djeemen schreef:Succesverhaaltje Al kwam je wel uit een diep dal
Raver schreef:Ik gebruik nu ook een onderhouds dosis Baclofen 80mg die ik van Brijder (!) Voorgeschreven krijg. Ik hoop dat ze er meer mee gaan werken voor andere mensen die het nodig hebben.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Druks schreef:Dat lijkt me de afkick van Baclofon. Die is best pittig.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Raver schreef:Vanmorgen voor het eerst een minder prettige ervaring gehad met Baclofen. Ik was me dosis vanmorgen gewoon stomweg vergeten. Rond een uurtje of 12 begon ik me raar te voelen en lichte kramp in me kuiten. Voelde me totaal niet lekker en had het koud. Toen kwam Baclofen ineens in me op en nadat ik het ingenomen had en het zijn werking begon te doen verdwenen de vage klachten.
Misschien zat het tussen me oren of misschien niet. Maar denk post het hier toch even ook.
rob91 schreef:Ik lees hier veel over Baclofen ervaringen. Misschien heel naïef van mij, ik dacht dat dit een wondermiddel was zonder nadelige bijwerkingen die je van je cravings afhouden. Dit is dus een illusie? En hoe hebben jullie die Baclofen verkregen? Ik vind het altijd enorm ironisch om van de ene verslaving in de andere gepleurd te worden..
Perry schreef:zegt de benzo koala
Perry schreef:Jahoor, ik wist alleen niet zo goed hoe ik op zijn/haar(?) topic kon reageren zonder lullig te doen, dus reageerde ik niet. Toen opende ik dit topic om deze post te zien en dacht ik: Ja, fuck it, dan maar wel lullig doen.
Raver schreef:Vandaag op de dag 7 maanden clean. Het gaat nog steeds goed.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Protoderator schreef:Raver schreef:Vandaag op de dag 7 maanden clean. Het gaat nog steeds goed.
Ga zo door man, lekker bezig.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast