Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB probleem!

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » do feb 11, 2016 1:11 pm

Wat mijn voorganger dus ook al zegt.

Ik lees graag hoe het met je gaat, en dat je maar snel aan de betere hand mag zijn. Get Well soon
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor DamnFine69 » za feb 13, 2016 11:42 pm

Ik heb net contact gehad met Raver en hij is opgenomen in een kliniek in Amsterdam omdat hij in een delerium geraakt is. Hij staat nu onder medisch toezicht, maandag gaat hij naar een andere kliniek waar het afbouwen zal gaan beginnen. Hij vertelde dat hij erg verward is en het contact met de werkelijkheid kwijt is. De komende 2 weken blijft hij daar, naderhand wordt er een nabehandeling opgestart.

Een berichtje op DF plaatsen lukte hem niet omdat het te verwarrend was dus post ik dit namens hem.

Het is het erg jammer dat het zover heeft moeten komen voordat er actie ondernomen werd maar gelukkig heeft hij nu de hulp die hij nodig heeft. Hopelijk lukt het hem met de aangeboden hulp om zijn leven weer op de rit te krijgen.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
DamnFine69
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Maus » zo feb 14, 2016 10:06 am

Jb_ schreef:Ik heb net contact gehad met Raver en hij is opgenomen in een kliniek in Amsterdam omdat hij in een delerium geraakt is. Hij staat nu onder medisch toezicht, maandag gaat hij naar een andere kliniek waar het afbouwen zal gaan beginnen. Hij vertelde dat hij erg verward is en het contact met de werkelijkheid kwijt is. De komende 2 weken blijft hij daar, naderhand wordt er een nabehandeling opgestart.

Een berichtje op DF plaatsen lukte hem niet omdat het te verwarrend was dus post ik dit namens hem.

Het is het erg jammer dat het zover heeft moeten komen voordat er actie ondernomen werd maar gelukkig heeft hij nu de hulp die hij nodig heeft. Hopelijk lukt het hem met de aangeboden hulp om zijn leven weer op de rit te krijgen.

Tof dat je dit bericht voor hem plaatst. Wens hem alle sterkte van de wereld, wat een klotezooi allemaal voor hem met een delier :| :#:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:

Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten

Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Fedex » zo feb 14, 2016 12:22 pm

Vreselijk dat hij zolang heeft moeten tobben eer er actie werd ondernomen! Gelukkig zit hij nu op een goede plek.

Fijn dat je ons op de hoogte houdt, en ook namens mij heel veel sterkte voor Raver!
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Raver » zo feb 14, 2016 6:00 pm

Momenteel gaat t wel redelijk. Wat er in de tijd van het delier gebeurt is al sla je me dood. Momenteel bij jellilenk 5ml per 2 uur en algemene controle. Ook kan ik heel erg steun in het vinden bij mensen die verstand hebben van drugs.

Ik krijg echt verschrikkelijke paniekaanvallen van ghb. Effect is compleet verdwenen. Slaap al weken nauwlijks. Maar morgen naar de detox in hoofddorp en dan gaat het echt beginnen
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Maus » zo feb 14, 2016 6:05 pm

Raver schreef:Momenteel gaat t wel redelijk. Wat er in de tijd van het delier gebeurt is al sla je me dood. Momenteel bij jellilenk 5ml per 2 uur en algemene controle. Ook kan ik heel erg steun in het vinden bij mensen die verstand hebben van drugs.

Ik krijg echt verschrikkelijke paniekaanvallen van ghb. Effect is compleet verdwenen. Slaap al weken nauwlijks. Maar morgen naar de detox in hoofddorp en dan gaat het echt beginnen

Goed dat je weer op het forum bent :hulde:

Sterkte!!!! 8-)

Albert Einstein schreef:

Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Raver » zo feb 14, 2016 6:13 pm

Hoeveel ex verslaafde klagen over kut ghb effect? Ik voel me eerder kut na elke dop. Keer op keer. Maar gelukkig deetox :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fedex » ma feb 15, 2016 11:42 am

Succes Raver!

GHB is voor mij ook kut, en het hoeft voor mij ook niet meer. Enkele uitzonderingen die er wel oké mee om kunnen gaan daargelaten
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Raver » ma feb 15, 2016 12:36 pm

ik ben door alle haast in een gesloten inrichting gezet. iets waar ik het absoluut niet mee eens ben. Om 12 uur heb ik een afspraak hier daarover. Jullie horen van mij.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fedex » ma feb 15, 2016 2:14 pm

Damn..

Is er misschien iets voorgevallen in een delirium ofzo, iets waar je zelf niets meer van weet? Ik kan me niet voorstellen dat dit zonder overleg gebeurd

Hou je taai!
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Raver » ma feb 15, 2016 2:34 pm

Ik schijn te hebben gezegd dat ik zelf moord wilde plegen. Wat ik nooit maar dan ook nooit zou overwegen.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor kaasje » ma feb 15, 2016 3:06 pm

Wow fucked up, escaleert precies wel snel met ghbverslaving. Veel succes, je komt hier wel door! :)
:wave:
kaasje
In Memoriam

Berichtdoor Maus » ma feb 15, 2016 6:53 pm

Raver schreef:Ik schijn te hebben gezegd dat ik zelf moord wilde plegen. Wat ik nooit maar dan ook nooit zou overwegen.

Dat is op zich wel een groot probleem in psychoses, dat mensen zelfmoord plegen terwijl ze het helemaal niet van plan zijn.

Ik sluit niet uit dat een man als Joost Zwagerman leed aan een psychotische depressie toen hij zelfmoord pleegde. Ook de schrijfster en psychologe in een TBS-kliniek Léonie Holtes kwam aan haar einde toen ze in een psychotische depressie van een flatgebouw sprong.

Als je eenmaal in een psychose of delier zit, heb je het leven vaak niet meer in de hand @Raver. Zou nu -als ik jou was- zoveel mogelijk de aanwijzingen van je artsen opvolgen.

Sterkte!

Albert Einstein schreef:

Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Raver » ma feb 15, 2016 8:56 pm

Hey
Zodra ik snachts rare dingen ga vertonen moet ik meteen naar de nacht Hulp verlening. De nachten zijn het zwaarst.. hallucinaties... slecht slapen brrr. Maar ik wordt gelukkig goed geholpen. Er is genoeg Hulp om me heen. Ik scheen me heel raar te hebben gedragen laatst maar kan me dat gewoon niet voor je halen

Blijkbaar ben ik gewoon heel vatbaar voor psychoses. Of weliswaar een delirium achtige toestand.

Oh en trouwens ik wordt over geplaatst zodra er een bed vrij is die niet zo gesloten is. :) Wel onder Veel toezicht aangezien ik psychisch nogal instabiel ben.

Na deze afkick wil ik me gaan focussen op werk met ghb. Zoals voorlichtingen geven of verpleegkundige in een detox. Lijkt me onwijs leuk. Misschien dat jullie denken is dat wel zo slim? Nou na alles wat ik heb meegemaakt in deze korte tijd zal ik dat klote spul nooit meer aanraken.

Raver

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Raver » di feb 16, 2016 10:28 am

Update: nog 4 dagen op deze afdeling vanwege me psychische toestand. Blijf steeds heel verward.

Maar komt goed gasten, ik ben in goede handen.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Raver » di feb 16, 2016 1:06 pm

Momenteel krijg ik 4.6 per 2 uur, en snachts elke 3 uur ondersteunend met diazepam. Je merkt trouwens niks van de xyrem

Update, deze dosis was veel te laag voor mij vergeleken met wat ik buiten de deur gebruikte. Ontwenning.... Hallicunaties :keta:
Laatst bijgewerkt door Raver op wo feb 17, 2016 11:56 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fedex » di feb 16, 2016 3:16 pm

Hee Raver,

Fijn dat je al vooruitgang hebt geboekt, topper!

Ik heb ook overwogen (vrijwillig) mensen te ondersteunen met hun ghb misbruik. Ik krijg het helaas momenteel niet bijgewerkt met mijn baan etc, maar de gedachten dwalen zo nu en dan zeker door mijn hoofd.

Groetjes Fedex
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Fedex » di feb 16, 2016 3:19 pm

En zeker nu er zulk te kort is aan hulp, het is het proberen meer dan waard
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Raver » di feb 16, 2016 4:58 pm

Zeker Fedex! Alle beetjes helpen om voorlichting te geven over deze drug. En die voorlichting kun je het best geven als je zelf zo'n ervaring achter de rug hebt. Donderdag wordt ik van deze crisis locatie over geplaatst naar een brijder in m'n omgeving.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Raver » di feb 16, 2016 8:20 pm

Mentale afkick :( :s

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Machiavelli » di feb 16, 2016 8:58 pm

Raver schreef:Mentale afkick :( :s

Goed van je te horen. Mentale afkick zal nog wel een flinke nasleep geven, met ups en downs. Maar besef wel dat wanneer je nu van seconde naar seconde leeft, je binnen no time van minuut naar minuut leeft, dan uur tot uur, dag tot dag, totdat je er uiteindelijk geen omkijken meer naar hebt. Het gaat je lukken!
Machiavelli
Experimenterende Gebruiker

Berichtdoor kaasje » di feb 16, 2016 11:27 pm

Zal wel snel beginnen beteren hoop ik!
Hoe ervaar je die verwardheid (delirium)? In mijn hoofd vergelijk ik het altijd met de ijlende staat die je soms ervaart wanneer je ziek bent, maar dan nog een pak extremer, denk ik een beetje in de goede richting?
Blijf je optimisme behouden, je leven is meer dan deze kutperiode hé! :)
:wave:
kaasje
In Memoriam

Berichtdoor Raver » wo feb 17, 2016 9:23 am

Zo heerlijk geslapen vanacht :D Eindelijk na weken. Ik had gevraagd of ze de tijden wat konden verschuiven ivm me nachtrust. Hehe dit had ik echt even nodig.

Donderdag of vrijdag wordt ik over geplaatst naar Brijder. Omdat dat meer voor mijn regio is. En ik daar eerst heen zou gaan, maar omdat ik natuurlijk in een crisis situatie verkeerde mocht ik meteen naar Amsterdam Jellinek.

Ik kom straks even terug voor je vraag kaasje. :)

Update;
Toen ik binnen kwam zat ik in een psychose, daar kan ik me niets van herrineren. Ik hoorde van mede cliënten dat ik schreeuwend over de afdeling liep Help Help Help! Maar je hebt zo'n gigantische onrust in je hoofd dan.. Het is zo klote. Toen hebben ze me dosis verhoogd naar 4.5 ml naar 6ml per 2 uur. (In de vorm van Xyrem ofcourse). Sinds dien voel ik me helemaal prima. Inmiddels is die 6ml afgebouwd naar 5ml. Ik had alleen nog wat last van slecht slapen door die vage onrust in me hoofd. Maar vanacht.. :hulde:
Laatst bijgewerkt door Raver op wo feb 17, 2016 2:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Raver » wo feb 17, 2016 1:59 pm

Morgen om 09 00 wordt ik per ambulance nota bene :rock: naar Den Haag gebracht. Afbouwschema is door de artsen bekeken en blijft hetzelfde. Daar nog 8 dagen en dan begint het echte werk eigelijk pas.

Werken aan me oorzaak van me verslaving. De oorzaak is sowieso een angststoornis/PTSS door trauma's waar ik verder niet al te veel over ga praten.
Ook wil ik echt werk gaan doen wat te maken heeft met detox of voorlichting. Ik overweeg het heel erg MBO verpleegkundige nv 4 te volgen en dan hopelijk een baantje in een detox. :grin: Lijkt me onwijs leuk om die mensen te helpen, en ook omdat ik zelf in deze situatie gezeten heb. We zijn er nog niet maar ik zit in ieder geval niet meer in die verschrikkelijke psychose/delirium... Bah wat is dat verschrikkelijk. :shock:

Groetjes van Raver vanuit Amsterdam. :)

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Fedex » wo feb 17, 2016 11:30 pm

Heerlijk he, slaap! Op naar nog zo'n nacht zou ik zeggen, en voor morgen veel succes :wave:
Fedex
Belezen Gebruiker

Berichtdoor Maus » do feb 18, 2016 12:02 am

Mooi om te horen dat het beter met je gaat! 8-) Top!

Albert Einstein schreef:

Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Raver » do feb 18, 2016 8:48 am

Nog zo'n heerlijke nacht slaap. Vandaag naar brijder Den Haag. Zit nu op 4.5 geloof ik.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Maus » do feb 18, 2016 9:31 am

Goed nieuws allemaal 8-)

Sterkte vandaag bij je overgang naar een andere kliniek!

Albert Einstein schreef:

Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God

Berichtdoor Raver » do feb 18, 2016 2:58 pm

Overbracht is goed gegaan. Alle schema's zijn over gefaxt dus ik kan zo weer door waar ik gebleven ben. Even 1 dag stabiel blijven in verband met andere soort xyrem. Kreeg bij die crisisopname ook echt 4.5ml. Hier krijg ik 15ml om aan die 4.5 te komen. Zit dus sterkte verschil in.

Op naar een beter leven en vrij van die verschrikkelijke GHB. :hulde:

Als je een g gebruiker bent en lees je dit, en denk je ach ik kan t wel onder controle houden.. Dat dacht ik dus ook. :grin:
Laatst bijgewerkt door Raver op do feb 18, 2016 7:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Raver
Bewuste Gebruiker

Berichtdoor Raver » do feb 18, 2016 6:32 pm

Net weer een gesprek gehad met de arts. Morgen gaan we beginnen met afbouwen. 2ml per dag. Wel krijg ik een half uur voor en na m'n dosis een vragenlijst dus mocht ik teveel gaan ontwennen doen we het rustiger aan. Ze willen het niet te zwaar voor me maken aangezien ik al een delirium gehad heb. En ook vanwege m'n angststoornis.

Maar ik voel me zo ontzettend vrolijk dat ik eindelijk in goede handen ben. Ik heb hiervoor natuurlijk in een crisisopname gezeten. Maar nu gewoon in een echte kliniek. Wel gesloten ivm m'n zelfmoord uitingen tijdens m'n Delirium/psychose.

Zit hier met heroïne junks etc, ik ben de enige ghb addict. Maar ze hebben liever ook maar 1 ghb addict per keer vanwege de tijd die het kost.

Die Xyrem smaakt lekker naar sinaasappel, als ze dat op straat zouden hebben zouden er vast kinderen sneuvelen. Hmmm sinaasappelsap hahha :grin:

Ik kan niet wachten eindelijk weer een normaal leven te gaan leiden. Ik heb zelfs al een doel voor ogen. Ik wil verpleegkundige worden en dan de richting op gaan van verslaving. Dat vind ik zo enorm intressant. Gewoon me roeping zegmaar. Ook weer lekker m'n hobby's op te pakken. Vissen voornamelijk, ben een groot fan van karpervissen. Heb er honderden misschien wel duizend euro in gestoken. Maar door al me drugs gebruik ben ik me hele intresse hiervoor verloren. :roll2:

Greetz vanuit Brijder Den Haag! :wave:
Laatst bijgewerkt door Raver op vr feb 19, 2016 4:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Raver
Bewuste Gebruiker

VorigeVolgende

• Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers