Kip schreef:Het ligt vooral aan jezelf of je het problematisch vindt of niet, toch? Word je als gevolg van speedgebruik belemmerd op welk vlak dan ook? Zo ja, denk ik dat het een probleem is. Je verhaal komt enigszins over alsof je leven nu even niet zo lekker loopt. Speed is dan heel verleidelijk maar het gaat ook veel sneller "mis" dan je verwacht en dan zit je er ineens dagelijks aan.
Wees vooral voorzichtig en eerlijk tegen jezelf welk effect speed heeft op je leven!
WinnieDePoeh schreef:mijn zelfbeeld wat al verschrikkelijk laag is, wordt nog lager.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Poseidon schreef:WinnieDePoeh schreef:mijn zelfbeeld wat al verschrikkelijk laag is, wordt nog lager.
Door wat je hier aanstipt zou je er beter een punt achter kunnen zetten. Amfetaminegebruik in combinatie met een laag zelfvertrouwen, daar komt niks goeds van.
Na elke rush zal je zelfbeeld nog dieper dalen.
Als je wat moois van je leven wilt maken en op zoek naar mentale stabiliteit bent, zou ik vaarwel tegen de speed zeggen.
Maus schreef:Als je pep gebruikt, hoeveel dan ongeveer per dag?
Soms wordt pep gebruikt als zelfmedicatie bij psychiatrische problemen. Puur om je beter te voelen.
Ik krijg het van m'n psychiater, ook om me beter te voelen en tegen depressie. Het werkt en de dosering is beperkt: 12,5 Mg Dexamfetamine per dag.
Mijn conclusie: als je je er goed door voelt, de dosering erg laag is én je weet je in te houden; dan doorgaan. Anders Poseidon's advies, imo. Bovenstaande voorwaarden zijn voor weinigen weggelegd...
Sterkte!
Amvitamientje schreef:Gebruik je antidepressiva en/of antipsychotica tegen je bordeline persoonlijkheidsstoornis?
Poseidon schreef:WinnieDePoeh schreef:mijn zelfbeeld wat al verschrikkelijk laag is, wordt nog lager.
Door wat je hier aanstipt zou je er beter een punt achter kunnen zetten. Amfetaminegebruik in combinatie met een laag zelfvertrouwen, daar komt niks goeds van.
Als je wat moois van je leven wilt maken en op zoek naar mentale stabiliteit bent, zou ik vaarwel tegen de speed zeggen.
Keer terug naar Verslaving - Uppers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten