Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Raver schreef:Ik denk idd dat ik een bloeddrukmeter nodig heb, die ik ook op me werk kan gebruiken even snel. Bestaan die?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Raver schreef:Ik denk idd dat ik een bloeddrukmeter nodig heb, die ik ook op me werk kan gebruiken even snel. Bestaan die?
Raver, waar woon je ongeveer, ik heb er 1 die je kan lenen!
someone schreef:ben ik op gegeven moment maar knock-out doseringen (het dubbele) gaan gebruiken om een paar uurtjes te kunnen 'slapen', maar in feite was ik in die tijd gewoon 'out'.
Jb_ schreef:Je zegt nu 5 ml te nemen om de 2 uur. Zet de tijd van inname in je telefoon en houd je ook echt aan die 2 uur. Dus niet stiekem smokkelen door 10 min eerder te pakken
Raver schreef:Ik probeer af te bouwen maar dat gaat echt heel moeizaam, als ik te laat bijneemt werkt me ingenomen dosis niet. Me lichaam stopt pas met zweten en beven als ik totaal iets van 7ml(!) inneem.
Raver schreef:Ik heb lyrica en baclofen liggen, inmiddels 1 keer ingenomen maar ik ga hier niet mee door. Ik durf het niet zonder professionele hulp, ik heb vanacht voor t eerst ook echt hallucinaties gehad. Ik trek dit echt niet jongens.
Had 75mg oxazepam genomen maar werd 2 uur later gigantisch bezweet wakker.Jb_ schreef:Benzo's, alcohol, pheni en andere vervangende middelen zou ik mijden nu je nog zo hoog in je gebruik zit.
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast