Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB probleem!

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Rudolph » wo feb 24, 2016 3:06 pm

Gaat de goede kant op, hou vol!
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » wo feb 24, 2016 6:47 pm

Ik hou me taai!

Morgen hoor ik meer over een geplande afspraak volgende week met een ambulante behandelaar en een arts. Dan gaan we bekijken wat de beste nabehandeling is. Ik kan en mag pas over een maand beginnen aan me EMDR behandeling en cognitieve gedragstherapie. En ik merk de zucht nu al, en dan is een maand lang. Ook nemen die therapieën de zucht niet weg maar pakken wel de onderliggende oorzaak van m'n verslaving aan.

Ik zelf wil die maand overbruggen met baclofen. Daar had 1 van de 2 artsen hier het al over dus tijdens dat gesprek de optie maar eens bekijken.

Momenteel last van opvliegers zweten en down zijn.

Greetz Raver.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » wo feb 24, 2016 11:04 pm

Sterkte Raver, je bent goed bezig :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » do feb 25, 2016 11:25 am

Thanks Maurits voor je steun sowieso dit gehele topic al.

Vandaag op 5ml, morgen naar 3 en dan mag ik ervoor kiezen meteen te stoppen of het weekend stabiel op 3 zitten en dan maandag stoppen als er weer artsen aanwezig zijn.

3ml Xyrem is volgens mij amper 1ml illegale ghb. Even bekijken hoe ik me aant einde van de dag voel en dan ga ik daarover beslissen. Meestal beginnen de meeste ontwenningsverschijnselen pas later op de dag. Als me lichaam merkt dat het iets minder ghb krijgt dan normaal.

Ontwenning is wel zeer minimaal, alleen zweethandjes opvliegers en wat down zijn. Wel ben ik constant moe, maar dat is best logisch na zo weinig slaap laatste weken.

Greetz Raver :wave:
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor FRESH » do feb 25, 2016 2:47 pm

Persoonlijk zou ik het weekend 3 ml blijven nemen.
Volgende week dan stoppen.
FRESH
Offline
 

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Prototype » do feb 25, 2016 8:36 pm

Laatste loodjes man! Succes! :hulde:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » do feb 25, 2016 9:10 pm

Volgende week donderdag heb ik een afspraak met 2 artsen en m'n ambulante behandelaar. Gaan we eens bekijken hoe we veilig zonder terugval de maand gaan overbruggen voor ik aan de oorzaak van m'n verslaving kan werken. Volgens m'n arts kan ik ook nog een maand klinisch ergens verblijven. Maar ik heb wel een beetje heimwee en wil zodra ik clean ben eigelijk gewoon naar huis. Misschien dat ze al zo ver zijn dat er baclofen ingezet kan worden tegen m'n zucht. Want ik heb trek in GHB, hoe is het mogelijk na die verschrikkelijke tijd. Maar op 1 of andere manier vragen m'n hersenen "geef me dat zorgeloze gevoel" "ach 1 buisje kan geen kwaad als je buiten bent" :s


@ FRESH

Mijn keuze is ook gegaan voor die 3 ml in het weekend en dan maandag met het bijzijn van een arts stoppen.

@Prototype

De laatste loodjes zijn het zwaarst inderdaad. Heb hoger gescoord op de vragenlijst van ontwenning dan normaal dus dat betekende een extra diazepam.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » vr feb 26, 2016 11:11 am

Hey Raver,

Ik denk dat je echt geluk hebt met het feit dat je afkick (relatief) zo voorspoedig gaat. Misschien is het wel een goed idee om toch klinisch opgenomen te blijven. Denk dat veel verslaafden het gevaar van terugval in GHB-gebruik onderschatten... :|

Daarnaast zal het psychologisch gezien (oa zelfrespect, schaamte) ook zwaar voor je zijn mocht je weer terugvallen. Persoonlijk zou ik dus het zekere voor het onzekere nemen en nog een maandje klinisch opgenomen blijven. Je komt de tijd wel door met filmpjes kijken, internetten, neem Netflix op een iPad enz.

