Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

'Goed bezig'.

Ben je verslaafd aan speed, coke, mdma of een andere stimulant? Wil je info over dit type verslavingen? Hier moet je zijn.

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Basshoven » di maart 11, 2014 12:44 am

Ben er ook wel blij mee. :grin: En als ik dan rook, dan is het meestal tijdens het tekenen.

Als ik ga stappen dan gaat er echter wel minstens een pakje op een avond doorheen :s Dus het hangt wel echt van het moment af hoeveel ik rook :smokin:
Basshoven
Offline
 

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Poseidon » di maart 11, 2014 1:12 am

Basshoven schreef::grin: Heb in de afgelopen 2 weken 3 pakjes sigaretten versleten, dat vind ik nog best redelijk, maar je hebt gelijk: nicotine ben ik nog niet vanaf, nee :smokin:


Ga voor die overheerlijke nicorettekaugums of plak je rug dicht met van die pleisters. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Basshoven » di maart 11, 2014 1:25 am

Als ik voor een vervanging ga dan zal het wel zo'n e-cigarette worden denk ik... Met die pleisters heb je die "hit" niet in je keel, en je hebt letterlijk niks om handen :grin: :P
Basshoven
Offline
 

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Dreuge » di maart 11, 2014 1:30 am

gew00n een keer extra aftrekken
~*Hardcore Is A Way Of Life And If You Are Against It Than FUCK YOU!!*~

~*Take Me The Way I Am And Than We Could Be Friends*~


~~~~~FREE GONZO~~~~~
Avatar gebruiker
Dreuge
Einsteins koffiebitch
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4615
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:22 pm

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Frog » di maart 11, 2014 1:33 am

Basshoven schreef:Als ik voor een vervanging ga dan zal het wel zo'n e-cigarette worden denk ik... Met die pleisters heb je die "hit" niet in je keel, en je hebt letterlijk niks om handen :grin: :P

http://www.zwoofs.nl/
Goede betrouwbare shop, snelle levertijd,je moet even goed inlezen in wat wat is, maar das gedaan.
Ik kan je aanraden niet voor een sigaret model te gaan, dat deed ik ook en met mij 1000den anderen, maar geeft te veel gedoe, grotere modellen is even wennen, maar smaak beleving is zo veel beter, en je heb batterijen die langer meegaan, zelf je wattage en volt regelen.
Je kan het zo simpel of gek maken als je zelf wilt.
Je hebt ook hele volksstammen die zelfs knutselen met bijvoorbeeld coils etc.
http://www.youtube.com/user/pbusardo
Deze gast is erg goed in zijn reviews, dus als je iets op het oog hebt kijk even of er een review is van pbusardo onder andere :)

Kijk maar misschien heb je er wat aan, ik heb destijds veel gehad aan Maanvos en zelf ook onderzoek gedaan etc, en ben een happy vaper inmiddels 2 maanden rook vrij na bijna 18 jaar flink gerookt te hebben.

Succes met stoppen :)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Basshoven » di maart 11, 2014 2:29 am

420dreugit schreef:gew00n een keer extra aftrekken

op het moment zelf zal dat wel werken, maar dan heb ik achteraf dubbel veel zin in een peuk en zit ik straks de hele dag te trekken :grin: Dat houden ik en mijn jongeheer nooit uit :beer:

@ frog: bedankt voor de waardevolle info, man! Ik stel het op prijs :hulde:
Basshoven
Offline
 

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor marcko » do maart 13, 2014 10:20 pm

Goed bezig bravo!
Marcko de nieuwe forumpiraat, schijt aan alle regels.
Pompt die shit in 5/4 maat, comments scherp als egels.
Deze man is adequaat als het hoofd van de penose.
Liquideert je met zijn woorden ondanks zijn psychose!
Avatar gebruiker
marcko
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 175
Geregistreerd: wo okt 16, 2013 3:58 pm

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor dennisv » do dec 15, 2016 1:31 pm

:hulde: :stoned: Ik heb inderdaad ook van alles geprobeerd maar ik ben nu alweer twee jaar overgestapt op de ecigaret ik wil niks ander meer. Ik heb deze website inderdaad ook gezien maar ik bestel liever bij [url]...[/url] zij hebben net iets meer merken opvoorraad.
dennisv
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do dec 15, 2016 1:28 pm

Re: 'Goed bezig'.

Berichtdoor Ivo » ma dec 19, 2016 1:36 am

dennisv schreef::hulde: :stoned: Ik heb inderdaad ook van alles geprobeerd maar ik ben nu alweer twee jaar overgestapt op de ecigaret ik wil niks ander meer. Ik heb deze website inderdaad ook gezien maar ik bestel liever bij [url]...[/url] zij hebben net iets meer merken opvoorraad.

Ga ergens anders reclame maken voor je eigen shop aub.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving - Uppers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner