acuut schreef:Ik zal proberen oppervlakkig uitleg te geven zodat iedereen het snapt
Maar er zijn al psychiatrische afdelingen en toezicht voor kids van 4 en soms jonger
En als die flippen krijgen gewoon een behoorlijke hoeveelheid kalmeringsmiddelen
Ik weet geen gewicht maar goed zijn binnen notime of slapen of zombies
En dit is niet 1x per 2maanden gewoon geregeld
Hoeveel invloed hebben die er dan op vinnie?
echt focking veel invloed

nee vrij weinig waarschijnlijk, maar er zijn heel veel negatieve dingen waar mensen geen invloed op hebben maar dit betekend niet dat het meteen een ziekte is. de term ziekte pas gewoon niet bij een verslaving, het is geen ziekte het is een verslaving.
acuut schreef:Ik Heb het idee dat jij vind dat verslaafde gewoon niet sterk genoeg zijn
Te weinig aan de andere uhm zullen ze even kwalen noemen werken
En dus eigenlijk geen ruggegraat tonen en de makkelijkste weg kiezen?
Klopt mijn gedachte een beetje?
mwa beetje misschien, in principe is elke verslaving op te lossen met ruggengraat en jezelf sterk houden toch?
maar ik denk niet dat verslaafden een soort van ruggengraat lozen lamballen zijn die alles hun problemen zelf veroorzaakt hebben.
maar dat neemt niet weg dat ze hun problemen wel zelf zullen moeten oplossen.
of ga jij beweren dat verslaafde hulpeloos verloren zijn omdat zij nou eenmaal ziek (verslaafd) zijn? de enige die een verslaving kan oplossen is de verslaafde persoon en dat vergt discipline.
en ik weet dat het niet makkelijk is, ben zelf wietjes verslaafd, niet te vergelijken met sommige drugs waaraan jij verslaafd was waarschijnlijk maar toch

uiteindelijk draait het wel om ruggengraat(mijne is ook niet al te dik)