Chris Pontius schreef:9/10x loopt het bij mij zo dat als ik een nieuwe drug ontdek, ik het helemaal kapot gebruik tot het niet meer leuk is. Daarna ben ik het zat.
WendyLatzis schreef:Chris Pontius schreef:9/10x loopt het bij mij zo dat als ik een nieuwe drug ontdek, ik het helemaal kapot gebruik tot het niet meer leuk is. Daarna ben ik het zat.
Dat is aan de ene kant een goede optie, maar aan de andere kant ook weer niet. Heroine zou een goede drug voor je zijn.
Supertramp schreef:Nee.
Chris Pontius schreef:9/10x loopt het bij mij zo dat als ik een nieuwe drug ontdek, ik het helemaal kapot gebruik tot het niet meer leuk is. Daarna ben ik het zat.
Flameon schreef:Je was te laat en verloor ontzettend veel geld?
Flameon schreef:Uppers kunnen bij veel mensen wel erg verleidelijk zijn, en daarom doe ik het ook niet vaak.
Vroeg dienst, lange nacht op het werk ofzo, sociaal niet goed onderlegd en weinig zelfvertrouwen ... hoe makkelijk is het dan om een lijntje te nemen en door te gaan?
seth schreef:ik ben een sucker voor verslavingen. Meestal loop ik er met open ogen in.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten