Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB probleem!

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » za jan 30, 2016 1:05 pm

Leuk is het zeker niet, dan las ik wel een trip report of zoiets. Ik heb je zo goed als ik kon wat tips gegeven die jammer genoeg niet helpen.

Nogmaals boeddruk in de gaten houden en hoop dat er snel iets is waar je wel baat bij hebt.
Ik vind trouwens wel dat je goed kunt schrijven etc in dit stadium

En mocht het fout gaan dan moet er een of andere crisis zijn die je helpt
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » za jan 30, 2016 3:48 pm

Raver schreef:Ik durf het bijna niet te posten maar het is net aardig mis gegaan met me psychische toestand. Ik zat tegen de 2 uur aan na m'n laatste dosis en raakte volledig in paniek, daarbij zo'n vage verwardheid waar me ouders van schrokken.

Ik stond met me jas aan en wou weg maar snapte zelf niet eens waarheen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Delirium? Of slaaptekort? Of toch de gevolgen van 6 maanden dagelijks benzo gebruik? Dosissen van soms meer dan 50mg oxazepam per dag waar ik natuurlijk zonder enige afbouwen vrij abrupt mee ben gestopt. Naja gestopt, me dosis is wel ineens sterk verminderd. Want zulke doseringen is natuurlijk niet verstandig met ghb gebruik. In me verwardheid en angst meteen 10mg diazepam ingenomen en me dosis die onderhand al 15 min later was.

Ik ben nu enigszins gekalmeerd en 'helder' genoeg om dit te posten. Misschien toch een te lage dosis? Misschien moet ik ook even melden dat de paniek toesloeg bij een serie pijnlijke steken op me borst.

Ook moet ik nu dus opnieuw beginnen aan me dosis stabiel houden. Dosis later ingenomen dan zou moeten.

Is een spoedopname in een afkickkliniek geen mogelijkheid? Zou je huisarts daarom vragen en neem dan in dat gesprek je ouders mee. Heb het idee dat je af en toe behoorlijk psychisch decompenseerde.

Zoals ik al eerder in dit topic aangaf, is een psychose of delier de volgende stap. Er moet snel ingegrepen worden bij jou, Raver. Tenminste, dat adviseer ik je. Je speelt met vuur zo :#:

Veel sterkte en beterschap!!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor someone » za jan 30, 2016 5:19 pm

@Raver: als ik lees hoe moeilijk het voor je is om stabiel te blijven dan zou ik toch langzaam ook eens gaan informeren of er geen mogelijkheden zijn om met enige spoed geholpen te worden.
Normaliter is de wachttijd voor een opname ongeveer twee maanden geloof ik. Zo werd het me destijds ook bij Novadic-Kentron verteld, maar toen ik na twee maanden informeerde hoe lang het nog ging duren voordat ik zou worden opgenomen werd me doodleuk verteld dat ik niet op hun wachtlijst stond...??? Help!!!
Maar ik vrees dat twee maanden in jouw situatie te lang zijn, dus bel maandag met Brijder en leg ze jouw situatie uit.
Mocht Brijder je niet eerder willen/kunnen helpen trek dan bij je huisarts aan de bel, je hebt immers vrije keuze in de plek waar je behandeld wilt worden, en wellicht dat je ergens anders eerder terecht kan.

Sterkte!!!
someone
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: zo dec 01, 2013 7:13 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » za jan 30, 2016 5:48 pm

Fijn dat jullie zo proberen mee te denken. :hulde:

@ Fedex
Mocht ik echt in een psychose raken, dan kan ik de crisisdienst bellen. Ik merk nu wel dat ik een aanleg heb voor psychoses. Niet echt een prettige gedachten.

Ik merk gewoon aan mezelf dat de eerste paar dosissen stabiel zijn aardig lukt. Maar hoe langer ik doe hoe zwaarder het wordt. Zweethanden, beven en verwardheid komt steeds en steeds eerder de kop op steken. Ik merk zelf ook dat ik dit geen 8 weken ga trekken. Ik wil zeker ook eerder opgenomen worden, maar dan moet daar wel een mogelijkheid voor zijn. Maandag bel ik de brijder, dan vraag ik wat de gebruikelijke wachttijden zijn en of er mogelijkheden zijn voor spoedopname. Aangezien ik echt last heb van psychische klachten. En anders ga ik t bij de huisarts proberen. De tijd zal het uitwijzen maar ik hoop dat ik snel geholpen kan worden. Makkelijk zal het niet worden. Ik probeer een beetje uit te vinden wanneer ik moet doseren om die verwarring voor te wezen.

