Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB probleem!

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: GHB probleem!

Berichtdoor kaasje » di feb 16, 2016 11:27 pm

Zal wel snel beginnen beteren hoop ik!
Hoe ervaar je die verwardheid (delirium)? In mijn hoofd vergelijk ik het altijd met de ijlende staat die je soms ervaart wanneer je ziek bent, maar dan nog een pak extremer, denk ik een beetje in de goede richting?
Blijf je optimisme behouden, je leven is meer dan deze kutperiode hé! :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » wo feb 17, 2016 9:23 am

Zo heerlijk geslapen vanacht :D Eindelijk na weken. Ik had gevraagd of ze de tijden wat konden verschuiven ivm me nachtrust. Hehe dit had ik echt even nodig.

Donderdag of vrijdag wordt ik over geplaatst naar Brijder. Omdat dat meer voor mijn regio is. En ik daar eerst heen zou gaan, maar omdat ik natuurlijk in een crisis situatie verkeerde mocht ik meteen naar Amsterdam Jellinek.

Ik kom straks even terug voor je vraag kaasje. :)

Update;
Toen ik binnen kwam zat ik in een psychose, daar kan ik me niets van herrineren. Ik hoorde van mede cliënten dat ik schreeuwend over de afdeling liep Help Help Help! Maar je hebt zo'n gigantische onrust in je hoofd dan.. Het is zo klote. Toen hebben ze me dosis verhoogd naar 4.5 ml naar 6ml per 2 uur. (In de vorm van Xyrem ofcourse). Sinds dien voel ik me helemaal prima. Inmiddels is die 6ml afgebouwd naar 5ml. Ik had alleen nog wat last van slecht slapen door die vage onrust in me hoofd. Maar vanacht.. :hulde:
Laatst bijgewerkt door Raver op wo feb 17, 2016 2:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » wo feb 17, 2016 1:59 pm

Morgen om 09 00 wordt ik per ambulance nota bene :rock: naar Den Haag gebracht. Afbouwschema is door de artsen bekeken en blijft hetzelfde. Daar nog 8 dagen en dan begint het echte werk eigelijk pas.

Werken aan me oorzaak van me verslaving. De oorzaak is sowieso een angststoornis/PTSS door trauma's waar ik verder niet al te veel over ga praten.
Ook wil ik echt werk gaan doen wat te maken heeft met detox of voorlichting. Ik overweeg het heel erg MBO verpleegkundige nv 4 te volgen en dan hopelijk een baantje in een detox. :grin: Lijkt me onwijs leuk om die mensen te helpen, en ook omdat ik zelf in deze situatie gezeten heb. We zijn er nog niet maar ik zit in ieder geval niet meer in die verschrikkelijke psychose/delirium... Bah wat is dat verschrikkelijk. :shock:

Groetjes van Raver vanuit Amsterdam. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » wo feb 17, 2016 11:30 pm

Heerlijk he, slaap! Op naar nog zo'n nacht zou ik zeggen, en voor morgen veel succes :wave:
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » do feb 18, 2016 12:02 am

Mooi om te horen dat het beter met je gaat! 8-) Top!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » do feb 18, 2016 8:48 am

Nog zo'n heerlijke nacht slaap. Vandaag naar brijder Den Haag. Zit nu op 4.5 geloof ik.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » do feb 18, 2016 9:31 am

Goed nieuws allemaal 8-)

Sterkte vandaag bij je overgang naar een andere kliniek!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » do feb 18, 2016 2:58 pm

Overbracht is goed gegaan. Alle schema's zijn over gefaxt dus ik kan zo weer door waar ik gebleven ben. Even 1 dag stabiel blijven in verband met andere soort xyrem. Kreeg bij die crisisopname ook echt 4.5ml. Hier krijg ik 15ml om aan die 4.5 te komen. Zit dus sterkte verschil in.


Op naar een beter leven en vrij van die verschrikkelijke GHB. :hulde:

Als je een g gebruiker bent en lees je dit, en denk je ach ik kan t wel onder controle houden.. Dat dacht ik dus ook. :grin:
Laatst bijgewerkt door Raver op do feb 18, 2016 7:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » do feb 18, 2016 6:32 pm

Net weer een gesprek gehad met de arts. Morgen gaan we beginnen met afbouwen. 2ml per dag. Wel krijg ik een half uur voor en na m'n dosis een vragenlijst dus mocht ik teveel gaan ontwennen doen we het rustiger aan. Ze willen het niet te zwaar voor me maken aangezien ik al een delirium gehad heb. En ook vanwege m'n angststoornis.

Maar ik voel me zo ontzettend vrolijk dat ik eindelijk in goede handen ben. Ik heb hiervoor natuurlijk in een crisisopname gezeten. Maar nu gewoon in een echte kliniek. Wel gesloten ivm m'n zelfmoord uitingen tijdens m'n Delirium/psychose.

Zit hier met heroïne junks etc, ik ben de enige ghb addict. Maar ze hebben liever ook maar 1 ghb addict per keer vanwege de tijd die het kost.

Die Xyrem smaakt lekker naar sinaasappel, als ze dat op straat zouden hebben zouden er vast kinderen sneuvelen. Hmmm sinaasappelsap hahha :grin:

Ik kan niet wachten eindelijk weer een normaal leven te gaan leiden. Ik heb zelfs al een doel voor ogen. Ik wil verpleegkundige worden en dan de richting op gaan van verslaving. Dat vind ik zo enorm intressant. Gewoon me roeping zegmaar. Ook weer lekker m'n hobby's op te pakken. Vissen voornamelijk, ben een groot fan van karpervissen. Heb er honderden misschien wel duizend euro in gestoken. Maar door al me drugs gebruik ben ik me hele intresse hiervoor verloren. :roll2:

Greetz vanuit Brijder Den Haag! :wave:
Laatst bijgewerkt door Raver op vr feb 19, 2016 4:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » do feb 18, 2016 7:41 pm

Super Raver!

Wat een fijn bericht om te lezen, zeker in tegenstelling van vorige week om deze tijd.
Respect !
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Prototype » do feb 18, 2016 11:30 pm

Fedex schreef:Super Raver!

Wat een fijn bericht om te lezen, zeker in tegenstelling van vorige week om deze tijd.
Respect !
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » vr feb 19, 2016 9:29 am

Update!

Vanacht is de afbouw al begonnen. Straks weer contact met de arts. Tot nu toe nog weinig ontwenning.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » vr feb 19, 2016 1:02 pm

Arts gesproken, over een weekje ongeveer is de GHB afgebouwd. Daarna ga ik nog me benzo's afbouwen binnen de kliniek. Maar daar hoor ik meer over.

Dit weekend blijf ik stabiel op 13ml Xyrem omdat er in t weekend geen arts aanwezig is. Maandag beginnen we met per dag 2ml van me dosis af te halen. Ik krijg constante vragenlijsten over hoe ik me voel etc. Dus gaat het even slechter blijven we een dagje stabiel. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » vr feb 19, 2016 9:26 pm

Fedex schreef:Super Raver!

Wat een fijn bericht om te lezen, zeker in tegenstelling van vorige week om deze tijd.
Respect !
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » vr feb 19, 2016 11:16 pm

Zometeen even m'n valium halen en dan weer lekker slapen. Ik wordt meerdere keren onderbroken snachts voor me Xyrem en bloeddruk. Maar voor de rest slaap ik heerlijk. :love: Geen last meer van die verschrikkelijke onrust in m'n koppie.

Zit nu op 13ml Xyrem en 40mg diazepam.

Greetz Raver :wave:
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » zo feb 21, 2016 11:50 am

Morgen als de arts weer aanwezig is gaan we weer verder met afbouwen. 2ml per dag. Half uur voor en half uur na me dosis bloeddruk check en ontwenning vragen lijst. Kost veel tijd een ghb addict zeggen ze hier. Zal ook best wel.

Me ouders en familie komen vanmiddag lekker langs en dan gaan we een wandeling maken in het bos in de omgeving. :woeh: De kliniek ligt best mooi gelegen. Ik zit weliswaar gesloten omdat ik het over zelfmoord had en omdat hier gewoon eerder plek was. Vooe de rest ben ik de meest normale van de hele groep. Er zitten nogal wat agressieve methadon gebruikers etc. :| Voor mij zijn er geen maatregelen nodig. Wel kan ik een uc verwachten als ik weer binnen kom.

Nu ik zoveel vrije tijd heb speel ik vooral spelletjes op m'n telefoon een lees tijdschriften. Iemand een goeie tip voor een smartphone game? Eentje waar je gewoon je tijd in kan steken. En niet iets zoals flappy bird ofzo.. Daarnaast teken ik wat af en toe, niet iets speciaals voor zover. Ook heb ik een hele lijst bijgehouden met wat voor verschrikkelijke dingen ik de eerste 3 dagen heb gehad. Hallicunaties, heftige angstaanvallen, zware verwardheid etc. Deze neem ik mee naar me huis. Zodra ik trek krijg ga ik dat lezen.

Voor mezelf heb ik een hele lijst geschreven van wat ik in stapjes wil gaan verbeteren in m'n leven. Rustig aan me hobby's weer gaan oppakken. Andere opleiding volgen maar dit Heb ik al in een eerdere post gepost.

Ik heb een tijdje aan fitness gedaan, daar haalde ik echt enorm veel positieve energie uit. Ik denk.. nou ik weet eigelijk wel zeker dat ik ook weer ga sporten.

Party's en festivals zijn voor mij dit jaar even niet van toepassing. Ik moet mezelf in bescherming nemen. Want dat is de kat op het spek binden. Zeg ik t zo goed? Ach ja jullie snappen wat ik bedoel toch.

Dus momenteel gaat het goed met me, maar verwacht dat het vanaf morgen iets zwaarder gaat worden. Maar dat neem ik voor lief.

Greetz Raver :wave:
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor djeemen » zo feb 21, 2016 12:04 pm

Veel sterkte. Misschien zijn er wat die oude mario spelletjes te downloaden, die zijn kwa tijdsduur en gameplay ijzersterk. Feestjes de komende tijd lijkt me inderdaad geen goed idee :)
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » zo feb 21, 2016 12:51 pm

Raver schreef:
Nu ik zoveel vrije tijd heb speel ik vooral spelletjes op m'n telefoon een lees tijdschriften. Iemand een goeie tip voor een smartphone game? Eentje waar je gewoon je tijd in kan steken. En niet iets zoals flappy bird ofzo..

Agar.io 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor yoghurt » zo feb 21, 2016 1:23 pm

plants vz zombies 2
yoghurt
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 73
Geregistreerd: di feb 22, 2011 5:17 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Ivo » zo feb 21, 2016 1:28 pm

Pocket Morties :D

De rest van je plan ziet er goed uit, je klinkt alsof je gemotiveerd genoeg bent om er mee te stoppen :) Succes.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 22, 2016 10:30 am

Thanks voor de game tips :)

Ik begin vandaag verder met de afbouw.
Maandag: 11ml
Dinsdag: 9ml
Woensdag:
Donderdag: 5ml
Vrijdag: 3ml
Gehele weekend stabiel op 3ml vanwege het ontbreken van een arts.
En ik krijg standaard elke dag om 08 00 13 00 18 00 en 22 00 10mg diazepam.

Na me GHB afkick ga ik naar een medium care afdeling voor me benzo verslaving. En dan ga ik als een clean persoon naar buiten!
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor djeemen » ma feb 22, 2016 11:05 am

Goed bezig. Hoe lang gaat de benzo afkick duren denk je?
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 22, 2016 12:55 pm

Dat is mij zelf ook nog vrij onduidelijk. Dat hoor ik van de arts als ik ben afgekickt van de ghb. Volgende week maandag/dinsdag ben ik ghb vrij.

Dan bespreken we het verdere behandelplan. Misschien dat ik een weekje op de medium care zit en daarna verder via de huisarts afbouw.

Ik krijg wel nabehandeling van Brijder en de GGZ. Werken aan de oorzaak van de verslaving.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor djeemen » ma feb 22, 2016 4:21 pm

Top man, je bent al van ver gekomen!
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 22, 2016 5:49 pm

Zit nu al de hele dag op 11ml. Heb eigelijk nergens last van op zweethandjes opvliegers en wat jeuk na.

Ik heb ook de arts net weer gesproken, ik ben volgende week maandag ghb vrij. Dan gaan ze de benzo's afbouwen en de gabapentine. Had die gabapentine toen gekregen tegen die onrust in m'n kop de eerste paar dagen. Maar die mag niet zomaar gestopt worden ook. Ik heb wel gevraagd of ik alsjeblieft op een andere afdeling geplaatst kan worden als ik ghb vrij ben. Maar dat moet eerst bekeken worden of er plek is. Maar ik heb nu een kamer met camera toezicht en met een benzo afbouw heb je die minder nodig als een ghb afbouw. En misschien hou ik dan wel een plek bezet van iemand die ook hard Hulp nodig heeft.

Morgen naar 9ml. Zal dan wel even updaten Hoe dat is. Ik verwacht wel nog dat ik wat depressief ga worden. Het is niet dat ik er van uit ga hoor maar sta er zeker niet raar van te kijken als dat wel zo is.

Ik heb nu al een beetje zucht naar zo'n echte zorgeloze ghb rush. :roll: Dat had ik echt nooit verwacht gewoon na zo'n eng delirium. Ik ga toch brijder even vragen of baclofen geen optie is tijdelijk tegen terugval. Aangezien ik pas een maand nadat ik ben afgekickt aan m'n EMDR behandeling mag beginnen. Anders ben je nog niet compleet jezelf zegt GGZ.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » di feb 23, 2016 11:46 am

Vandaag 9ml, beetje last van onrust en zweethandjes. Maar meer als dat gaat er lichamelijk niet komen volgens de arts. Mentaal kan ik wel een depressie verwachten.

Daarna wordt ik gelukkig over geplaatst naar een andere afdeling voor m'n benzo afbouw. Die gaat zo'n 2 weken duren. Wordt wel zwaar dus.

Ik zei tegen de arts dat ik nu alweer merk dat ik zucht krijg naar dat zorgeloze gevoel van GHB. En... Hij begon over Baclofen :grin: :hulde:
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » di feb 23, 2016 9:11 pm

Ervaar nu aan het einde van de dag op 9ml iets meer ontwenning dan alleen onrust en zweethandjes. Ook heb ik wat last van down gevoelens en angstiger dan normaal.

Me bloeddruk was normaal altijd +/- 120/60 en die is ook gestegen naar 138/78. Komt allemaal door de afbouw wordt hier gezegd. Niets om me zorgen over te maken. Maar vond het toch even leuk hier over te updaten.

Er is nog wel intresse toch? Niet dat ik voor jan lul typ :p
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » di feb 23, 2016 9:15 pm

Absoluut! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor kaasje » di feb 23, 2016 9:56 pm

Er is zeker interesse, denk dat dit een mooi informatief topic is voor eventueel toekomstige lotgenoten. :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » wo feb 24, 2016 2:29 pm

Vandaag al de hele dag op 7ml. Ik merk erg aan mezelf dat ik down begin te worden. Morgen naar de 5, vrijdag naar de 3, weekend stabiel en dan maandag stoppen. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron