Wat knap van je dat je dus helemaal geen G meer neemt

!
Baclofen neem je dus dan in totaal 210 mg, is vrij hoge dosis, maar zoals je verslavingsarts aangaf kan dit best door de hoeveelheid GHB die je nam dan vooral.
Je hebt idd toch wel veel kennis wat betreft die GABA-nerge stoffen. Lorazepam is nu ook niet meteen de zwaarste of meest verslavende benzo, maar werkt idd halflang.
Nitrazepam werkt lang dacht ik?, maar idd Zopiclon werkt zo'n 8 uur, en daar nog even mee doorgaan.
Zou zeker de benzo's afbouwen na enkele weken Formshift.
Maar je geeft aan dat de Baclofen de trek bij jou helemaal wegneemt en dit is niet uitzonderlijk.
Snap dat het voor jou dan zeker echt een beetje een wondermiddel is.
Dus die Baclofen zou ik gewoon blijven nemen voorlopig en waarom zou je je wel laten opnemen?
Toch ook goed dat je hier komt en nog beter bij een goede verslavingsarts.
Wist dat G en Baclofen op de GABA-b subreceptoren werkten en benzo's en alcohol op GABA-a,
hoewel GHB ook nog op de GHB-receptoren werkt ja.
Wist zelf niet dat er ook GABA-c subreceptoren zijn, maar het is allemaal complex natuurlijk.
Pregabaline en Gabapentine dacht ik dat op beide ( a en b) subreceptoren werkten, maar blijkt niet het geval, werken veel complexer, werken niet op GABA-subreceptoren,
maar Pregabaline ( Lyrica) is een anti-epilepticum, maar de combinatie met Baclofen schijnt goed te zijn tegen angst/ontwenning van GABA-nerge stoffen, mss eens bespreken met je arts?
Maar Lyrica schijnt ook wel verslavend te zijn, dus weet ook niet of het een goed idee is,
niet zo recreatief of verslavend als benzodiazepines hoor...
Als je stopt of je Baclofen snel afbouwt komt de zucht wss terug, en op dit moment ( pas gestopt) zou je dan wel op een 'zwak' moment toch naar G kunnen grijpen

.
Ik weet ook niet precies hoe het zit met verslavingsrisico/lichamelijke afhankelijkheid bij Baclofen

, weet je arts dit niet?
Ook knap dat je gaat sporten!
Kan je idd je stress voor een groot stuk ook mee kwijt, krijg je ook voldoening van ( endorfines) en achteraf ben je moe ook.
Welke sport ga je doen

? Zal je zeker helpen om dan de Zopiclon af te bouwen...

Wilskracht, sterk karakter is nog altijd het sterkste medicijn en ook mensen waarmee je erover kan praten.
Snap wel dat je het niet aan de klok hebt gehangen toen je zoveel GHB nam, maar is er niemand in je vriendengroep of zelfs van je familie, die begrip zou hebben?
Zeker nu je toch gestopt bent en je best doet, zou dan niemand luisteren?
Snap ook dat je wel veel stress hebt door combinatie werk en school en dan nog 70 uur studeren ook per week zei je? of bedoel je thuiswerk en studeren.....blijft natuurlijk enorm veel toch???
Is dus 10u per dag gemiddeld, allemaal buiten je colleges/werk op kantoor?
Wat doe je dan als ik mag vragen, want is toch echt heel veel nog......je zou voor minder naar stimulantia grijpen of naar iets kalmerends lijk jij deed ( GHB is sterk kalmerend, daarvoor nam je het eerst, niet puur voor de euforie of het recreatieve toch he?

)
Hoe gaat het nu met je Formshift?
Neem je je Baclofen toch nog he? Nog steeds 210 mg?
En hoe zit het met je benzo-gebruik??
Nitrazepam neem je niet meer neem ik aan, maar Lorazepam en Zopiclon?
Vind je de Lorazepam kalmerend genoeg?
Hoe is het gesprek bij je arts geweest?
Hoop dat je wat van je laat weten, is alweer even geleden he

.....
Ik was zelf ook wat minder online, maar je mag me altijd pm'en

Hope for the best!
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."