Ik ben nieuw hier en zou graag wat ervaringen van andere "stoppers" horen. Ik ben een vrouw van 29 en ben op mijn 26ste voor het eerst in aanraking gekomen met wiet. Wat begon met af en toe een jointje voor de gezelligheid is binnen 3 jaar uit de hand gelopen naar een verslaving waarbij ik minimaal 3 joints per dag rookte. Met de nadruk op rookte

De eerste keer stoppen was een aantal maanden geleden tijdens de zomervakantie. Met een vriendin ging ik naar Italie, het perfecte moment om te stoppen dacht ik. Ik heb me tijdens deze vakantie eigenlijk alleen maar beroerd gevoeld, geen eetlust, paniekaanvallen, zweetaanvallen you name it. Bij terugkeer in NL was de eerste tussenstop de coffeeshop.
Daarna nogmaals een poging gedaan, 10 dagen volgehouden en daarna helaas weer voor gaas gegaan.
Nu dus bezig aan de derde poging en ik moet bekennen dat ik deze keer geen enkele behoefte voel om weer een joint aan te steken. Wel ben ik net als in Italie erg geschrokken van de afkickverschijnselen. Dit is nu de derde dag dat ik nuchter ben, maar ook nu heb ik extreem veel last van zweet/paniek/angstaanvallen waarbij ik me soms zo onprettig voel dat ik gewoon niet meer weet wat ik met mezelf aan moet. De nachten gaan gelukkig beter, het inslapen gaat tot zover best oké. Af en toe zeiknat wakker worden van het zweet hoort erbij en als ik me dan weer omdraai ben ik ook weer vrij snel vertrokken.
Nu is dus mijn vraag aan jullie, hoe zit het bij jullie met de afkickverschijnselen na het stoppen met blowen? Voelen jullie je soms ook zo rot? Geen eetlust? Bibberig etc?
Alvast bedankt,
Groetjes Kris