door sebastian » vr apr 01, 2011 8:40 pm
Had al verwacht dat je het voorgeschreven zou krijgen, na intense 'zeuren' en ' lobbying'
70mg is nog steeds niet zo hoog, maar denk huisarts gaat uit van voorschrijven op label dat is ongeveer die dosis maar 'voor' verslaving kan varierent zijn, ligt aan de persoon
Trouwens elke 2 weken controleren is ook een beetje overdreven, 1x in 3 maanden is prima
Zou je wel aanraden om met diazapam te stoppen, baclofen is verwant daaraan maar niet identiek
Kan je beter een niet verslavend slaapmiddel innemen, zoals remeron
Je opbouwfase is erg geleidelijk ging zelf elke 3 dagen 100% omhoog 25mg, en heeft ook meer effect, totdat je een plafond bereikt waar je geen trek meer krijgt ofdat slaperigheid enz de overhand nemen Bij mij werkte juiste andersom kreeg juis meer energy, gestopt met anti depressiva en diazapam van ene dag op andere; enige slaapproblemen wat af en te verholpen met slaapmiddel
Is prima dat je 'onder controle' van huisarts; deed het zelf via huisarts en moest zelfs vragen om bloedonderzoek denk huisarts was zelf beetje onwetend dus was lerende en benieuwd hoe het ging
En ja als je een pakket pillen in huis hebt kan je zelf je dosis regelen en vond dat prima
Conclusie of je dosis is denk ik te laag sinds je nog elke dag gebruikt, wat trouwens ook waarde van bloedonderzoek vertroebelt, of een soort gewenning van gebruik waar je je prettig bij voeld
Voor jezelf zou aardig 'experiment' zijn wanneer dosis verhoogd wordt, je gedachte niet of nauwelijks naar gebruik toe gaan, dan ben je praktisch bij een plafond, of daaromtrent en kan je naar een onderhoudsdosis, nu ben je nog bezig met begin fase Denk in 1 week zit je aan je voorgeschreven dosis wat dus niet verhoogd kan worden of toch zelf doen?, denk dat markeert eraan sinds success geralateerd is aan het individu, ene is het bij 200mg, ander 150mg, of minder, wanneer je van te voren een limiet steld, lijkt me niet goed, ieder individu is anders
Trouwens niets mis mee 'gecontroleerd' gebruik
Laatst bijgewerkt door
sebastian op vr apr 01, 2011 10:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.