Perry schreef:Kan je 't niet beter aan iemand geven die erop let? Benzo afkick is namelijk ook geen pretje
koala schreef:Gister alsnog 10mg diazepam nodig gehad, ging niet helemaal goed. Nu ook alweer wakker, slaap onwijs slecht. In overleg met de verslavingsarts ziet het schema er nu zo uit:
Vr 50mg (3x 10, verdeelt over de dag en 20 voor slapen)
ZA 40mg (4x 10 verdeelt over de dag)
Zo 30mg (3x 10 verdeelt over de dag)
Ma 20mg (vandaag dus) (2x 10, 's morgens en 's avonds)
Di 10mg (2x 5, 's morgens en 's avonds, ik mag ook 1x 10 's avonds en dan de ochtend dosis niet)
Wo 5mg (1x 5 voor het slapen)
De arts wilde me aan een langere kuur, maar na een terugval van 5 dagen (zonder mediacatie, cold turkey), 1,5 week later weer 6 dagen (met in totaal 50mg diaz in 3 dagen, tegen afkick) en een paar dagen erna een van 4 dagen (deze dus) wil ik niet 2 weken aan de diaz en daar afhankelijk van worden. Ik hoop dat de diaz geen ontwenning op gaan leveren op deze manier. Wil ze ook niet langer slikken, voel me een zombie, lusteloos en heb echt nergens zin in. Voel me er behoorlijk down door. Beleef weinig plezier. Ook weet ik vrij weinig van de eerste 2 dagen van deze laatste detox. Wat een zooi. Dit alles never nooit meer. En ja, waarom die terugvallen? Een aantal tegenslagen en denken dat het wel kon na een half jaar clean zijn. Ik besef me ook dat de volgende keer de diaz me ook niet echt meer gaan helpen, vooral omdat ik ze nu in korte tijd al twee keer nodig heb gehad. Het enige waar ik echt bang voor ben is nog afkick van de diaz die ik nu gebruikt heb en gebruik. Mocht iemand hier iets van weten dan hoor ik het heel erg graag.
koala schreef:koala schreef:Gister alsnog 10mg diazepam nodig gehad, ging niet helemaal goed. Nu ook alweer wakker, slaap onwijs slecht. In overleg met de verslavingsarts ziet het schema er nu zo uit:
Vr 50mg (3x 10, verdeelt over de dag en 20 voor slapen)
ZA 40mg (4x 10 verdeelt over de dag)
Zo 30mg (3x 10 verdeelt over de dag)
Ma 20mg (vandaag dus) (2x 10, 's morgens en 's avonds)
Di 10mg (2x 5, 's morgens en 's avonds, ik mag ook 1x 10 's avonds en dan de ochtend dosis niet)
Wo 5mg (1x 5 voor het slapen)
De arts wilde me aan een langere kuur, maar na een terugval van 5 dagen (zonder mediacatie, cold turkey), 1,5 week later weer 6 dagen (met in totaal 50mg diaz in 3 dagen, tegen afkick) en een paar dagen erna een van 4 dagen (deze dus) wil ik niet 2 weken aan de diaz en daar afhankelijk van worden. Ik hoop dat de diaz geen ontwenning op gaan leveren op deze manier. Wil ze ook niet langer slikken, voel me een zombie, lusteloos en heb echt nergens zin in. Voel me er behoorlijk down door. Beleef weinig plezier. Ook weet ik vrij weinig van de eerste 2 dagen van deze laatste detox. Wat een zooi. Dit alles never nooit meer. En ja, waarom die terugvallen? Een aantal tegenslagen en denken dat het wel kon na een half jaar clean zijn. Ik besef me ook dat de volgende keer de diaz me ook niet echt meer gaan helpen, vooral omdat ik ze nu in korte tijd al twee keer nodig heb gehad. Het enige waar ik echt bang voor ben is nog afkick van de diaz die ik nu gebruikt heb en gebruik. Mocht iemand hier iets van weten dan hoor ik het heel erg graag.
Ik ga denk ik toch eigenwijs zijn en vanavond nog een maal 5mg nemen. Ik heb er een uurtje terug een op en word zo duf als wat. Ik hoop dat het er dan mee afgedaan is. Mocht er ergens een lichte afkick ontstaan dan heb ik altijd nog wat achter de hand. Ik wil gewoon zo graag weer functioneren.
Fedex schreef:Hoe gaat het nu Koala, slaap je weer en hoe voel je je ?
Fedex schreef:http://www.nispa.nl/sites/default/files/practice%20based%20aanbeveling%20ambulante%20ghb%20detoxificatie%20-%20versie%202012-09.pdf. Hier had ik het over. Ik hoop dat ik het iets kan inkorten. Mits de metingen verantwoord zijn. Wel ben ik van plan de tijden aan te houden, anders kloppen van de meet tijden ook weer niets. Iemand al eens zo'n schema ingekort met succes?
Fedex schreef:Ik heb ook diversen gehad, maar het gaat hier puur om craving en er weer te makkelijk aan toe te geven. Ik wil me aanmelden bij de ggz maandag om bespreekbaar te maken of ik in aanmerking kan komen, na deze shit te hebben door staan. Gezien de wachtlijsten kan ik daar niet sneller mee beginnen. Bedankt!
Trouwens vandaag, ook lichte hoofdpijn denk ook door de diaz? Voorheen nooit gehad. Even maar wat research doen op internet of diclofenac icm deze hoeveelheid dia wel mag?
Edit, ik las dat dit maar zelden voor komt, en dit pas verdwijnt als men aan het middel gewend is geraakt
Fedex schreef:Morgen misschien eens proberen. Ik slaap na 55 Mg niet, terwijl ik wel moe ben. Dit nog nooit meegemaakt. Verheugde me weer op een goede nachtrust
Meespacer schreef:kut man!! Sterkte, blijf bij die mensen/ verleiding uit de buurt!!
koala schreef:Meespacer schreef:kut man!! Sterkte, blijf bij die mensen/ verleiding uit de buurt!!
Helaas doe ik dit allemaal alleen thuis. Mijn vrienden weten van mijn probleem, dus ik kan beter bij hun gaan zitten dan alleen thuis. Ik heb het gewoon nog steeds ijskoud en ben trillerig. Verder gaat het wel oke. Ik hoop dat ik vanavond slapen kan, ik slaap bij een vriend. Het verontrust me wel dat ik na 50ml in 48 uur al last krijg van afkick. Ik weet dat gebruiken geen optie is en was, toch sprak de verslaving wederom. Hopelijk word 2017 mijn jaar, 2016 was een stuk beter, gelukkig waren de terugvallen op een hand te tellen. Ik ga me er hard voor maken dat dit de laatste keer was. Ik wil dit niet nog langer!
Keer terug naar Verslaving - Downers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten