op de 3-FPM zonder dat het voelt dat ik door mijn lichamelijke reserves heen ben gebrand.
Dat was weer alles, snoep verstandig en have fun.
In de toekomst ben ik van plan de 3-FPM vaker te gebruiken voor studeren en productie gerichte activiteiten in doseringen van 40-50mg waarbij het me ideaal lijkt om om de 3-4uur te herdoseren i.v.m. de trage opbouw van 3-FPM bij orale consumptie.
3-FPM is eventueel leuk als een milde extra op een sociaal avondje maar op zichzelf slechts beperkt recreatief.
Er zijn een paar rapportjes online te vinden waarbij mensen 3-FPM in aanzienlijke doseringen injecteren (niet mijn hobby) en er prima mee weg lijken te komen. Verder lijkt het er op dat 3-FPM geen slachtoffers op zijn geweten heeft voor zover online bekend en op veel bronnen zoals PNW wordt aangegeven dat gebruikers 3-FPM als een zeer veilig middel ervaren.
Wat 3-FPM met je gezondheid doet op de lange termijn valt niet te voorspellen maar over de 2 jaren heen dat 3-FPM op de markt aanwezig is geweest lijkt het zichzelf tot nu toe als een relatief veilig middel te hebben bewezen wat vrij uitzonderlijk is voor stimulanten.
Erg prettig productief dagje weer op de 3-FPM zonder dat het voelt dat ik door mijn lichamelijke reserves heen ben gebrand.
Dat was weer alles, snoep verstandig en have fun.