Wat dacht ik altijd dat ghb een mooi goedje was, mij overkomt zoiets niet hoor. Nou voor je het weet ben je hooked. :s
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » za jan 30, 2016 6:27 pm

Raver schreef:Fijn dat jullie zo proberen mee te denken. :hulde:

@ Fedex
Mocht ik echt in een psychose raken, dan kan ik de crisisdienst bellen. Ik merk nu wel dat ik een aanleg heb voor psychoses. Niet echt een prettige gedachten.


Beste Raver, neem één ding van mij aan en dat is dat er weinig mensen zijn die in een psychose in staat zijn zelf de crisisdienst te bellen. In een psychose zijn de meeste mensen de weg volledig kwijt met een sterk vergrootte kans op suïcidaliteit en andere shit. Ik heb niet voor niks PTSS opgedaan, als je begrijpt wat ik bedoel...

Ga snel hulp zoeken, laat je opnemen en daar onder professionele begeleiding afkicken. En vergeet niet, er zijn tig afkickklinieken in NL of BE.

Nogmaals, sterkte en wijsheid!! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » za jan 30, 2016 6:40 pm

Ik begrijp wat je bedoelt Maurits. Ik wil zo snel mogelijk geholpen worden, maar dan moet daar wel een mogelijkheid voor zijn.

Thanks en ik hou me taai. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » za jan 30, 2016 6:46 pm

Raver schreef:Ik begrijp wat je bedoelt Maurits. Ik wil zo snel mogelijk geholpen worden, maar dan moet daar wel een mogelijkheid voor zijn.

Thanks en ik hou me taai. :)

Top! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Prototype » za jan 30, 2016 7:18 pm

Ik lees hier mee. :wave:

Sterkte en succes er mee!

(Dat rijmt!)
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » za jan 30, 2016 9:10 pm

Bedankt Prototype.

Me ouders steunen me hier heel erg in en maandag gaan we samen naar de huisarts. Ook beheren me ouders me ghb nu en die zorgen ervoor dat ik elke 2 uur 5ml krijg zodat ik ondanks de ontwenning die ik al na anderhalf uur krijg. Ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan om gewoon vroegtijdig even een gtje te pakken. Wat best begrijpelijk is natuurlijk, daarom ben ik verslaafd geraakt.

Eten vlak voor je dosis is ook gewoon kut merk ik, dan werkt het gewoon minder goed en duurt het langer voor het werkt. En ook dan is de kans op meer pakken heel erg aanwezig.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor fredrik » zo jan 31, 2016 12:12 am

Heel veel sterkte!

Offtopic:
Spoiler! :
Je hoort steeds vaker dat GHB een extreem groot probleem word in Nederland en zelfs in de 2e kamer zijn ze er mee bezig. Nu valt het me wel op dat er newbies komen die GHB problemen hebben/hadden en dat er leden via deze topics hier op het forum belanden. Triest dat ze er in de politiek niet eerder zijn begonnen aan dit probleem, want je begint nu wel echt te zien wat de omvang van dit probleem is en dat had met bijvoorbeeld goede voorlichting misschien wel minder geweest.
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » zo jan 31, 2016 2:04 am

Misschien wil je te snel en is dat het. Als je te snel gaat, ga niet een dag door maar herhaal deze de volgende dag indien nodig. Als het écht niet gaat, kun je 30 á 50 % van minimale je onderhoud dosis bijnemen heb ik ergens gelezen.

Sterkte en ik hoop toch een redelijk goede nacht
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » zo jan 31, 2016 11:38 am

Bedankt voor alle sterkte wensen! Doet me erg goed.

@Frederik
Ghb is inderdaad een heel erg groot probleem. Hier in de buurt hoor ik het steeds vaker terug komen dat mensen verslaafd zijn geraakt. En nu zit ik zelf in deze situatie. Wat ik echt niet verwacht had. Want verslaving is altijd iets wat iemand anders alleen kan overkomen. Zo denken veel mensen, waaronder ik.

Ik blijf bij m'n 5ml om de 2 uur, maar zodra ik merk dat ik echt verward begin te raken ga ik een heel klein beetje nemen. Want ik wil echt wel maar het is nu 2 keer voorgekomen dat ik met flinke verwardheid de 2 uur nauwelijks redde. Ik heb gewoon veel meer gebruikt afgelopen weken dan 5ml per 2 uur. Vandaar dat ik gewoon nauwlijks die 2 uur red.

Vanacht heel erg slecht geslapen, om de 2 uur een wekker om te doseren. Wat wel een voordeel is, is dat ik vanacht geen last had van verschrikkelijk zweten. Dat omdat ik stabiel blijf aan die 2 uur. Elke nacht voor het slapen neem ik 5mg diazepam. Dat werkt wel goed om snel weer in slaap te komen na me dosis elke 2 uur. Maandag ga ik bij de huisarts om een recept melatonine vragen, want om nou elke avond ook nog eens diazepam te gaan nemen.. Ik heb al een verslaving aan ghb en oxazepam.

Morgen ga ik naar me werk om te gaan vertellen dat ik psychisch zo onstabiel ben dat ik me werk niet meer kan uitvoeren. Hoe jammer ik het ook vind. Maar me gezondheid gaat boven me werk. En dan alles in werking stellen om zo snel mogelijk een opname te krijgen ergens. Ik hoop dat dat mogelijk is.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » zo jan 31, 2016 12:32 pm

Moedige én goede beslissing, Raver.

RESPECT! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » zo jan 31, 2016 3:10 pm

Super, hou vol.
Melatonine krijg je ook bij de drogist zonder recept. Daarvoor hoef je niet te wachten op je huisarts.
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » zo jan 31, 2016 3:25 pm

Fedex schreef:Super, hou vol.
Melatonine krijg je ook bij de drogist zonder recept. Daarvoor hoef je niet te wachten op je huisarts.


Daar dacht ik later ook aan. Meteen even wat gehaald, dus vanavond wordt het melatonine. :)

Iemand nog tips voor als ik echt met zware moeite die 2 uur nauwlijks haal? Een piepklein beetje g innemen of gewoon uitzitten?
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Amvitamientje » zo jan 31, 2016 3:26 pm

Raver schreef:Morgen ga ik naar me werk om te gaan vertellen dat ik psychisch zo onstabiel ben dat ik me werk niet meer kan uitvoeren. Hoe jammer ik het ook vind. Maar me gezondheid gaat boven me werk. En dan alles in werking stellen om zo snel mogelijk een opname te krijgen ergens. Ik hoop dat dat mogelijk is.

Hebben jij een bedrijfsarts op je werk? Je werkgever hoeft jou reden niet te weten van je medisch verlof, de reden meld je dan wel aan je bedrijfsarts ( met medisch beroepsgeheim dus). Jou werkgever is verplicht zich hier aan te houden.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » zo jan 31, 2016 3:28 pm

Amvitamientje schreef:
Raver schreef:Morgen ga ik naar me werk om te gaan vertellen dat ik psychisch zo onstabiel ben dat ik me werk niet meer kan uitvoeren. Hoe jammer ik het ook vind. Maar me gezondheid gaat boven me werk. En dan alles in werking stellen om zo snel mogelijk een opname te krijgen ergens. Ik hoop dat dat mogelijk is.

Hebben jij een bedrijfsarts op je werk? Je werkgever hoeft jou reden niet te weten van je medisch verlof, de reden meld je dan wel aan je bedrijfsarts ( met medisch beroepsgeheim dus). Jou werkgever is verplicht zich hier aan te houden.


Ja we hebben een bedrijfsarts op werk volgens mij. Ik ga het ook zo oppervlakkig mogelijk houden. Mijn werkgever hoeft verder niet veel te weten.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Amvitamientje » zo jan 31, 2016 4:00 pm

Raver schreef:Ja we hebben een bedrijfsarts op werk volgens mij. Ik ga het ook zo oppervlakkig mogelijk houden. Mijn werkgever hoeft verder niet veel te weten.

In dat geval sta je in je recht om de reden tegen je werkgever te verzwijgen, maar op te biechten tegen de bedrijfsarts.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » zo jan 31, 2016 7:04 pm

Zoals ik al een paar dagen merk wordt de ontwenning telkens zwaarder naar mate de dag vorderd. Normaal nam ik veel meer ghb per dag eig, gewoon naar gevoel. En na anderhalf uur is het g gevoel eigelijk al weg. Zou dus betekenen dat ik ongeveer per anderhalf uur 5ml nam. Toen gebeurde het ook nog wel regelmatig dat het (f)out ging thuis. Dom lullen, onbeschoft eten etc.

Die ontwenning is echt niet alleen lichamelijk. Je wordt ook ineens overvallen door een depressief gevoel. En heel erg schuldig voelen en dom van mezelf vinden dat ik mezelf in deze situatie heb gebracht.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » zo jan 31, 2016 7:09 pm

Je schuldgevoel is zeer begrijpelijk. Je koopt er uiteindelijk alleen niks voor en het heeft weinig nut. Het is nu zoals het is. De grote vraag is hoe je over een paar jaar terugkijkt op wat je gedaan hebt om je probleem aan te pakken in 2016...
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: GHB probleem!

Berichtdoor someone » zo jan 31, 2016 8:50 pm

Raver, een half mililitertje zal het nu ook niet meer maken, zeker ook niet omdat je voorheen veel meer hebt gebruikt (zoals je zelf schrijft). Doe dat dan alleen als het echt nodig is, want om je nu nog onnodig af te beulen heeft ook weinig nut.

Help is on it's way!
someone
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 116
Geregistreerd: zo dec 01, 2013 7:13 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » zo jan 31, 2016 9:49 pm

Ik ga gewoon een dosis nemen als ik merk dat ik het nodig heb. Als ik die verwardheid maar voor ben want zodra je zo verward bent is 5ml ineens niet meer genoeg. Ik heb de afgelopen weken echt een flinke tolerantie ontwikkeld voor ghb merk ik. Of m'n kwaliteit ghb is minder.

Ik hoop inderdaad dat dit snel voorbij is en dat ik professionele hulp kan krijgen. Bedankt voor jullie medeleven en steun nogmaals. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 01, 2016 5:20 am

Mocht ik niet via de huisarts en brijder met spoed kunnen worden opgenomen dan gaan we ouders de crisisdienst inschakelen.

2 uur geleden wakker geworden, verward met hallucinaties. :eek: Voelde me erg angstig en heb meteen me ouders wakker gemaakt. Het leek wel alsof ik een tripmiddel gebruikt had. Ik kan gewoon niet uitleggen hoe vaag ik me voelde. Delirium? Nog steeds wel een beetje maar wel een stuk normaler als net. 5ml per 2 uur is gewoon te weinig, ik schiet meteen in 1 of andere verwardheid als ik dit probeer vol te houden. Dit kan niet meer zo, als ik nog 8 weken moet wachten ga ik dat gewoon niet redden.

Wat een verschrikkelijk situatie. :| Jullie kunnen er voor de rest ook niet veel aan doen maar dit forum is toch een soort van me uitlatingsklep geworden.
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Perry » ma feb 01, 2016 5:55 am

Raver schreef:Jullie kunnen er voor de rest ook niet veel aan doen maar dit forum is toch een soort van me uitlatingsklep geworden.

:grin:
Hier heb ik nou al 5 jaar last van :grin:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 01, 2016 10:21 am

Perry schreef:
Raver schreef:Jullie kunnen er voor de rest ook niet veel aan doen maar dit forum is toch een soort van me uitlatingsklep geworden.

:grin:
Hier heb ik nou al 5 jaar last van :grin:


Dan ben ik tenminste niet de enige haha. :)
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Prototype » ma feb 01, 2016 10:25 am

Check in anytime but you can never leave. :P
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 01, 2016 1:59 pm

Straks een afspraak bij de huisarts met me ouders. Hopen op een mogelijkheid voor versnelde opname. Wish me luck!
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Fedex » ma feb 01, 2016 2:20 pm

Zeker!

Heel veel succes! Ik kom strakjes nog even lezen hoe het is gegaan
Fedex
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 189
Geregistreerd: di mei 19, 2015 4:03 pm

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Raver » ma feb 01, 2016 9:24 pm

Me huisarts gaat doen wat hij kan morgen. Meerdere klinieken afbellen en me toestand uitleggen. Laten we het beste ervan hopen dat ik geen 8 weken hoef te wachten.. Ik hou jullie op de hoogte mensen!
Done: Nicotine, wiet, hasj, XTC, MDMA, caffeine, speed, cocaine, dexamfetamine, methylfenidaat, 4-FMP, paddos, N2O, 2-CB, GHB, GBL, benzo's, alcohol, LSA, ketamine, metoxetamine.

Raver! Van raven op feestjes enzo :kleuter:
Raver
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: zo jan 24, 2016 2:34 am
Woonplaats: Leidûh

Re: GHB probleem!

Berichtdoor Maus » ma feb 01, 2016 11:47 pm

Raver schreef:Me huisarts gaat doen wat hij kan morgen. Meerdere klinieken afbellen en me toestand uitleggen. Laten we het beste ervan hopen dat ik geen 8 weken hoef te wachten.. Ik hou jullie op de hoogte mensen!

Dit gaat de goede kant op @Raver. Grijp elke kans aan, al woon je in Maastricht en zit de kliniek in Middelburg. Meen ik serieus.

Sterkte! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner