MDMArvin schreef:Trouwens, als je hier op het forum komt met de vraag 'ben ik verslaafd?' lijkt mij het zo dat jij zelf wel kan inschatten of je nou goed of slecht bezig bent.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:!!!denk ik!!!, maar je bent wel op weg om er een slechte gewoonte van te maken...
MDMArvin schreef:Ivo schreef:!!!denk ik!!!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Enya schreef:Het is een aandachtspunt. In de winkel kan ik ook dingen niet gebruiken/keuzes maken, terwijl het verlangen groot kan zijn. Beschouw die winkel nauw eens als jouw normen en waarden, de innerlijke scheidsrechter. Als je in die winkel een middel pakt, dan ben je toch crimineel bezig? Vandaar dat je dit topic misschien wel gemaakt hebt, omdat jouw innerlijke scheidsrechter rode vlaggen uitdeelt. Dus speed is een valkuil voor jou, omdat je al gauw over je eigen grenzen heen gaat met dat spul (ik heb dat met vrouwen). Dus pas op met speed.
losco schreef:Hallo.
Ik ben een jongenman van 16
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
QQ2 schreef:Klinkt niet goed. Ik hoop voor je dat je ouders er achter komen en je even op je donder geven. Dan zal het wel goed komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten