Hee iedereen,
Ik ben nieuw op dit forum, dus zal mezelf even voorstellen.. Mijn naam is Rob en kom ff een ervaring delen.. met wat vragen.
Een paar weekjes terug, hebben een paar (8) vrienden en ik besloten om eens een leip avondje te houden bij iemand thuis.. Dat werd dus afgelopen zaterdag.
Eenmaal gearriveerd, moesten we de tikkels nog fixen. Alleen dat verliep niet helemaal volgens plan..
Gelukkig, was de buurman van de kerel waar we de party hadden, pillen dealer. Dus wij vragen onze vrienden, hoeveel moeten jullie. Baablababa dus wij 10 pille voor ---- gehaald.. voorgeschoten.
Rond 10 uur 's avonds was iedereen aanwezig, en begon 't feest een beetje op gang te komen.
Dus iedereen een ''Paarse Lamborghini van 230mg) gepopt... sommige een hele in 1x.. maar die lieten het ook bij 1.
Ik begon mooi met een halve, na een uur, voelde ik hem lichtjes opkomen... helaas pas na 1,5 uur kwam die redelijk goed in, Maar niet echt super dus nam nog een halve erbij.. Daar voelde ik ook niet bijster veel van. Wss omdat ik de hele tijd aan t praten was en dus niet kon spacen op muziek en dergelijke. We kregen er ook nog witte etnies bij uiteindelijk, waar schijnbaar ook nog 40mg pcmp in zat.. of zoiets. Totaal 1,5 pil van gehad, net als van die lambo's..
Na de laatste ongeveer, was mn serotonine voorraad zo leeggezogen, dat ik gwn helemaal vaag was en zowat niks meer voelde. Er stond een soort vervelende druk op mn kop, en mn kaken.. mn spieren stonden overal gwn gespannen. Kon me niet echt goed meer concentreren op gesprekken.
Maja dus rond 6 uur s ochtends appt een kameraad mij: ''AFTERPARTY BIJ JEF''
Daar had ik wel zin in, maarja was kapot moe.. dus maar ff een niff van 150 ofz weggewerkt..
helemaaal waus die kant op gelopen, daar nog 250mg aan niffies gehad ongeveer.. Maarja ik was wel wakker alleen gwn hersendood, kon praten en gezellig doen maar t liefst zat ik voor me uit te staren en me vaag te voelen. (thx to the hasj joints too)
Had ook niks gegeten die nacht, wat ik normaal altijd doe.. met pep eet ik zo 1,5 pizza weg.
Maarja die dag niet geslapen, volgende dag 15 uur gemeurd lol..
Die dag erna, voelde ik me nog toppie, (nadat ik geslapen had) ik had uren langen app gesprekken dit dat.. en toen kwam DOOMSDAY DINSDAG... Damn... k ben een keer zo brak geweest psychisch dat ik aan zelfdoding zat te denken... dit kwam niet in de buurt maar jezus ik voelde me letterlijk een robot, geen emoties, nergens van genieten, geen doelen... En was sinds kort bezig met een leuke meid en ik was gwn te debiel om normaal met dr te praten.. dus hield mn bek maar haha.
Wat ik me dus afvraag he.. zon avondje als dit komt 1x per maand voor. eerder zowat 2x per week maar dan zonder al die pillen.. maar to the point.. hoe schadelijk is deze combinatie voor je hersenen? dus 700mg mdma, 80mg pcmp, hasj, wiet, alcohol, 400mg speed.
K weet dat dit schade oplevert, maar wil weten of ik hier op lange termijn zwaar last van krijg of dat dit 1x per maand te doen valt, volgende keer trouwens max 300mg ongeveer.. dit was way to much.
grtz