Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Verslaving GHB behandelen met Baclofen

Voor alle verslavingsverhalen over wiet, alcohol, heroïne, GHB, benzo's ,...

Re: Verslaving GHB behandelen met Baclofen

Berichtdoor Einstein » ma okt 13, 2014 10:47 pm

Op de Harvard-universiteit onderzoekt men de relatie tussen kudzu en de opname van alcohol in het bloed. Voorlopige resultaten lijken aan te tonen dat gebruik van kudzu de opname verbetert, waardoor de drinker sneller dronken wordt.

:beer: :beer:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Verslaving GHB behandelen met Baclofen

Berichtdoor Perry » di okt 14, 2014 7:03 pm

Nog sneller?! :cry:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Verslaving GHB behandelen met Baclofen

Berichtdoor BigY » vr nov 21, 2014 7:18 pm

Ik ben sinds kort na 8 jaar verslaving afgekickt van de GHB door Baclofen. Ik kwam op een onderzoek uit van het Radboud waarin positieve resultaten werden behaald en heb mijn huisarts gevraagd om Baclofen.

Dit heeft er voor gezorgd dat ik vanaf dag 1 dat ik Baclofen innam totaal geen behoefte had in GHB. Ik had wel een klein beetje last van craving in het begin, maar dat ebde langzamerhand helemaal weg binnen 5 dagen. Ik heb de Baclofen opgebouwd in de eerste dagen naar 60mg per dag en dan om de acht uur mijn dosis ingenomen. Na 5 weken de Baclofen afgebouwd, omdat er zware negativiteit en neerslachtigheid optrad door de baclofen. Ik ging toevallig afgelopen herfstvakantie met de familie een weekje op vakantie en de huisarts gevraagd of ik er mee mocht stoppen, mits ik wel afbouwde. Dat was geen probleem en de vakantie zorgde voor afleiding. De beste keus geweest.

Eenmaal terug van vakantie toch stiekum een dopje gepakt en ik werd daar zo smerig van. Ik kon me niet voorstellen dat ik dit dagelijks had genomen. Ik zat op rond de 40ml per dag. Ik baalde daar zo van dat ik het dopje weer had genomen dat ik de fles heb gepakt en in de goot heb gesmeten. Sindsdien totaal geen behoefte aan GHB. Heb tijdens dat ik dit typ zelfs twee keer kotsneigingen gehad.

Ik ben echt ENORM blij van die rommel af te zijn (al vond ik het heerlijk na een hardstyle feestje mijn pillen weer op te roepen door een dopje), maar mijn wap behoefte is er wel nog steeds. Ik moet gewoon van de kaart zijn :( dit zal diepere onderliggende gedachten hebben waar ik aan zal moeten werken, maar ik weet zeker dat GHB verleden tijd is.

Ik kan het iedereen aanraden om met Baclofen te starten om de craving tegen te gaan. Maar keep in mind dat je er behoorlijk neerslachtig van kan worden en dat je er niet te lang aan moet zitten. Ik heb dan dus ook nog genoeg Baclofen liggen hier haha.
BigY
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: vr nov 21, 2014 9:21 am

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Downers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron