Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Voor tripreports over stimulerende stoffen.

Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor Jmths » wo aug 26, 2015 12:22 pm



Vervolg op zie:
http://drugsforum.info/tripreports-uppers/testrun-mdpv-19mg-t2-18mg-t11855.html
Voor meer informatie over MDPV zie de link hierboven.

WAARSCHUWING
MDPV IS ONVOORSPELBAAR EN BRENGT RISICO'S MET ZICH MEE.


Wat
17:22 T0:00 - MDPV 24mg oraal

Wie
Geslacht: Man
Gewicht: 79kg
Lengte: 1.81m

Setting
Thuis, alleen in mijn appartementje

Voorwoord
Dit wordt mijn eerste live rapportje, omdat het kan, is weer eens iets anders, eens zien hoe dat uitpakt. In dit rapportje neem ik 1x 24mg MDPV in nuchtere toestand en rustige / stabiele omgeving.

Informatie van interesse.
#1. Zien of de ervaren effecten van gisteren consistent zijn, wordt het wederom een rustgevende trip waarop ik goed kan studeren, etc.
Antwoord achteraf gezien: Wellicht op lagere dosering.

#2. Hoe gaat de MDPV mijn slaap beïnvloeden? Was het toevallig dat ik gisteren niet kon slapen of heeft de MDPV wel dergelijk effect en zo ja in hoeverre?
Antwoord achteraf gezien: Met MDPV is de kans zeer aanzienlijk dat je niet kunt slapen, zelfs als je om 15:00 je laatste dosis hebt genomen, als je om je slaap geeft kun je de MDPV beter laten liggen, amfetamine is waarschijnlijk zelfs wel een stukkie vriendelijker voor je slaap.

#3. Komt het licht hallucinerende gedeelte zoals vanochtend ervaren (vermoedelijk door de MDPV) weer naar boven?
Antwoord achteraf gezien: Erg moeilijk te zeggen, ik dach vanochtend ineens een schaduw achter mijn douchegordijnen voorbij zag komen maar moeilijk met zekerheid te zeggen.

#4. Hoe bevalt de dipje in rustige omgeving.
Antwoord achteraf gezien: De dip was echt pittig, ook in rustige omgeving, heeft waarschijnlijk ook temaken met de dosering.

#5. Hoe bevalt 24mg in 1x, verkenning doseringseffecten.
Antwoord achteraf gezien: Duidelijk teveel in 1x met een opgejaagd gevoel en hartkloppingen als gevolg, ik ga sowieso niet meer boven de 20mg in 1x nemen, het beviel zeer slecht en brengt risico's voor de gezondheid met zich mee.


Het Rapportje
(T-0:30) Van tevoren flinke maaltijd naar binnen gewerkt aangezien het gisteren mijn eetlust totaal ontnam.

17:22 (T0:00) - Inname 24mg MDPV oraal
Note to self: Volgende keer even op een meer rond getal innemen, is makkelijker bijhouden.

17:35 (T0:13) - Merk dat ik licht zweet op mijn hoofd op de haarrand bij mijn voorhoofd, effecten wederom na zo'n 15minuten merkbaar. Begin een beetje nerveus te worden, blijft toch altijd wel weer een beetje spannend. Besluit mijn nervositeit op dezelfde manier aan te pakken als mijn katers.

17:40 (T0:18) - Ik spring onder de douche, poets mijn tanden, beetje shampoo in mijn haar, baartje bij trimmen, mijn baggie chillpants aan, wijd Tshirtje er boven. Slink wat omega 3, beetje magnesium en beetje vitamine C, glaasje water en het belangrijkste, een ontspannen muziekje op de achtergrond (Dustforce music - "9-bit Expedition").
Achtergrond muziek zie: https://www.youtube.com/watch?v=iO7FlB_ ... W6jCwLZLGS

18:00 (T0:38) - Werkt altijd, zit tussen de oren maar als ik mezelf een beetje fris maak en verzorg voel ik me meteen weer wat beter. 8)
Plan is vervolgens om het huis netjes te maken, in de tijd tot nu (18:30) beetje rapportje uittypen.

18:32 (T1:10) - Voel me rustig, merk wel dat er iets gaande is maar heel subtiel op de achtergrond, waar ik bij methylfenidaat nog wel eens aan het twijfelen sla lijkt de MDPV al mijn zorgen volledig te ontnemen. Doet me een beetje denken aan de tijd dat ik tijdelijk dexamfetamin gebruikte voor school wat eveneens wat 'zuiverder' aanvoelt dan methylfenidaat, ik ben er echter vrijwel zeker van dat de bijwerkingen van de MDPV wat minder gewenst zijn, maar die gedachten moet ik loslaten aangezien dat de objectiviteit van de tripervaring aantast.

18:40 (T1:18) - Het duurt even voordat de effecten zich volledig ontwikkelt hebben maar heb het gevoel na ongeveer een uur dat ik op 'piek/plateau' zit. Tijd om op te ruimen, schat over 30min weer een update te posten.

18:50 (T1:28) - Ruim wat overgebleven beetje vettige goed gekruide kip op, maakt me licht misselijk. Voedsel wordt echt ranzig met dit spul op, nog erger dan met methylfenidaat, gelukkig gaat fruit er wel altijd in. Behoefte om meer verlichting te creëren. Voor de inname was ik nog vrij bezorgd of ik wel slaap zou krijgen vannacht, deze zorgen zijn ondertussen verdwenen al is het vermoeden er nog wel, het lijkt me niet zoveel meer uit te maken. Voel me net als gisteren ineens een 'plofmens', buik voelt opgezet, krijg nog eens anorexia van dit spul.

19:02 (T1:40) - Bedenk me net dat op wikipedia staat dat de potentie van MDPV op 4x die van methylfenidaat geschat. Dat zou betekenen dat ik nu zo'n 96mg methylfenidaat aan potente stof in mijn lichaam heb. Zelf zou ik het op zo'n 36mg schatten, wat zou betekenen dat het slechts anderhalf keer zo potent is als methylfenidaat (gevoelsmatig in ieder geval) maar de stimulatie voelt ook niet helemaal hetzelfde, ik weet het niet goed concreet te maken maar ik gok dat het te maken heeft met de ketonegroep in MDPV.

19:10 (T1:48) - Merk ondertussen dat mijn hart iets sneller klopt dan normaal en dat ik af en toe een teug adem hap, niets ernstigs, voel me rustig en in goede staat maar op hogere dosering zou het wel eens wat minder prettige hartkloppingen kunnen veroorzaken gok ik.

Voel me goed, ga er vanuit dat er geen gekke dingen gebeuren maar leg toch even een clonazolam (0,5) alvast klaar, alleen voor de gedachte. Heb ondertussen online contact met een vriend die in de buurt woont. Ik heb ten slotte nog nooit zo'n hoge dosering MDPV in 1x gehad. Ik ben altijd een beetje paranoia en overbezorgd wat betreft drugs maar dit ervaar ik totaal niet als vervelend. Merk eveneens dat ik veel begin te typen (/praten/ratelen).

Voel me zeer geconcentreerd, rustig, lucht inademen voelt prettiger en frisser dan normaal.

19:36 (T2:14) - Toch wat onrustiger dan de vorige keer, net wat afwas gedaan. Even op de bank zitten. Verhoogde hartslag houdt aan, voel me iets onrustiger dan dat ik prettig vind, hier had ik gisteren vrijwel geen last van. Besluit om 600mg kava wortel extract poeder gecapsuleerd oraal bij te nemen voor een mild rustgevend effect, kan echter een uurtje duren voordat ik daar wat van merk.


19:46 (T2:24) - Nadat ik de capsule 'kava kava' naar binnen werk wordt een minuut later mijn hartslag wat rustiger en voel ik mij een wat rustiger, zal wellicht een beetje het mdpv piekje zijn geweest.

19:54 (T2:32) - Wellicht toch een beetje onderschat wat 24mg MDPV 1x doet, van 18/19mg naar 24mg in 1x was wellicht toch een te grote stap in dosering, lijkt me verstandiger om de volgende keer 2x 12mg MDPV oraal in te nemen met 30-60min tussenpauze om vervelende hart belastende pieken te voorkomen. Voel me ondertussen alweer een stuk beter, ga even een poosje achter mijn beeldscherm vandaan, ben er even zat van omdat i er te lang achter heb gezeten.

20:26 (T3:04) - Even in de tuin bezig geweest, voornamelijk weer zevenster onkruid verwijderen. Iets rustigere muziek opgezet (youtube: game music for studying).

21:26 (T4:04) - Weinig verandering, neemt langzaam in effect af, kava zal nu ook wel iets doen. Merk wel dat ik net als gisteren met alcohol haast een instinctieve poging doe om de dip te compenseren, heb nu 2 biertjes op. :p

21:30 (T4:08) - Nog een capsule kava wortel extract (600mg) bij genomen, het is nodig blijkbaar. Zeer weinig zin om wat dan ook te doen, duidelijk last van een 'dipje'. Besluit maar om een beetje te gaan studeren als het toch niet uit maakt.
Ben benieuwd hoe ik vanavond ga dromen aangezien beide middelen mij in het verleden zeer heftige dromen hebben gegeven in het verleden.

21:52 (T4:30) - Laten we zeggen dat het leven even kut voelt, ik ga er vanuit dat het ergste gedeelte van de dip binnen een half uur wel voorbij is, even wat dramatische pianomuziek opzetten om extra in mijn eigen ongenoegen te kunnen wijlen. 8)

22:42 (T5:20) - Wil even laten weten dat de effecten weinig merkbaar meer zijn (op de 'onrustige dip' na dan) een beetje mellow van de kava ben, de kleine dame is ondertussen weer thuis, even kijken hoe het slapen gaat, heb op het moment 0 motivatie om verder te updaten, zal morgen het rapportje afronden, tot die tijd welterusten.

Oke, ik ben net weer wakker, hier komt de afronding van het rapportje.

23:00 (T5:38) - Op dit moment besluit ik maar wat series te gaan kijken, ondertussen voel ik me aardig mellow van de 1,2gram kava maar het ongemakkelijke gevoel van de MDVP dip is nog steeds duidelijk merkbaar op de achtergrond.

00:30 (T6:08) - Op dit moment gaan we tanden poetsen, beetje afronden etc. Ik kan me nog duidelijk herinneren op dit moment "ik ga nu echt niet kunnen slapen ondanks de kava" en "ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen kunnen doorslaan/gek worden van dit gespannen nerveuze gevoel steeds zonder te kunnen slapen". Mijn kuiten voelen nog licht gespannen ook, mijn hartslag is ook nog steeds licht verhoogd (ondanks de kava).

00:45 (T6:23) - Op dit moment lig ik in bed en begin ik aan avondgymnastiek, hier heb ik eigenlijk helemaal niet zo'n zin in maar denk bij mezelf, ik kan toch niet slapen. Was niet vervelend maar voelde me emotioneel afgevlakt plus ik was iets te opgejaagd in mijn hoofd wat niet ten goede kwam.
Na de avondgymnastiek was mijn hartslag aanzienlijk verhoogd en voelde hem duidelijk aanwezig in mijn borst kloppen.

01:00 (T6:38) - Ik lig klaarwakker in bed en voel mijn hart flink gaan en ga er niet vanuit dat ik veel slaap ga krijgen die avond, net als de avond daarvoor na MDVP gebruik. Op dit Ik loop ook vrij intens te ademen en op dit moment besluit ik een ademhalingstechniek uit te proberen om mijn hartslag naar beneden te krijgen.
Het plan was om heel langzaam in te ademen en dan een paar seconden mijn adem in te houden om vervolgens langzaam uit te ademen en weer mijn adem een paar seconden in te houden. Op het begin ging dit moeilijk en merkte dat mijn lichaam tegen stribbelde. En een gegeven moment begonnen de spieren in mijn lichaam te trillen op de zelfde manier wanneer je aan het gewicht drukken bent en dat je zo intens bezig bent dat je spieren beginnen te trillen. Dit ging zo'n 15 a 20min door totdat het geen moeite meer koste om langzaam aan te ademen, het duurde even en het koste wat moeite maar het was zeker weten effectief en voelde me ook aanzienlijk een stuk ontspanner, 10-15minuten wist ik dan ook gelukkig in slaap te vallen.
Verder heb ik zeer rustig geslapen, geen intense dromen of wat dan ook en ik stond pas om 9:45 op tot mijn grote verbazing, moet zeggen dat ik niet kan klagen.

Conclussie
Het werd waarschijnlijk al duidelijk tijdens het lezen maar dit was verre van een prettig tripje wat gedeeltelijk ook mijn eigen domme fout was aangezien ik zo slim was 24mg in 1x te doseren. Mijn lichaam, in het bijzonder mijn hart heeft het flink te verdragen gehad en de kans dat MDPV gebruik je wakker houdt is zeer groot.
Ik heb in mijn leven nooit slaapproblemen gehad en ik slaap altijd snel in en lang door dus dit was zeker nieuw voor me, ik had wat kava op en weet mezelf aardig goed geforceerd in slaap te brengen met ademhalingsoefeningen maar had ik één van beiden weg gelaten zou het me niet verbazen dat ik vannacht de hele nacht had wakker gelegen.

Ik denk dat ik in de toekomst MDPV nog 1x wil uitproberen maar dan met een andere dosering(en) maar voordat ik daar aan begin hou ik er zeker weten nog even wat tijd tussen, ik sta niet echt te springen nu om weer aan de MDPV te gaan maar ben wel geïnteresseerd hoe meerdere kleinere doseringen uitpakt (in tegenstelling tot 1 grote dosering).

Is MDPV linke rommel? Zeker weten is MDPV linke rommel, hier twijfelde ik sowieso niet aan. De meest voorname reden dat ik MDPV wou uitproberen is om een duidelijk beeld te krijgen waarom MDPV nou linke rommel is en dat is goed gelukt al zeg ik het zelf.
De trip was onplezierig aangezien ik me vrijwel constant opgejaagd en gespannen voelde. Voor het informatieve gedeelte voor het triprapport om nou een beeld te krijgen van de werking en risico's is echter een heel duidelijk beeld ontstaan.

De volgende keer geef ik jullie graag weer een rapportje die wat vrolijker van aard is maar het is niet altijd feest. In ieder geval schetst dit een veel duidelijker beeld van wat MDPV doet.

Snoep verstandig. :wave:

PS: Dit is een oud gekopieerd rapport
Laatst bijgewerkt door Jmths op wo aug 16, 2017 9:05 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor Monologic » do okt 22, 2015 12:19 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op vr mei 25, 2018 5:50 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor Jmths » do nov 05, 2015 12:22 pm

Thanks, sowieso leuk om een reactie te krijgen. :)
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor Poseidon » vr nov 06, 2015 3:52 pm

Was er al van op de hoogte dat dit troep van de bovenste plank is maar bedankt dat je voor onze community hier dit systematische, heldere repport geschreven hebt.

Sowieso zijn al je verslagen grote klasse Jmths. :wink:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor Jmths » wo nov 18, 2015 9:55 pm

Poseidon schreef:Was er al van op de hoogte dat dit troep van de bovenste plank is maar bedankt dat je voor onze community hier dit systematische, heldere repport geschreven hebt.

Sowieso zijn al je verslagen grote klasse Jmths. :wink:


Heuheuh, dank u! :kleuter:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor xastur » ma aug 07, 2017 7:55 pm

had 100mg als sample gekregen denk bij nader inzien toch niet ga testen. ik kan nooit maat houden. zal het effect duidelijk milder zijn als ik eerst een benzo pak en minder kans op zware halicunaties ervaar?
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm

Re: Testrun MDPV 24mg hartkloppingen (live)

Berichtdoor Monologic » di aug 08, 2017 2:14 am

“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner