Dat hoort zich goed aan. Ik ben ook zeker blij. Wat ik hier nu voor het eerst vermeld, is dat mijn hulp traject is afgerond sinds kort. Ik heb ruim anderhalf jaar hulp gehad, en zonder men het door had ook een terugval. Toen het een keer toch goed mis ging en ik het niet meer onder stoelen of banken kon steken had ik één geluk: ik kon zo weer een Detox in zonder wacht tijd. Ondertussen ook verschillende trajecten gedaan, maar angst etc dat is allemaal niet van toepassing.
Nu wil ik dit graag zo houden, want mocht het mis gaan dan moet alles weer van voor af aan via de huisarts, en dat duurde de eerste keer echt lang! De paniek aanvallen en het ervaren om zowat te sterven heeft ervoor gezorgd dat ik snel geholpen werd.
Misschien vinden sommigen het wel onverstandig van me, dat ik niet eerlijk ben geweest naar mijn behandelaar, maar ook niet naar mij zelf. Natuurlijk denk ik dit zo nu en dan, maar ik zie het ook als een stok achter de deur om de ghb dan te laten voor wat het is.
Ik weet niet wat het is, maar ik mis soms wel 'iets' bij voorbeeld op vrijdag of zaterdag avond. En dan heb ik het niet over een beurt of dat soort dingen

ik drink niet, doe niet aan andere drugs. Ik vind het soms zo lastig !