Sterkte en wijsheid bij je beslissing! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » vr feb 26, 2016 11:53 am

Maurits

Waarschijnlijk is dat de aller beste optie inderdaad. Ik merk de zucht nu al namelijk. Wat een akelige drug -als je er verslaafd aan bent of geweest- zeg.

Vermaken doe ik me opzich wel. Ben een groot fan van muziek en heb ook m'n speaker meegebracht. Ook kan ik me goed vermaken op m'n smartphone. Met het spelletje Hay Day. Beetje de boer spelen. :lol:

Als ik nog een maand klinisch blijf opgenomen heb ik wel de vrijheden even met m'n ouders de stad in te gaan bijvoorbeeld.
Dus dan zit ik niet meer gesloten zoals nu.

Maar we zijn er nog niet, moet hierna me benzo's en gabapentine nog afbouwen.

Ik kom er wel, even doorzetten!
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » vr feb 26, 2016 12:02 pm

Raver schreef:Maurits

Waarschijnlijk is dat de aller beste optie inderdaad. Ik merk de zucht nu al namelijk. Wat een akelige drug -als je er verslaafd aan bent of geweest- zeg.

Vermaken doe ik me opzich wel. Ben een groot fan van muziek en heb ook m'n speaker meegebracht. Ook kan ik me goed vermaken op m'n smartphone. Met het spelletje Hay Day. Beetje de boer spelen. :lol:

Als ik nog een maand klinisch blijf opgenomen heb ik wel de vrijheden even met m'n ouders de stad in te gaan bijvoorbeeld.
Dus dan zit ik niet meer gesloten zoals nu.

Maar we zijn er nog niet, moet hierna me benzo's en gabapentine nog afbouwen.

Ik kom er wel, even doorzetten!

Klinkt goed 8-)

Neem idd vooral de tijd voor alles, niks overhaasten. En geen risico's nemen door overmoed...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » vr feb 26, 2016 5:32 pm

Ik heb net de arts gesproken, en die zei dat die 3ml die ik nu nog krijg eigelijk te verwaarlozen is. Ik ben dus bij deze gestopt met de afbouw en clean van de GHB. :grin: :rock2: :woeh:

Lichamelijk hoef ik niets te verwachten op wat zweethandjes na. Mentaal kan ik wel een dip krijgen maar die begin ik sowieso al te krijgen.

De eerste dagen in de crisisopname -voor zover ik me kan herrineren- waren verschrikkelijk. Maar de rest van de afbouw is eigelijk vrij pijnloos verlopen. Daar ben ik enorm blij mee.

Nu een mededeling voor de beginnend GHB gebruiker. Denk niet dat verslaving jou niet overkomt, want dat dacht ik ook. Verslaving kan iedereen overkomen. En eenmaal verslaafd is kliniek de enigste optie.

Misschien nog wat bruikbare tips:
Niet elk weekend gebruiken, en zeker geen heel weekend door dosen.
Zorg gewoon dat als je niet van plan bent GHB te gaan gebruiken het ook niet hebt staan. Want die verleiding... Is voor vele te groot.
Luister niet naar dat ene stemmetje; "ach 1tje nog, je hebt er toch geen kater van, het is lichaamseigen stof so what?, niemand merkt het aan je, het is goedkoop en beter als alcohol dus neem maar gewoon".
Nooit slapen op GHB
Gebruik gewoon voor plezier en niet om iets te onderdrukken want dat gaat gewoon tot een verslaving lijden.
Ben je verslavingsgevoelig? En weet je dat van jezelf? Blijf van GHB af.
Want zodra verslaafd.. Is de lol er vanaf! Geloof me!

Nu het volgende hoofdstuk voor mij; benzodiazepines.
Die ga ik ook binnen deze kliniek afbouwen. Dat begint volgende week al. Best zenuwachtig. Maar ik ben pas 19 jaar oud dus dit is een hele leerzame les voor mij.

Ook ben ik verbaast dat dit een topic van 9 pagina's is geworden.
Daarnaast wil ik bepaalde mensen bedanken voor hun steun in de afgelopen weken sinds ik dit topic opende.
Maurits
JB_
Fedex
Someone
Amvitamientje
Bedankt :hulde: :love:


Greetz Raver :wave:
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Miss E » vr feb 26, 2016 8:48 pm

Goed dat je clean bent van de ghb, houd vol! :grin:
Avatar gebruiker
Miss E
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1684
Geregistreerd: ma mei 27, 2013 2:44 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » za feb 27, 2016 8:58 am

Netjes, goed bezig en ik lees op afstand. Graag gedaan, het was alleen gebaseerd op mijn eigen ervaring. En zo zie je ook hier maar weer, dat het niet voor iedereen geldt. Ik heb ook hier weer van geleerd. Maar het experimenteren met andere medicatie, op enkel diazepam na, zou ik zelf niet durven.

Ook iets wat ik onwijs goed van je vind, is dat je je trots had, en het kost wat kost zelf wilde doen. Eenmaal je trots gepasseerd, en een goede stap in de richting gezet uiteindelijk. Daarom viel ik bijna letterlijk van mijn stoel, dat je eerst een delier moet krijgen willen ze je helpen.. Hoe spijtig ook, heeft dit voor jou uiteindelijk goed uitgepakt. Het is er nu veel te vroeg voor, en je bent nog hard op weg naar jezelf, maar ik ben wel benieuwd of je hier iets mee gaat doen, of dat je het erbij laat?

Ik las dat je familie je kwam opzoeken, daar kun je ook enorm dankbaar om zijn. Ik weet zeker dat dit bij heel veel verslaafden het geval niet is.

Heel veel succes met je volgende stap, en het hebben van craving is niet vreemd. Ik heb dat ook een paar keer gehad. Uiteindelijk de g op slot in een kast waar ik niet aan kom, en de sleutel aan iemand meegegeven. Het hebben van geen lichamelijke klachten woog voor mij uiteindelijk meer op tegen de craving.
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 29, 2016 11:21 am

Bedankt voor je reactie Fedex.

Ik heb wel echt last van de trek in GHB, heb wel een andere telefoon gehaald met een ander nummer. Al het contact verbroken met GHB gebruikende mensen en dealers. Maar die trek in GHB is zó aanwezig. Ik kan het niet geloven na die verschrikkelijke laaste dagen thuis voor me detox.

Ik zit momenteel nog veilig in de kliniek, nog steeds op een gesloten afdeling. Maar hoop snel overgeplaatst te worden. Dat ga ik vandaag horen. Ik moet sowieso ook nog de benzodiazepines afbouwen.

Jullie horen van me, greetz Raver
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor FRESH » ma feb 29, 2016 12:11 pm

Ik heb ook best wel bewondering voor je familie / ouders in het speciaal.
Lijkt me als ouder onwijs moeilijk om hiermee te dealen (verkeerde woordkeuze misschien :p ) dat je bloed eigen kind zoiets doormaakt. Hoe zijn zij er verder onder? Kan me voorstellen dat ze misschien ergens wel denken dat het aan de opvoeding ligt? Al zal dat niet zo zijn, maar ze zullen zich wellicht afvragen hoe dit heeft kunnen gebeuren, onder hun ogen etc etc ? Is daar ook enige hulpverlening voor mocht dat nodig zijn? Weet niet hoe dat in de praktijk werkt en gaat, vroeg me dat ineens af :-)

Enne, er komt vanzelf een tijd dat je afkeer krijgt van GHB, nu is de trek nog te groot..
Ga zo door man, dan kom je er echt wel met goede hulp!
Goede noodzakelijke keuze gemaakt om alle gebruikers en dealers uit je leven te verbannen.
Laatst bijgewerkt door FRESH op ma feb 29, 2016 1:27 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
FRESH
Offline
 

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 29, 2016 1:24 pm

M'n ouders hebben het onwijs zwaar gehad. Ik heb 3 dagen in een delirium thuis gezeten, hun regelde mijn GHB. Dus ook snachts me dosissen komen brengen. Dat put je uit. Je bloedeigen zoon in een delirium zien is niet prettig. Ik heb dingen gedaan/gezegd waar ze me pas over willen vertellen als ik helemaal clean etcetera ben. Ik zelf kan me serieus weinig tot niks herinneren.

Aan de opvoeding heeft het zeker niet gelegen. We hebben vroeger 6 maanden lang in een zéér heftige situatie gezeten. Dat heeft gewoon voor trauma gezorgt. Waar ik onbewust dus nog steeds last van heb. Ik heb toen ook EMDR gehad, maar ik was nog erg jong. Een jaar of 7. Vraag maar niet naar wat voor situatie want dat maakt voor de rest niet uit.

Daarnaast heb ik in 2013 meedere bijna doodervaringen gehad. Op die momenten wist ik 100% zeker dat ik ging sterven. Dat valt me nog steeds heel zwaar. Ik heb herbelevingen en paniekaanvallen overgehouden aan die ervaringen. Voor de rest wil ik hier ook niet te veel over verder praten want dit schrijven doet me weer denken aan die keren.

Me ouders krijgen via Brijder ook hulp/begeleiding bij deze situatie. Het is allemaal nogal heftig geweest de laatste paar maanden tijdens me GHB verslaving. Vandaar deze hulp.

De trek komt met vlagen, als ik zo denk aan wat het allemaal veroorzaakt heeft wil ik geen GHB meer zien. Maarja ookal ben ik afgekickt, ik blijf gewoon een GHB verslaafde.

Gelukkig ga ik als ik uit de kliniek ben beginnen met nabehandeling. Eerst een maand van Brijder en dan bij de GGZ EMDR en Cognitieve gedragstherapie. Maar ik denk zelf dat ik PTSS heb. Ben natuurlijk geen psychiater, maar herbelevingen paniekaanvallen en angst zijn toch wel duidelijke symptomen dat die trauma's me iets hebben aangedaan.

Dit was nogal een heftige post voor mij en waarschijnlijk ook wel voor jullie om dat zo allemaal te lezen. Maar goed, die trauma's zijn wel de oorzaak van m'n "GHB probleem". ;)

Greetz Raver
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 29, 2016 6:24 pm

Na het avondmaal wordt ik overgeplaatst naar de open unit.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor djeemen » di maart 01, 2016 1:52 am

Succes!
Perspectief is alles.
djeemen
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 620
Geregistreerd: di apr 29, 2014 12:29 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » di maart 01, 2016 11:50 am

Stuk gezelliger hier!

Per dag 100mg gabapentine eraf, zit nu op 800mg. Dus 8 dagen afbouwen van dat middel.

Daarna is de diazepam aan de beurt, tegelijk afbouwen mag niet kan namelijk voor een epileptische aanval zorgen brrrr.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » wo maart 02, 2016 7:51 pm

Over 2 weken ben ik medicijn vrij. Morgen een behandelplan bespreking. Eens kijken wat daar uit gaat komen.

Ik hou jullie op de hoogte.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Amvitamientje » wo maart 02, 2016 8:00 pm

Raver schreef:Over 2 weken ben ik medicijn vrij. Morgen een behandelplan bespreking. Eens kijken wat daar uit gaat komen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Ook van de diazepam? Nou zullen die behandelaars het wel beter weten, maar ik zou het rustiger aan doen.

Overigens, knap van je! Ga zo door! :hulde:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: GHB probleem!

Berichtdoor FRESH » do maart 03, 2016 2:14 pm

Amvitamientje schreef:Ook van de diazepam? Nou zullen die behandelaars het wel beter weten, maar ik zou het rustiger aan doen.


Ja, zo dacht ik er ook over...best snel allemaal toch?
FRESH
Offline
 

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » do maart 03, 2016 7:48 pm

Bedankt voor je open verhaal over je trauma's. Je hebt idd zeer waarschijnlijk PTSS. En PTSS is een angststoornis, heb het zelf ook :|
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » do maart 03, 2016 8:44 pm

Graag gedaan Maurits, uitlaatklep is dit voor mij.

Net weer de arts gesproken, er is geen vaste tijd voor de diazepam afbouw. Elke dag bekijken hoe ik me voel en vanuit daaruit verder handelen. Maar ik zit hier ongeveer nog een maand. Daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk nog 8 weken ergens anders 'revalideren' om het meteen goed aan te pakken.

Tijdens die 8 weken krijg ik ook me EMDR. PTSS is zeer waarschijnlijk ja.
Klote voor je dat je het ook hebt Maurits. Hou ga je hier mee om?
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » do maart 03, 2016 10:07 pm

Raver schreef:Graag gedaan Maurits, uitlaatklep is dit voor mij.

Net weer de arts gesproken, er is geen vaste tijd voor de diazepam afbouw. Elke dag bekijken hoe ik me voel en vanuit daaruit verder handelen. Maar ik zit hier ongeveer nog een maand. Daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk nog 8 weken ergens anders 'revalideren' om het meteen goed aan te pakken.

Tijdens die 8 weken krijg ik ook me EMDR. PTSS is zeer waarschijnlijk ja.
Klote voor je dat je het ook hebt Maurits. Hou ga je hier mee om?

Laat ik allereerst zeggen dat ik blij voor je ben dat je detox en afkick relatief goed te handelen is voor je. Da's zo waardevol!!

Ik vind het erg moeilijk om met m'n trauma om te gaan. Ik mijn situatie krijg ik soms trauma flash-backs die voor mij onverdraaglijk zijn. Ik onderdruk ze met Dormicum-neusspray :| Gelukkig helpt dat goed. EMDR ben ik mee gestopt, was te zwaar :|
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » vr maart 04, 2016 6:03 pm

Idd erg waardevol. Ben nog jong, dus moet meteen goed aangepakt worden.

Ah oké. Moet een zwaar trauma zijn dan. Die flashbacks heb ik ook alleen dan wordt ik er alleen heel erg ongemakkelijk van en krijg ik soms een ook paniekaanval.

Ik ben benieuwd hoe EMDR is, kan je me daar wat over uitleggen? Ervaringen zijn altijd beter dan een een Google uitleg. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » za maart 05, 2016 9:57 pm

Oproep van BNN of er iemand in de studio wil praten over zijn of haar verslaving. Meteen een mail gestuurd. Misschien dat er andere GHB verslaafde ook kunnen mailen voor meer aandacht.

Wat ik vandaag heb gehoord in de kliniek vind ik onacceptabel. Brijder wilt de afkick weer gaan doen met hoge dosissen Diazepam vanwege de hoge kosten van Xyrem. Gaat echt nergens over. Bezuinigingen wordt er gezegd..

Dinsdag gabapentine vrij, dan over op de diazepam afbouw.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Amvitamientje » za maart 05, 2016 10:42 pm

Dat ligt niet aan hun, maar aan je zorgverzekeraar helaas! Agg beter iets dan niets!

Succes :)
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » zo maart 06, 2016 4:45 pm

Raver schreef:Idd erg waardevol. Ben nog jong, dus moet meteen goed aangepakt worden.

Ah oké. Moet een zwaar trauma zijn dan. Die flashbacks heb ik ook alleen dan wordt ik er alleen heel erg ongemakkelijk van en krijg ik soms een ook paniekaanval.

Ik ben benieuwd hoe EMDR is, kan je me daar wat over uitleggen? Ervaringen zijn altijd beter dan een een Google uitleg. :)

Kern van EMDR (zoals ik dat van de psycholoog heb begrepen) is dat je praat over de gebeurtenissen in je leven die door jou als traumatisch werden ervaard en dat tegelijkertijd door je psycholoog afgeleid wordt door bewegingen met zijn handen of door geluiden. De gedachte dan is dat je je traumatische pijn dan veel minder hard / niet meer voelt als je erover praat of aan denkt. En vervolgens je trauma veel dragelijker wordt buiten de therapeutische setting.

Ik ben na één sessie gestopt omdat de angst te heftig werd voor me :#: :|

Ik heb ervoor gekozen om te stoppen en hoop dat de tijd wonden heelt...

Veel succes met jouw therapie, heb gehoord dat veel mensen er baat bij hebben gehad! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » wo maart 09, 2016 3:52 pm

Ik hoop dat het voor mij wel van toepassing is.

Ben sinds gister avond Gabapentine vrij, pijnloos af kunnen bouwen.
Nu de laatste maar zeker niet de minste... De benzo.. :s

0800 10mg
1300 10mg
1800 10mg
2200 10mg

Dit bovenstaande schema gebruikte ik de afgelopen 4 weken. Alleen vandaag is de 10mg van 1300 naar 5mg gegaan. Ik merk tot dusver geen verschil. Tenminste een licht onderbuik ongemakkelijk gevoel maar dat kan ook tussen me oren zitten. Ik ben toch wel vrij zenuwachtig over de benzo afbouw. Máár misschien valt het wel onwijs mee, ik ga het gewoon over me heen laten komen.

Morgen heb ik een gesprek met me ambulant behandelaar over me nabehandeling. Dat wordt hoogstwaarschijnlijk 8 weken Mistral jongeren detox. Ben natuurlijk nog 19 jaar oud. Het liefst ga ik gewoon naar huis maar goed ik wil er geen half werk van maken.

Ik heb meerdere keren het middel Baclofen in het gesprek gebruikt. Maar dat schrijven ze gewoon niet voor. Ik begin een beetje het idee te krijgen omdat Baclofen goedkoop is en ze er minder mee verdienen het niet voorschrijven. Want ik bedoel proberen kan altijd weetje. Maar via deze verslavings arts zit Baclofen er zeker niet in.

Een weekje ongeveer kreeg ik wel zonder moeite Haldol voorgeschreven. Nou dat is pas een paardemiddel. Zat kwijlend op de bank. Maar een recept voor Baclofen is teveel gevraagd. Maar goed genoeg geklaagd over die Baclofen en shit.
Met mij gaat het nu zelf best goed. Was laatst even naar huis gegaan, kwamen even wat nare herrineringen omhoog die meteen voor craving zorgde. Dus ben maar terug naar de kliniek gereden toen. Ik heb aardig wat nare ervaringen in m'n oude kamer gehad. Ambulance/delirium etc. Dus me ouders zorgen ervoor dat als ik terug kom dat m'n broertje en ik van kamer ruilen. En alles wordt opnieuw ingericht. Gewoon opnieuw beginnen zegmaar.

En wat is sport ook goed voor je herstel zeg, gister een aantal serieuze potjes badminton gespeeld. Was lichamelijk gesloopt maar voelde me zo lekker daarna. Helemaal opgevrolijkt. :mrgreen:

Maar goed ik ga er maar weer een eindje aan brijen.
Het gaat dus goed, nu bezig met diazepam afbouw. Daarna door naar Mistral voor 8 weken en dan een nieuwe start maken.

Greetz Raver :wave:

Ps. Als mensen willen meeten, ik ben wel in voor een ontmoeting een keertje.
Laatst bijgewerkt door Raver op wo maart 09, 2016 3:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner