Elfquest schreef:Damn je hebt dit topic helemaal volgeschreven.
Ja hahaha, ik ken het middel niet maar ik zal eens navraag doen bij wat collega's,hahaha
Elfquest schreef:Ach ze geven alcoholisten ook vaak zat Refusal in de verslavingszorg. Een stok achter de deur om niet meer te drinken. Waarom Baclofen dan niet zou kunnen snap ik niet. Inderdaad te weinig over bekend.
Flameon schreef:Elfquest schreef:Ach ze geven alcoholisten ook vaak zat Refusal in de verslavingszorg. Een stok achter de deur om niet meer te drinken. Waarom Baclofen dan niet zou kunnen snap ik niet. Inderdaad te weinig over bekend.
Weinig over bekend, maar dat wilt niet zeggen dat het slecht is.
Refusal en alcoholisten, moet zgn goed zijn. Ik ken echter best een grote groep mensen die er gewoon door heen kan drinken
Flameon schreef:Refusal is ook geen zuchtwegnemer. Dat is meer een stok achter de deur, als je gaat drinken dat je een tienvoudige kater krijgt.
Wil je qua alcohol zucht wegnemen moet je aan de campral
Flameon schreef:Subutex is een zuchtremmer voor opiaten.
Baclofen zal in de toekomst wel vaker gebruikt gaan worden vrees ik.
Aan baclofen zal nog wel niet genoeg kunnen worden verdiend gok ik zo
Dr.Gonzo schreef:Flameon schreef:Subutex is een zuchtremmer voor opiaten.
Baclofen zal in de toekomst wel vaker gebruikt gaan worden vrees ik.
Aan baclofen zal nog wel niet genoeg kunnen worden verdiend gok ik zo
Hoezo"vrees" je dat?
sebastian schreef:Baclofen is buiten patent dus geen moneymaker for farma's Onderzoek naar effecten kost geld en 'iedereen' kan het aan de man brengen, een doosje kost 13 euro van 30 /25mg gewoon geen brood mee te verdienen
Verder ligt nederland ver achter met info dit is anders in duitsland, belgie, frankrijk en usa, denk de farma industry hier is super beschermend voor andere meer winstgevende producten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten