FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Dopamientje schreef:Ik heb nu 2 weken niet geblowd en gerookt. Thumbs up, dus.
Maar ik weiger nuchter te blijven.
Arthur King schreef:Dopamientje schreef:Ik heb nu 2 weken niet geblowd en gerookt. Thumbs up, dus.
Ga je als je die 2000 binnen hebt weer fulltime aan de slag?
Dopamientje schreef:Ik heb nu 2 weken niet geblowd en gerookt. Thumbs up, dus.
tanita schreef:Ik was 8 dagen gestopt en heb gister toch weer gezondigd. Daarna dacht ik dus oke nu word het weer elke dag maar vandaag heb ik het aangeboden gekregen en heb het gewoon geweigerd. Ik heb hiervoor 2 jaar lang dagelijks geblowt. Is het heel erg als iemand elk weekend blowt..
tanita schreef:...Nu wil ik weten wat 1 keer blowen in de week voor effecten kan hebben op mijn leven of op mijn gezondheid en of ik het beter niet kan doen?
#YOLO schreef:geef me sos, ik zorg wel dat ik verslaafd word en daarna mag je me interviewen. deal?
Tails schreef:Ik bump dit topic even. Ben zelf sinds een jaartje weleens met speed bezig. Eerst een paar keer op feesten/festivallen; later ook weleens in thuissetting. Met lage dosissen kan ik me urenlang goed concentreren en word ik actief en productief. Met wat hogere dossissen is het heerlijk om te roken, muziek te luisteren en te chillen.
Nadeel voor mij is dat ik moeilijk eet en erna erg slecht in slaap kom. Een nachtje doorhalen en een (paar) kilo afvallen is dan ook weleens het gevolg. Ik doe dit maximaal eens per week, meestal minder frequent. Écht productief gebruiken, voor school of werk, probeer ik zo min mogelijk te doen. Eén keer heb ik hiervoor een nachtje doorgehaald en dit wil ik beperkt houden.
Tails schreef: Écht productief gebruiken, voor school of werk, probeer ik zo min mogelijk te doen. Eén keer heb ik hiervoor een nachtje doorgehaald en dit wil ik beperkt houden.
Basshoven schreef:Heb inmiddels een dag of 16, 17 niks gebruikt. Voel me er erg goed bij
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten