Raver schreef:Ik ben niet lang verslaafd geweest aan de GHB dus misschien heb ik de Baclofen helemaal niet nodig. En de angst blijft ook niet voor altijd.
Raver schreef:En ik geloof er ook echt in dat wilskracht en motivatie ook tegen terugval werkt. En uiteindelijk trekt die zucht wel weg.
FRESH schreef:Raver schreef:Ik ben niet lang verslaafd geweest aan de GHB dus misschien heb ik de Baclofen helemaal niet nodig. En de angst blijft ook niet voor altijd.
Ik geloof niet dat het echt wat uitmaakt of je lang of kort verslaafd bent geweest, als het je eenmaal in z'n duivelse klauwen heeft zal je veel professionele hulp lange tijd nodig hebben.Raver schreef:En ik geloof er ook echt in dat wilskracht en motivatie ook tegen terugval werkt. En uiteindelijk trekt die zucht wel weg.
Ik ben er van overtuigd dat échte wilskracht de beste motivatie is. Wees eerlijk en heel erg kritisch naar jezelf.
Raver schreef:Eergisteren 5mg van me avond dosering afgehaald. Voel me nog steeds hetzelfde als voorheen. Lichte spanning maar slapen gaat nog steeds net zo goed. Krijg voor die 5mg wel 3mg melatonine.
Maandag gaat de dosis van 1800 eruit. Dan heb ik alleen om 1300 een dosis en voor 't slapen. Wel spannend maar misschien valt t wel ontzettend mee dus ga het gewoon over me heen laten komen.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
djeemen schreef:Een verslaafde is niet zomaar maandenlang nuchter, hij is maandenlang elke dag 1 dag nuchter. Probeer elke dag gewoon per dag te bekijken. Volgende week gaat het (mijn inziens) pas echt voor je beginnen. Wil je er nogmaals veel succes mee wensen.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten